SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

 
 

26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.

 

Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i SaaS. Nowe nominacje to VP of Sales, Auke Grondsma, Chief People Officer James Eastwood i Chief Marketing Officer Ian Macleod.

 
  • VP of Sales – Auke Grondsma ma 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą. Wcześniej pełnił stanowisko Senior Vice President, był szefem sprzedaży na region EMEA w firmie Siteimprove, gdzie pracował przez 6 lat. Zajmował również stanowisko lidera sprzedaży w serwisie eBay.
  • Chief Marketing Officer – Ian Macleod to B2B / B2C Marketing & Growth Leader z ponad 20-letnim doświadczeniem w start-upach, skalowanych i globalnych markach korporacyjnych w sektorach SaaS, eCommerce, travel tech, fintech, rozrywki i betting. Wcześniej był VP of Marketing w Linnworks i CMO w Triptease.
  • Chief People Officer – James Eastwood ma 20 lat doświadczenia w transformacji HR i przywództwa w międzynarodowych firmach, w tym 6 lat jako People Operations Director w Capgemini. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora HR w AON i SVP People Services w Cable & Wireless. Wielokrotnie był uznawany przez HRO Today za Global HR Superstar.
 

„Jestem niezwykle zaszczycony, że mogę dołączyć do SALESmanago w tym doniosłym i ekscytującym momencie w rozwoju firmy. Najlepsza w swojej klasie platforma Customer Engagement, ma imponującą historię pomagania firmom eCommerce w prowadzeniu marketingu w sposób lean. Jestem dumny, że mogę dołożyć swój wysiłek do koła zamachowego wzrostu firmy i kontynuować globalną ekspansję naszej marki” – powiedział Ian Macleod.

 

 „SALESmanago jest platformą wyjątkową pod względem zdolności do nieustannego dostarczania wartości w tych chwilach, kiedy robi to największą różnicę. Teraz musimy oferować naszym klientom i partnerom jeszcze więcej wartości jak również pogłębiać świadomość marki SALESmanago. SALESmanago ma ogromną szansę przyspieszyć procesy customer engagement, jestem więc podekscytowany i zaszczycony możliwością dołączenia do firmy w kolejnym etapie jej rozwoju” – powiedział Auke Grondsma.

 

„Cieszę się, że mogę być częścią historii sukcesu SALESmanago. Ponieważ staramy się zająć pozycję wiodącej na świecie platformy Customer Engagement dla eCommerce, będziemy nadal inwestować w naszych niesamowitych ludzi, staniemy się też miejscem pracy pierwszego wyboru dla dynamicznych i podobnie do nas myślących osób” – powiedział James Eastwood.

 

„Ten doświadczony zespół liderów na poziomie C-Level będzie kierował modelem i przekazem SALESmanago, aby wspierać marketerów w całej Europie i pomagać im w konsekwentnym przekraczaniu celów marketingowych w obliczu rosnącej inflacji i nadchodzącej recesji” – powiedział Greg Błazewicz, CEO SALESmanago. „Rynek eCommerce jest w trakcie nieprzewidywalnej podróży. W czasach, gdy przychody spadają, a klienci zmieniają nawyki, jeśli chodzi o lojalność wobec marki, organizacje pilnie potrzebują nowych metod i narzędzi, aby zrozumieć zachowania konsumentów, stworzyć odpowiedź na ich pragnienia w postaci spersonalizowanego doświadczenia, a następnie zmaksymalizować wzrost przychodów”.

 

„Dlatego promujemy nowy paradygmat efektywnych kosztowo rozwiązań martech, pomagając klientom prowadzić marketing zgodnie z filozofią lean. Na niepewnych rynkach, gdzie nawyki konsumentów stale się zmieniają, a organizacje dokonują przeglądu budżetów marketingowych, nasza platforma pomaga CMO zapewnić zespołom wykonawczym niezbędny zwrot z inwestycji, aby uniknąć typowych cięć recesyjnych”.

 

SALESmanago, obecnie jedna z najszybciej rozwijających się platform Customer Engagement dla eCommerce, zbudowała silną pozycję w Hiszpanii, Włoszech i Europie Środkowej. Firma wkracza obecnie na nowe rynki, w tym na Wielką Brytanię, DACH, kraje nordyckie i Beneluksu. W pierwszej połowie 2022 roku pozyskała renomowanego europejskiego gracza eCommerce Toys „R” Us, działającego w Hiszpanii i Portugalii, Pharm24, największą aptekę internetową w Grecji oraz Wycon, czołowego dostawcę kosmetyków we Włoszech.

 

O SALESmanago

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria’s Secret.

 

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu. Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]