SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

 
 

26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.

 

Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i SaaS. Nowe nominacje to VP of Sales, Auke Grondsma, Chief People Officer James Eastwood i Chief Marketing Officer Ian Macleod.

 
  • VP of Sales – Auke Grondsma ma 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą. Wcześniej pełnił stanowisko Senior Vice President, był szefem sprzedaży na region EMEA w firmie Siteimprove, gdzie pracował przez 6 lat. Zajmował również stanowisko lidera sprzedaży w serwisie eBay.
  • Chief Marketing Officer – Ian Macleod to B2B / B2C Marketing & Growth Leader z ponad 20-letnim doświadczeniem w start-upach, skalowanych i globalnych markach korporacyjnych w sektorach SaaS, eCommerce, travel tech, fintech, rozrywki i betting. Wcześniej był VP of Marketing w Linnworks i CMO w Triptease.
  • Chief People Officer – James Eastwood ma 20 lat doświadczenia w transformacji HR i przywództwa w międzynarodowych firmach, w tym 6 lat jako People Operations Director w Capgemini. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora HR w AON i SVP People Services w Cable & Wireless. Wielokrotnie był uznawany przez HRO Today za Global HR Superstar.
 

„Jestem niezwykle zaszczycony, że mogę dołączyć do SALESmanago w tym doniosłym i ekscytującym momencie w rozwoju firmy. Najlepsza w swojej klasie platforma Customer Engagement, ma imponującą historię pomagania firmom eCommerce w prowadzeniu marketingu w sposób lean. Jestem dumny, że mogę dołożyć swój wysiłek do koła zamachowego wzrostu firmy i kontynuować globalną ekspansję naszej marki” – powiedział Ian Macleod.

 

 „SALESmanago jest platformą wyjątkową pod względem zdolności do nieustannego dostarczania wartości w tych chwilach, kiedy robi to największą różnicę. Teraz musimy oferować naszym klientom i partnerom jeszcze więcej wartości jak również pogłębiać świadomość marki SALESmanago. SALESmanago ma ogromną szansę przyspieszyć procesy customer engagement, jestem więc podekscytowany i zaszczycony możliwością dołączenia do firmy w kolejnym etapie jej rozwoju” – powiedział Auke Grondsma.

 

„Cieszę się, że mogę być częścią historii sukcesu SALESmanago. Ponieważ staramy się zająć pozycję wiodącej na świecie platformy Customer Engagement dla eCommerce, będziemy nadal inwestować w naszych niesamowitych ludzi, staniemy się też miejscem pracy pierwszego wyboru dla dynamicznych i podobnie do nas myślących osób” – powiedział James Eastwood.

 

„Ten doświadczony zespół liderów na poziomie C-Level będzie kierował modelem i przekazem SALESmanago, aby wspierać marketerów w całej Europie i pomagać im w konsekwentnym przekraczaniu celów marketingowych w obliczu rosnącej inflacji i nadchodzącej recesji” – powiedział Greg Błazewicz, CEO SALESmanago. „Rynek eCommerce jest w trakcie nieprzewidywalnej podróży. W czasach, gdy przychody spadają, a klienci zmieniają nawyki, jeśli chodzi o lojalność wobec marki, organizacje pilnie potrzebują nowych metod i narzędzi, aby zrozumieć zachowania konsumentów, stworzyć odpowiedź na ich pragnienia w postaci spersonalizowanego doświadczenia, a następnie zmaksymalizować wzrost przychodów”.

 

„Dlatego promujemy nowy paradygmat efektywnych kosztowo rozwiązań martech, pomagając klientom prowadzić marketing zgodnie z filozofią lean. Na niepewnych rynkach, gdzie nawyki konsumentów stale się zmieniają, a organizacje dokonują przeglądu budżetów marketingowych, nasza platforma pomaga CMO zapewnić zespołom wykonawczym niezbędny zwrot z inwestycji, aby uniknąć typowych cięć recesyjnych”.

 

SALESmanago, obecnie jedna z najszybciej rozwijających się platform Customer Engagement dla eCommerce, zbudowała silną pozycję w Hiszpanii, Włoszech i Europie Środkowej. Firma wkracza obecnie na nowe rynki, w tym na Wielką Brytanię, DACH, kraje nordyckie i Beneluksu. W pierwszej połowie 2022 roku pozyskała renomowanego europejskiego gracza eCommerce Toys „R” Us, działającego w Hiszpanii i Portugalii, Pharm24, największą aptekę internetową w Grecji oraz Wycon, czołowego dostawcę kosmetyków we Włoszech.

 

O SALESmanago

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria’s Secret.

 

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu. Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]