Skuteczne wdrożenie platformy do automatyzacji wymaga znajomości specyfiki branży – zarówno produktu jak i procesu zakupowego klienta. Rozwiązania oparte o zasadę one size fits all na dłuższą metę ograniczają potencjał, jaki daje automatyzacja.

 

W SALESmanago doskonale to rozumiemy i od lat rozwijamy wspólnie z naszymi klientami z branży beauty funkcjonalności, które idealnie wpisują się w ich potrzeby.

 

Podczas prezentacji dowiesz się:

  • jak przygotować się do wdrożenia automatyzacji w branży beauty,
  • jakie są najlepsze praktyki automatyzacji stosowane w tej branży,
  • jakie funkcjonalności SALESmanago najlepiej wykorzystać,
  • jakie wyniki osiągają firmy wdrażające SALESmanago w branży beauty.
 

Prowadzący

Hubert Olszowski – Marketing Automation Strategy Director

Związany z branżą e-commerce od 9 lat. W SALESmanago był odpowiedzialny za wdrażanie nowych klientów, jak również za warsztaty Marketing Automation, gdzie certyfikował ponad 200 specjalistów w całej Europie. Wdrożył Marketing Automation w kilkuset firmach różnej wielkości, zdobywał i wykorzystywał swoje doświadczenie w pracy z takimi markami jak Telepizza, Media Markt, Kruk, Peugeot, Citroen, Electrolux i wiele innych. Obecnie pomaga we wprowadzaniu strategii marketing automation dla największych firm e-commerce i B2C.

 

Wtorek, 19 maja, 10:00

Zarejestruj się