Przedstawiamy inspirujące przykłady zastosowań najnowszych i najbardziej zaawansowanych funkcji SALESmanago, takich jak:

  • moduł predykcji churn i zakupu,
  • dynamiczne segmenty,
  • rekomendacje produktowe oparte o machine learning,
  • Deep Behavioural Profiling.
 

Podczas prezentacji poznasz:

  • przykłady wdrożeń z branży fashion, beauty, travel i elektroniki,
  • sposoby wykorzystania machine learningu i AI w personalizacji sprzedaży,
  • techniki zwiększające konwersję sprzedażową, AOV i CLV.
 

Prowadzący

Aleksander Skałka – Marketing Automation Strategy Director

Od ponad 10 lat zajmuje się wdrażaniem strategii automatyzacji marketingu. Pracował jako Dyrektor ds. Konsultingu Marketing Automation, odpowiadając za Dział Customer Success i wdrożenia SALESmanago u kluczowych klientów. Zdobył i wykorzystał swoje doświadczenie w pracy z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Zarządza Akademią Marketing Automation, która certyfikowała ponad 500 specjalistów od automatyzacji marketingu w całej Europie. Obecnie pomaga wprowadzać strategie automatyzacji marketingu dla największych firm e-commerce i B2C.

 

Wtorek, 24 marca, 10:00

 

Więcej informacji i rejestracja tutaj