SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

 
 

26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.

 

Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i SaaS. Nowe nominacje to VP of Sales, Auke Grondsma, Chief People Officer James Eastwood i Chief Marketing Officer Ian Macleod.

 
  • VP of Sales – Auke Grondsma ma 15-letnie doświadczenie w kierowaniu sprzedażą. Wcześniej pełnił stanowisko Senior Vice President, był szefem sprzedaży na region EMEA w firmie Siteimprove, gdzie pracował przez 6 lat. Zajmował również stanowisko lidera sprzedaży w serwisie eBay.
  • Chief Marketing Officer – Ian Macleod to B2B / B2C Marketing & Growth Leader z ponad 20-letnim doświadczeniem w start-upach, skalowanych i globalnych markach korporacyjnych w sektorach SaaS, eCommerce, travel tech, fintech, rozrywki i betting. Wcześniej był VP of Marketing w Linnworks i CMO w Triptease.
  • Chief People Officer – James Eastwood ma 20 lat doświadczenia w transformacji HR i przywództwa w międzynarodowych firmach, w tym 6 lat jako People Operations Director w Capgemini. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora HR w AON i SVP People Services w Cable & Wireless. Wielokrotnie był uznawany przez HRO Today za Global HR Superstar.
 

„Jestem niezwykle zaszczycony, że mogę dołączyć do SALESmanago w tym doniosłym i ekscytującym momencie w rozwoju firmy. Najlepsza w swojej klasie platforma Customer Engagement, ma imponującą historię pomagania firmom eCommerce w prowadzeniu marketingu w sposób lean. Jestem dumny, że mogę dołożyć swój wysiłek do koła zamachowego wzrostu firmy i kontynuować globalną ekspansję naszej marki” – powiedział Ian Macleod.

 

 „SALESmanago jest platformą wyjątkową pod względem zdolności do nieustannego dostarczania wartości w tych chwilach, kiedy robi to największą różnicę. Teraz musimy oferować naszym klientom i partnerom jeszcze więcej wartości jak również pogłębiać świadomość marki SALESmanago. SALESmanago ma ogromną szansę przyspieszyć procesy customer engagement, jestem więc podekscytowany i zaszczycony możliwością dołączenia do firmy w kolejnym etapie jej rozwoju” – powiedział Auke Grondsma.

 

„Cieszę się, że mogę być częścią historii sukcesu SALESmanago. Ponieważ staramy się zająć pozycję wiodącej na świecie platformy Customer Engagement dla eCommerce, będziemy nadal inwestować w naszych niesamowitych ludzi, staniemy się też miejscem pracy pierwszego wyboru dla dynamicznych i podobnie do nas myślących osób” – powiedział James Eastwood.

 

„Ten doświadczony zespół liderów na poziomie C-Level będzie kierował modelem i przekazem SALESmanago, aby wspierać marketerów w całej Europie i pomagać im w konsekwentnym przekraczaniu celów marketingowych w obliczu rosnącej inflacji i nadchodzącej recesji” – powiedział Greg Błazewicz, CEO SALESmanago. „Rynek eCommerce jest w trakcie nieprzewidywalnej podróży. W czasach, gdy przychody spadają, a klienci zmieniają nawyki, jeśli chodzi o lojalność wobec marki, organizacje pilnie potrzebują nowych metod i narzędzi, aby zrozumieć zachowania konsumentów, stworzyć odpowiedź na ich pragnienia w postaci spersonalizowanego doświadczenia, a następnie zmaksymalizować wzrost przychodów”.

 

„Dlatego promujemy nowy paradygmat efektywnych kosztowo rozwiązań martech, pomagając klientom prowadzić marketing zgodnie z filozofią lean. Na niepewnych rynkach, gdzie nawyki konsumentów stale się zmieniają, a organizacje dokonują przeglądu budżetów marketingowych, nasza platforma pomaga CMO zapewnić zespołom wykonawczym niezbędny zwrot z inwestycji, aby uniknąć typowych cięć recesyjnych”.

 

SALESmanago, obecnie jedna z najszybciej rozwijających się platform Customer Engagement dla eCommerce, zbudowała silną pozycję w Hiszpanii, Włoszech i Europie Środkowej. Firma wkracza obecnie na nowe rynki, w tym na Wielką Brytanię, DACH, kraje nordyckie i Beneluksu. W pierwszej połowie 2022 roku pozyskała renomowanego europejskiego gracza eCommerce Toys „R” Us, działającego w Hiszpanii i Portugalii, Pharm24, największą aptekę internetową w Grecji oraz Wycon, czołowego dostawcę kosmetyków we Włoszech.

 

O SALESmanago

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria’s Secret.

 

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o Dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu. Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]