Słodkie sekrety, które zwiększą CTR wiadomości e-mail

 
 

Zastanówmy się na tym, ile e-maili otrzymujemy każdego dnia. To zadziwiające, że liczba otrzymanych wiadomości sięga średnio 121 e-maili dziennie (CampaignMonitor). Jak wybić się z tłumu promocyjnych malingów? Trzeba sprawić, aby nasze wiadomości były wyjątkowe i przyciągały uwagę użytkowników. To ciężkie zadanie, zwłaszcza gdy codziennie wysyłanych jest 14,5 miliarda wiadomości określanych jako spam (Spam Laws). Często, jeszcze nawet przed otwarciem wiadomości, odbiorcy automatycznie ją usuwają. Jak zatem sprawić, aby nie tylko otworzyli e-maila, ale także odwiedzili naszą stronę poprzez odnośniki w nim umieszczone? Proponujemy wypróbować niektóre z naszych słodkich sekretów e-mail marketingu, które jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zwiększą średnie statystyki.

 

E-maile zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych generują o 15% wyższe współczynniki klikalności

 

W dzisiejszych czasach żyjemy w ciągłym biegu. Wystarczy porównać, jak często sprawdzamy prywatną skrzynkę mailową na telefonie w porównaniu do sprawdzania jej na komputerze. Według Google, 75% użytkowników Gmaila używa urządzeń mobilnych, aby zalogować się do swojego konta. Jak wspomnieliśmy już w nagłówku, e-maile zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych generują o 15% wyższe współczynniki klikalności (Ivesp). W takim razie, jak SALESmanago pomaga poprawić wyniki kampanii e-mail marketingowych?

 
 

Za pomocą jednego kliknięcia, możliwe jest wyświetlenie osobno podglądu projektu wiadomości na komputerze i smartphonie. Tworząc wiadomość e-mail w Drag & Drop Email Designer, wystarczy kliknąć ikonę „Podgląd” na górze strony, a następnie wybrać urządzenie. W ten sposób można oszczędzić cenny czas. Zamiast wysyłać testowe mailingi do siebie i współpracowników, w mgnieniu oka sprawdzimy, czy nasza wiadomość wyświetla się w porządku.

 

Dołączenie przycisków kierujących do mediów społecznościowych w wiadomości e-mail może zwiększyć CTR o 158%

 

Ikony mediów społecznościowych to bezpośrednie linki prowadzące z wiadomości e-mail do witryny lub profili społecznościowych. Nie jest tajemnicą, że marketing e-mailowy generuje wyższe ROI niż treści w mediach. Natomiast połączenie tych dwóch elementów sprawia, że statystyki e-maili osiągają całkiem nowy poziom.

 

Tylko 29% kampanii e-mailowych zawiera ikony social mediów, co wydaje się dziwne, biorąc pod uwagę fakt, że wiadomości e-mail zawierające te przyciski osiągają znacznie wyższe statystyki klikalności niż te, które ich nie zawierają. Średni CTR dla wiadomości e-mail bez ikon wynosi około 2,4%, a średni CTR dla wiadomości, które je zawierają, 6,2% (SuperOffice).

 

Aby sprawić, że dodawanie ikon stanie się dziecinnie proste, dla klientów SALESmanago, przygotowaliśmy specjalny widget w Drag & Drop E-mail Designer, który pozwala na zwiększenie statystyk klikalności poprzez dodanie przycisków mediów społecznościowych.

 
 

Istnieje możliwość linkowania dowolnych serwisów społecznościowych w firmowych mailingach, w tym Facebooka, Twittera, YouTube, a nawet Pinteresta i TikToka! W zaskakującym tempie można dostrzec, jak zwiększają się statystyki i zyski, dzięki połączeniu e-mail marketingu z popularnymi kanałami  marketingu cyfrowego

 

Segmentowane kampanie e-mail marketingowe uzyskują 100,95% wyższe współczynniki klikalności

 

Czy warto zadawać sobie trud czytania i klikania wiadomości e-mail, które nie są dostosowane do naszych zainteresowań? Dobry e-mail musi przemawiać do klientów. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu można zwiększyć przychody z wiadomości e-mail nawet o 3 razy więcej niż w przypadku zwykłych, masowych wiadomości.

 

Ponieważ posegmentowane kampanie e-mailowe uzyskują 100,95% wyższe współczynniki klikalności, wprowadziliśmy do naszego Drag & Drop Email Designera – Treści warunkowe. (SmartInsights)

 

Pozwalają one na zróżnicowanie oferty i całych fragmentów wiadomości, tak aby odpowiadały zainteresowaniom wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii. Zaawansowane targetowanie treści, w tym bazujące na warunkach opartych o mechanizmy AI, pozwala precyzyjnie zdefiniować segmenty kontaktów, dla których dany wariant będzie wyświetlany. Narzędzie pozwala na wysyłanie wielojęzycznych mailingów, dostosowywanie ofert dostępnych w Programie lojalnościowym, personalizację treści w oparciu o segmentację behawioralną i wiele więcej.

 

Kampanie z obrazami mają o 42% wyższe współczynniki klikalności

 

Czy grafiki w kampaniach e-mailowych pomagają, czy szkodzą statystykom? Według badań, e-maile zawierające obrazki, mają nawet o 42% wyższy CTR niż kampanie bez nich (GetVero). Jednak nie zawsze obrazy mają pozytywny wpływ na mailing, wzrost ich liczby obniża średni CTR. Aby uniknąć filtrów spamowych, stosunek obrazu do tekstu powinien wynosić około 30-40% (Neil Patel).

 
 

Należy zawsze pamiętać, że przeładowanie mailingu dodatkowymi zdjęciami spowolni jego otwieranie, co dla klientów może okazać się niekomfortowe.

 

W SALESmanago można skorzystać z zaawansowanego widżetu o nazwie Grupa obrazków, który pozwala zamienić kilka obrazów w jeden oraz podlinkować dowolne z nich hiperłączami, które np. będą prowadzić do różnych części strony internetowej.

marketing automation marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]