SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

 
 

26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.

 

Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i SaaS. Nowe nominacje to VP of Sales, Auke Grondsma, Chief People Officer James Eastwood i Chief Marketing Officer Ian Macleod.

 
  • VP of Sales – Auke Grondsma ma 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą. Wcześniej pełnił stanowisko Senior Vice President, był szefem sprzedaży na region EMEA w firmie Siteimprove, gdzie pracował przez 6 lat. Zajmował również stanowisko lidera sprzedaży w serwisie eBay.
  • Chief Marketing Officer – Ian Macleod to B2B / B2C Marketing & Growth Leader z ponad 20-letnim doświadczeniem w start-upach, skalowanych i globalnych markach korporacyjnych w sektorach SaaS, eCommerce, travel tech, fintech, rozrywki i betting. Wcześniej był VP of Marketing w Linnworks i CMO w Triptease.
  • Chief People Officer – James Eastwood ma 20 lat doświadczenia w transformacji HR i przywództwa w międzynarodowych firmach, w tym 6 lat jako People Operations Director w Capgemini. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora HR w AON i SVP People Services w Cable & Wireless. Wielokrotnie był uznawany przez HRO Today za Global HR Superstar.
 

„Jestem niezwykle zaszczycony, że mogę dołączyć do SALESmanago w tym doniosłym i ekscytującym momencie w rozwoju firmy. Najlepsza w swojej klasie platforma Customer Engagement, ma imponującą historię pomagania firmom eCommerce w prowadzeniu marketingu w sposób lean. Jestem dumny, że mogę dołożyć swój wysiłek do koła zamachowego wzrostu firmy i kontynuować globalną ekspansję naszej marki” – powiedział Ian Macleod.

 

 „SALESmanago jest platformą wyjątkową pod względem zdolności do nieustannego dostarczania wartości w tych chwilach, kiedy robi to największą różnicę. Teraz musimy oferować naszym klientom i partnerom jeszcze więcej wartości jak również pogłębiać świadomość marki SALESmanago. SALESmanago ma ogromną szansę przyspieszyć procesy customer engagement, jestem więc podekscytowany i zaszczycony możliwością dołączenia do firmy w kolejnym etapie jej rozwoju” – powiedział Auke Grondsma.

 

„Cieszę się, że mogę być częścią historii sukcesu SALESmanago. Ponieważ staramy się zająć pozycję wiodącej na świecie platformy Customer Engagement dla eCommerce, będziemy nadal inwestować w naszych niesamowitych ludzi, staniemy się też miejscem pracy pierwszego wyboru dla dynamicznych i podobnie do nas myślących osób” – powiedział James Eastwood.

 

„Ten doświadczony zespół liderów na poziomie C-Level będzie kierował modelem i przekazem SALESmanago, aby wspierać marketerów w całej Europie i pomagać im w konsekwentnym przekraczaniu celów marketingowych w obliczu rosnącej inflacji i nadchodzącej recesji” – powiedział Greg Błazewicz, CEO SALESmanago. „Rynek eCommerce jest w trakcie nieprzewidywalnej podróży. W czasach, gdy przychody spadają, a klienci zmieniają nawyki, jeśli chodzi o lojalność wobec marki, organizacje pilnie potrzebują nowych metod i narzędzi, aby zrozumieć zachowania konsumentów, stworzyć odpowiedź na ich pragnienia w postaci spersonalizowanego doświadczenia, a następnie zmaksymalizować wzrost przychodów”.

 

„Dlatego promujemy nowy paradygmat efektywnych kosztowo rozwiązań martech, pomagając klientom prowadzić marketing zgodnie z filozofią lean. Na niepewnych rynkach, gdzie nawyki konsumentów stale się zmieniają, a organizacje dokonują przeglądu budżetów marketingowych, nasza platforma pomaga CMO zapewnić zespołom wykonawczym niezbędny zwrot z inwestycji, aby uniknąć typowych cięć recesyjnych”.

 

SALESmanago, obecnie jedna z najszybciej rozwijających się platform Customer Engagement dla eCommerce, zbudowała silną pozycję w Hiszpanii, Włoszech i Europie Środkowej. Firma wkracza obecnie na nowe rynki, w tym na Wielką Brytanię, DACH, kraje nordyckie i Beneluksu. W pierwszej połowie 2022 roku pozyskała renomowanego europejskiego gracza eCommerce Toys „R” Us, działającego w Hiszpanii i Portugalii, Pharm24, największą aptekę internetową w Grecji oraz Wycon, czołowego dostawcę kosmetyków we Włoszech.

 

O SALESmanago

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria’s Secret.

 

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu. Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]

SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.
SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

    26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.   Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i […]

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]

Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?

    Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście  – z głową.   Zachowanie klientów się zmieniło […]

Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce

    Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.   Ciekawe czasy   […]

4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!
4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!

    W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę, że Lean Marketing wymaga inteligentnych, wysoce wydajnych, drobnych kroków, zamiast wielkich planów marketingowych. W tym artykule pokażemy 4 praktyczne sposoby na wykonanie takich kroków i znalezienie wartościowych klientów we własnej bazie danych.   Wzmocnienie elementów strategii lean   Jak wskazaliśmy również w poprzednim artykule, niektóre elementy strategii Lean […]

Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?

    Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data […]