Yves Rocher, wiodący na świecie producent kosmetyków będzie automatyzował marketing wykorzystując system SALESmanago Marketing Automation. Umowa została podpisana z polskim oddziałem. Planowane jest rozszerzanie wdrożenia na pozostałe kraje w Europie Centralnej.
Yves Rocher wykorzysta system do wdrożenia nowoczesnych form łączenia sprzedaży w Internecie ze sprzedażą tradycyjną w sieci sklepów (efekt ROPO). Oprócz tego wykorzysta standardowe możliwości systemu związane z monitorowaniem zachowania klientów na stronie WWW i automatycznego kierowania oferty handlowej za pośrednictwem e-mail marketingu, dynamicznej treści na stronie www i Call Center.
Według firmy analitycznej Focus Research, Marketing Automation w ciągu ostatnich 5 lat stał się najdynamiczniej rosnącym segmentem oprogramowania klasy CRM. Wg Forrester Research, wdrożenie systemu marketing automation podnosi zwrot z inwestycji w CRM o ponad 15%.
SALESmanago jest pierwszym polskim i aktualnie największym w Europie Centralnej systemem do automatyzacji marketingu, z którego korzysta ponad 500 firm. W ostatnim czasie do grona klientów SALESmanago dołączyły takie firmy jak Hexeline, Dom Zdrowia, Frisco.pl, Eurolot, Getin Bank, Sotrender oraz firmy ze Słowacji i Hiszpanii.
Więcej informacji
Marek Broda, Product Manager, SALESmanago Marketing Automation
e-Mail: marek.broda@salesmanago.pl, Tel: 531 756 313