Wykorzystanie marketing automation stało się nieodłączną częścią sukcesu największych firm ecommerce. Przedstawiamy jak do tego doszło i w jaki sposób automatyzacja wspiera sklepy internetowe na wszystkich etapach życia klienta.

 

Podczas prezentacji dowiesz się:

  • jakie funkcje powinny posiadać dedykowane ecommerce platformy do automatyzacji,
  • w jakich obszarach należy się spodziewać wzrostów po wdrożeniu,
  • jak wygląda proces wdrożenia automatyzacji w ecommerce.
 

Prowadzący

Aleksander Skałka – Marketing Automation Strategy Director

Od ponad 10 lat zajmuje się wdrażaniem strategii automatyzacji marketingu. Pracował jako Dyrektor ds. Konsultingu Marketing Automation, odpowiadając za Dział Customer Success i wdrożenia SALESmanago u kluczowych klientów. Zdobył i wykorzystał swoje doświadczenie w pracy z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Zarządza Akademią Marketing Automation, która certyfikowała ponad 500 specjalistów od automatyzacji marketingu w całej Europie. Obecnie pomaga wprowadzać strategie automatyzacji marketingu dla największych firm e-commerce i B2C.

Wtorek, 21 kwietnia, 10:00

Więcej informacji i rejestracja tutaj