Słodkie sekrety, które zwiększą CTR wiadomości e-mail

 
 

Zastanówmy się na tym, ile e-maili otrzymujemy każdego dnia. To zadziwiające, że liczba otrzymanych wiadomości sięga średnio 121 e-maili dziennie (CampaignMonitor). Jak wybić się z tłumu promocyjnych malingów? Trzeba sprawić, aby nasze wiadomości były wyjątkowe i przyciągały uwagę użytkowników. To ciężkie zadanie, zwłaszcza gdy codziennie wysyłanych jest 14,5 miliarda wiadomości określanych jako spam (Spam Laws). Często, jeszcze nawet przed otwarciem wiadomości, odbiorcy automatycznie ją usuwają. Jak zatem sprawić, aby nie tylko otworzyli e-maila, ale także odwiedzili naszą stronę poprzez odnośniki w nim umieszczone? Proponujemy wypróbować niektóre z naszych słodkich sekretów e-mail marketingu, które jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki zwiększą średnie statystyki.

 

E-maile zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych generują o 15% wyższe współczynniki klikalności

 

W dzisiejszych czasach żyjemy w ciągłym biegu. Wystarczy porównać, jak często sprawdzamy prywatną skrzynkę mailową na telefonie w porównaniu do sprawdzania jej na komputerze. Według Google, 75% użytkowników Gmaila używa urządzeń mobilnych, aby zalogować się do swojego konta. Jak wspomnieliśmy już w nagłówku, e-maile zoptymalizowane pod kątem urządzeń mobilnych generują o 15% wyższe współczynniki klikalności (Ivesp). W takim razie, jak SALESmanago pomaga poprawić wyniki kampanii e-mail marketingowych?

 
 

Za pomocą jednego kliknięcia, możliwe jest wyświetlenie osobno podglądu projektu wiadomości na komputerze i smartphonie. Tworząc wiadomość e-mail w Drag & Drop Email Designer, wystarczy kliknąć ikonę „Podgląd” na górze strony, a następnie wybrać urządzenie. W ten sposób można oszczędzić cenny czas. Zamiast wysyłać testowe mailingi do siebie i współpracowników, w mgnieniu oka sprawdzimy, czy nasza wiadomość wyświetla się w porządku.

 

Dołączenie przycisków kierujących do mediów społecznościowych w wiadomości e-mail może zwiększyć CTR o 158%

 

Ikony mediów społecznościowych to bezpośrednie linki prowadzące z wiadomości e-mail do witryny lub profili społecznościowych. Nie jest tajemnicą, że marketing e-mailowy generuje wyższe ROI niż treści w mediach. Natomiast połączenie tych dwóch elementów sprawia, że statystyki e-maili osiągają całkiem nowy poziom.

 

Tylko 29% kampanii e-mailowych zawiera ikony social mediów, co wydaje się dziwne, biorąc pod uwagę fakt, że wiadomości e-mail zawierające te przyciski osiągają znacznie wyższe statystyki klikalności niż te, które ich nie zawierają. Średni CTR dla wiadomości e-mail bez ikon wynosi około 2,4%, a średni CTR dla wiadomości, które je zawierają, 6,2% (SuperOffice).

 

Aby sprawić, że dodawanie ikon stanie się dziecinnie proste, dla klientów SALESmanago, przygotowaliśmy specjalny widget w Drag & Drop E-mail Designer, który pozwala na zwiększenie statystyk klikalności poprzez dodanie przycisków mediów społecznościowych.

 
 

Istnieje możliwość linkowania dowolnych serwisów społecznościowych w firmowych mailingach, w tym Facebooka, Twittera, YouTube, a nawet Pinteresta i TikToka! W zaskakującym tempie można dostrzec, jak zwiększają się statystyki i zyski, dzięki połączeniu e-mail marketingu z popularnymi kanałami  marketingu cyfrowego

 

Segmentowane kampanie e-mail marketingowe uzyskują 100,95% wyższe współczynniki klikalności

 

Czy warto zadawać sobie trud czytania i klikania wiadomości e-mail, które nie są dostosowane do naszych zainteresowań? Dobry e-mail musi przemawiać do klientów. Dzięki odpowiedniemu targetowaniu można zwiększyć przychody z wiadomości e-mail nawet o 3 razy więcej niż w przypadku zwykłych, masowych wiadomości.

 

Ponieważ posegmentowane kampanie e-mailowe uzyskują 100,95% wyższe współczynniki klikalności, wprowadziliśmy do naszego Drag & Drop Email Designera – Treści warunkowe. (SmartInsights)

 

Pozwalają one na zróżnicowanie oferty i całych fragmentów wiadomości, tak aby odpowiadały zainteresowaniom wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii. Zaawansowane targetowanie treści, w tym bazujące na warunkach opartych o mechanizmy AI, pozwala precyzyjnie zdefiniować segmenty kontaktów, dla których dany wariant będzie wyświetlany. Narzędzie pozwala na wysyłanie wielojęzycznych mailingów, dostosowywanie ofert dostępnych w Programie lojalnościowym, personalizację treści w oparciu o segmentację behawioralną i wiele więcej.

 

Kampanie z obrazami mają o 42% wyższe współczynniki klikalności

 

Czy grafiki w kampaniach e-mailowych pomagają, czy szkodzą statystykom? Według badań, e-maile zawierające obrazki, mają nawet o 42% wyższy CTR niż kampanie bez nich (GetVero). Jednak nie zawsze obrazy mają pozytywny wpływ na mailing, wzrost ich liczby obniża średni CTR. Aby uniknąć filtrów spamowych, stosunek obrazu do tekstu powinien wynosić około 30-40% (Neil Patel).

 
 

Należy zawsze pamiętać, że przeładowanie mailingu dodatkowymi zdjęciami spowolni jego otwieranie, co dla klientów może okazać się niekomfortowe.

 

W SALESmanago można skorzystać z zaawansowanego widżetu o nazwie Grupa obrazków, który pozwala zamienić kilka obrazów w jeden oraz podlinkować dowolne z nich hiperłączami, które np. będą prowadzić do różnych części strony internetowej.

marketing automation marketing automation

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.