SALESmanago zintegrowało się z LiveSpace CRM

SALESmanago – najpopularniejszy w Polsce system klasy Marketing Automation został zintegrowany z aplikacją wspomagającą zarządzanie sprzedażą w sektorze B2B. Producenci obu systemów połączyli oferowane przez nie funkcj0nalności, aby umożliwić swoim klientom jednoczesne wykorzystanie zalet automatyzacji marketingu i zarządzania sprzedażą bezpośrednią.

Dzięki integracji dane jakościowe na temat klientów pozyskane przez SALESmanago automatycznie przekazywane są do LiveSpace CRM, by następnie mogły zostać wykorzystane przez handlowców do właściwej segmentacji klientów i skutecznego domykania sprzedaży. Integracja jest dwustronna – wprowadzone dane o klientach w LiveSpace CRM trafiają od razu do SALESmanago, gdzie w zależności od ustalonych reguł zaczynają podlegać przygotowanym wcześniej zautomatyzowanym działaniom marketingowym.

– Integracja LiveSpace CRM z SALESmanago pozwoli nam zaoferować kompleksowe rozwiązanie, które w skuteczny sposób łączy marketing ze sprzedażą. Co niezwykle ważne, jedno i drugie narzędzie stworzone zostało z myślą o wsparciu sprzedaży, mimo, że na dwa różne sposoby. Połączenie ich spowodowało efekt synergii, który naszym zdaniem wprowadzi nową jakość we współpracy działów marketingu i sprzedaży – mówi Michał Skurowski, współtwórca LiveSpace CRM.

– SALESmanago dzięki LiveSpace wzbogaciło się o kolejny kanał komunikacji z klientem. Wspólne działanie pozwoliło nam zaoferować innowacyjne rozwiązanie niespotykane do tej pory na rynku – mówi Konrad Pawlus, VP of engineering SALESmanago.

SALESmanago – www.SALESmanago.pl

Wg amerykańskiej firmy analitycznej Gleanster, SALESmanago to jeden z pierwszych w Europie systemów klasy marketing automation. SALESmanago jest polskim systemem i najszybciej rosnącą tego typu platformą w Polsce. Z systemu korzysta już ponad 400 firm m. in. Rainbow Tours, SITA, Eden Springs, Audioteka, Multikino, Jean Louis David, Answear.com oraz liczna grupa małych i średnich przedsiębiorstw, które osiągają nawet do 400% wzrostu skuteczności e-mail marketingu i 300% wzrostu konwersji sprzedażowej.

SALESmanago oferuje najbardziej wyspecjalizowany i innowacyjny pakiet narzędzi do automatyzacji marketingu gwarantujących skuteczną realizację programów marketingowych. System obejmuje narzędzia do identyfikacji i monitoringu osób na stronie www oraz w Social Media, CRM, e-Mail Marketing, generator formularzy i stron docelowych oraz dynamicznej treści na stronie WWW. SALESmanago ma swoją siedzibę w Krakowie oraz biuro w Miami, FL, USA. Więcej informacji www.salesmanago.pl

LiveSpace CRM – www.LiveSpace.pl

LiveSpace CRM to aplikacja wspierająca zarządzanie sprzedażą, przeznaczona dla firm działających na rynku B2B, które chcą wejść na kolejny poziom efektywności w sprzedaży. LiveSpace stworzony został dla tych firm, które chcą szybko wdrożyć sprawdzone i profesjonalne metodyki związane z segmentacją klientów, prognozowaniem, budowaniem procesu sprzedażowego i modelu rozliczania pracy handlowców. Zawiera w sobie dobre praktyki stosowane z powodzeniem od lat zarówno przez duże korporacje jak i mniejsze firmy. Wszystko to zostało zaprojektowane w przyjazny i łatwo przyswajalny sposób, dzięki czemu pracę z LiveSpace można rozpocząć w kilka minut, bez kosztownych szkoleń i wielomiesięcznych wdrożeń. Więcej informacji na temat LiveSpace CRM oraz możliwość założenia darmowego konta testowego na stronie: www.livespace.pl

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]

Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”
Skuteczne zarządzanie w erze „growth hackingu”

    W dzisiejszym jakże zmiennym cyfrowym świecie rola dyrektora generalnego znacząco ewoluowała.   Obecnie fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Przy czym nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w warunkach, które wymagają od nas zwinnego działania i innowacyjności.   Rzecz jasna, na początku nasz cel […]

SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów
SALESmanago przejmuje Leadoo: powstaje największa w Europie platforma do zarządzania zaangażowaniem klientów

    Połączenie zaawansowanych narzędzi konwersji Leadoo z kompleksową platformą Customer Engagement SALESmanago Rozszerzona obecność w kluczowych regionach Europy: kraje nordyckie, Wielka Brytania, Benelux oraz Europa Środkowa, Wschodnia i Południowa   Kraków/Helsinki, 26 listopada 2024 – Ważna fuzja w sektorze e-commerce. SALESmanago, wiodąca platforma Customer Engagement (CEP) z siedzibą w Krakowie, ogłasza przejęcie fińskiej platformy […]

Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago
Nie czekaj: Dlaczego IV kwartał to idealny moment na pomnożenie efektów działań marketingowych dzięki SALESmanago

    Wkraczając w burzliwy, jak co roku, czwarty kwartał, wiele firm znajduje się sytuacji paradoksalnej. To najbardziej owocny okres w roku, obiecujący najwyższy ruch i sprzedaż, a jednocześnie właśnie wtedy wiele firm unika wdrażania nowych technologii marketingowych. W SALESmanago rozumiemy przyczyny tej wstrzemięźliwości, ale jesteśmy tutaj, aby rzucić wyzwanie mentalności „poczekaj do czwartego kwartału”. […]

Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”
Strategie, które powinien znać prezes każdej firmy e-commerce w erze „Growth Hackingu”

    Autor: Brian Plackis Cheng, dyrektor generalny SALESmanago   Rozwój firmy w dzisiejszym i jakże zmiennym cyfrowym świecie to nie lada wyzwanie. Rola dyrektora generalnego ewoluowała – dziś fundamentem pomyślnego rozwoju firmy na poszczególnych etapach stała się koncepcja „growth hackingu”. Nie chodzi już tylko o przetrwanie, ale też o to, by wyprzedzić konkurencję w […]

eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację
eCommerce na przemian rozkwita i popada w stagnację

    eCommerce jest kapryśny; popada w stagnację, po czym nagle rozkwita. Ścieżki klientów są nieliniowe. To wiemy na pewno. Bez użytecznych danych klientów i spersonalizowanych ścieżek zakupowych firmy eCommerce tracą prospekty i klientów, doprowadzają swoją markę do stagnacji i trwonią swoją przewagę konkurencyjną.   Korzystanie z danych zero-party i zaawansowanej analityki nie jest już […]

SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.
SALESmanago prezentuje pakiet startowy modułowej platformy do zarządzania zaangażowaniem klientów. Cel: przeciwdziałanie fragmentacji rynku martech i wsparcie w skalowaniu biznesów e-commerce w Europie.

    Nowy pakiet startowy, skierowany przede wszystkim do średniej wielkości firm, oferuje spersonalizowane ścieżki zakupowe, zapewniając średnio 20-krotny zwrot z inwestycji w ciągu 30 dni. Firma wprowadza nowatorskie rozwiązania, w tym automatyzację zadań w wielu kanałach oraz model wzrostu dostosowany do różnych etapów rozwoju firm e-commerce. Z uwagi na wzrost liczby narzędzi martech o […]