Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

 
 

Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.

 

Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę nad danymi. Dzięki temu nasza współpraca będzie mogła dalej rozwijać się w oparciu o zaufanie i pełną transparentność.

 

Czym jest unijny Akt w sprawie danych?

 

Unijny Akt w sprawie danych to nowe rozporządzenie mające na celu stworzenie bardziej sprawiedliwej i innowacyjnej gospodarki opartej na danych w Unii Europejskiej. Podczas gdy RODO (GDPR) koncentruje się na ochronie danych osobowych, Akt w sprawie danych uzupełnia je, ustanawiając zasady dostępu do danych i ich wykorzystywania, w szczególności danych generowanych przez połączone z siecią produkty i usługi (IoT).

 

Jego głównym celem jest uwolnienie wartości danych poprzez zapewnienie, że mogą być one łatwiej i sprawiedliwiej udostępniane między przedsiębiorstwami, konsumentami oraz, w określonych sytuacjach, organami sektora publicznego. Dla naszych klientów najważniejszym aspektem są nowe ramy prawne dotyczące przenoszenia danych, które dają większą kontrolę i elastyczność w zarządzaniu zasobami cyfrowymi.

 

Nowe przepisy zostały formalnie zatwierdzone i weszły w życie w styczniu 2024 roku, ale zaczną być w pełni stosowane od 12 września 2025 roku.

 

Kluczowe zmiany w Twojej Umowie

 

Aby zapewnić pełną zgodność z przepisami i dać Ci większą kontrolę, aktualizujemy dwa kluczowe obszary naszych Ogólnych Warunków Umów. Dla Twojej wygody, zmiany zostały przedstawione poniżej.

 

Bardziej elastyczne zasady wypowiadania umowy

 
Obecna wersja Nowa wersja (obowiązuje od 12 września 2025 r.)
Klient mógł wypowiedzieć umowę jedynie w przypadku niedostępności głównych funkcjonalności Systemu. Klient może wypowiedzieć umowę w dowolnym momencie, z zachowaniem Maksymalnego Okresu Wypowiedzenia (dwa miesiące). W takim przypadku może zostać naliczona Opłata Dodatkowa (odpowiadająca opłatom za pozostały okres obowiązywania umowy, gdyby nie została ona wypowiedziana). Opłata ta nie ma zastosowania, gdy klient wypowiada umowę z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi SALESmanago.
 

Rozszerzone możliwości przenoszenia danych i możliwość zmiany dostawcy

 
Obecna wersja Nowa wersja (obowiązuje od 12 września 2025 r.)
Brak szczegółowych postanowień i procedur dotyczących przenoszenia danych do innego dostawcy, wynikających z Aktu w sprawie danych. Wprowadzono nowy, szczegółowy rozdział, który reguluje proces przenoszenia Twoich danych i zasobów cyfrowych zgodnie z unijnym Aktem w sprawie danych. Dodano nowe załączniki w celu określenia warunków technicznych migracji.
 

Co te zmiany oznaczają dla naszej współpracy?

 

Aby zapewnić, że nasza dalsza współpraca jest w pełni zgodna z nadchodzącym unijnym Aktem w sprawie danych, aktualizujemy nasze warunki.

 

Aby mogli Państwo bez zakłóceń korzystać z naszych usług po 12 września 2025 roku, konieczne jest dostosowanie naszej umowy do nowego Aktu w sprawie danych. Akceptacja zmian jest dobrowolna, jednak pragniemy wyjaśnić, że dotychczasowe warunki nie będą już zgodne z obowiązującymi przepisami. Aktualizacja umowy pozwoli nam na dalsze świadczenie usług w sposób bezpieczny i w pełni zgodny z prawem.

 

Masz pytania? Jesteśmy do dyspozycji

 

Rozumiemy, że zmiany w warunkach mogą rodzić pytania. Jesteśmy tutaj, aby na nie odpowiedzieć Jeśli masz jakiekolwiek dodatkowe pytania lub wątpliwości, nie wahaj się z nami skontaktować.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]