Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

 
 

Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.

 

E-mail wciąż jest królem marketingu eCommerce

 

Email Marketing wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych kanałów marketingowych, generującym bardzo wysoki zwrot z inwestycji. Ma to odzwierciedlenie w wynikach różnych badań. Na przykład: 

  • 61% konsumentów woli, aby marki kontaktowały się z nimi za pośrednictwem emaili. (Statista).
  • 99% użytkowników sprawdza swoją pocztę codziennie, niektórzy nawet 20 razy dziennie (OptinMonster).
  • Spersonalizowane emaile mają o 29% wyższy wskaźnik wyświetleń i o 41% wyższy wskaźnik kliknięć niż wiadomości niespersonalizowane (Active Trail).

Co więcej, jeśli chodzi o korzystanie z emaili, klienci coraz częściej wybierają urządzenia mobilne. Po co czekać na możliwość skorzystania z komputera, skoro można odebrać wiadomość na urządzeniu mobilnym?

  • Więcej e-maili odczytuje się na urządzeniach mobilnych niż na komputerach stacjonarnych (Litmus).
  • Wskaźniki kliknięć na smartfonach są znacznie wyższe niż wcześniej. Kliknięcia częściej mają obecnie miejsce na smartfonach (47,5%) niż na komputerach (41,7%). (MessageGears)
  • 42.3% osób usunie maila, jeśli nie jest dostosowany do urządzeń mobilnych. (SaleCycle).
 

A na tron powoli wkracza AI

 

Rosnącą rolę sztucznej inteligencji możemy zauważyć również w całym łańcuchu dostaw:

  • Oczekuje się, że technologie Czwartej Rewolucji Przemysłowej (4IR) do 2025 roku przyniosą nawet 3,7 biliona dolarów. Sama sztuczna inteligencja może wygenerować od 1,2 do 2 bilionów dolarów wartości w zakresie produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw (McKinsey).
  • Sztuczna inteligencja może zwiększyć wydajność nawet o 40% i podwoić roczne tempo wzrostu gospodarczego do 2035 roku (Accenture).
  • W 2023 roku satysfakcja klientów ma wzrosnąć o 25% w organizacjach, które wykorzystują sztuczną inteligencję (Gartner).
 

. . więc uznaliśmy, że powinieneś czerpać z tego tytułu korzyści!

 

Ogromna popularność maili w marketingu internetowym sprawia, że niejednokrotnie trudno jest przebić się przez szum tworzony przez innych marketerów i rzeczywiście zaangażować odbiorcę. Dlatego postanowiliśmy wyznaczyć nowe standardy w zakresie customer engagement i poczucia więzi z marką. Zwiększ je jeszcze bardziej dzięki kompleksowemu wsparciu ze strony sztucznej inteligencji: poznaj Email Design Studio.

 

Więcej niż piękne e-maile: Nowy kreator maili ukierunkowany na dane First i Zero – Party.

 

Wiesz już, jak tworzyć piękne e-maile, ale czy to wystarczy, aby wzbudzić zaangażowanie u  twoich klientów? Email Design Studio oferuje wyjątkowe sposoby wzbogacania treści poprzez natywną integrację z Customer Data Platform. Email Design Studio to jedyne narzędzie, które nie ogranicza się do tworzenia atrakcyjnych e-maili i pozwala Ci wzbogacić wiadomości o personalizację produktów w oparciu o dane First i Zero – Party … dodatkowo wspierane przez zaawansowane, wykorzystujące sztuczną inteligencję AI Studio do tworzenia niesamowitych treści.

 

Emaile na smartfony

 

Nowe Email Design Studio umożliwia bezproblemowe tworzenie responsywnych projektów. Możesz łatwo przejść od pustego maila do konkretnych przychodów poprzez:

  • Dodanie sekcji.
  • Przeciąganie i upuszczanie widżetów do sekcji.
  • Używanie sekcji z wieloma kolumnami, aby stworzyć responsywny projekt przystosowany do urządzeń mobilnych.
 
 

Zaangażuj swoich klientów i zwiększ poziom konwersji

 

Zwiększ wartość cyklu życia klienta i zwrot z inwestycji z email marketingu. Wykorzystaj narzędzia do customer engagement i konwersji – zestaw widżetów, które sprawiają, że Twoi klienci bardziej angażują się w Twoje treści w danym punkcie kontaktu. W rezultacie możesz sprawniej przekonywać ich do podejmowania szybkich decyzji o zakupie.

 
 

Stwórz autentyczną więź z odbiorcami

 

Wykorzystaj narzędzia do budowania poczucia więzi z marką. Zbuduj długotrwałe relacje z klientami, korzystając z zestawu widżetów, które zamieniają emaile w doskonałe narzędzie do zbierania danych Zero – Party. Pozwól klientom dobrowolnie dzielić się swoimi preferencjami.

 
 

Wykorzystaj potencjał AI w email marketingu 

 

Idź o krok dalej! Wykorzystaj pełnię potencjału email marketingu. Pozwól zaawansowanym algorytmom zadbać o treść Twoich wiadomości. Wybierz tematykę, określ czego potrzebujesz i wybierz najlepszą propozycję. Stwórz skuteczne tematy, treściwe punkty, interesujące opisy produktów, chwytliwe slogany, a nawet całe akapity.

 

Najnowocześniejszy kreator emaili

 

Skup się na treści, nie na konfiguracji. Buduj wartość dla swoich klientów, a my zadbamy o to, byś był przygotowany na konfigurację każdego urządzenia, skrzynki odbiorczej czy klienta email. Z łatwością utwórz i wyślij swoim odbiorcom atrakcyjnie wyglądające emaile. 

 

Twórz Emaile dostosowane do urządzeń mobilnych

 

Popraw customer experience i przygotuj się na przyszłość. Skup się na najważniejszym kanale dla wiadomości e-mail: urządzeniach mobilnych. Wykorzystaj do tego celu natywne, gotowe do użycia, intuicyjne rozwiązania, które zapewniają świetne wrażenia użytkownikom otwierającym wiadomości na smartfonach.

 

Słuchaj swoich klientów (zbieraj dane Zero-Party)

 

Stwórz poczucie więzi z marką. Pozwól klientom podzielić się swoimi preferencjami, wykorzystując zestaw widżetów do zbierania danych Zero-Party. Słuchaj, co mają do powiedzenia Twoi klienci i zwiększaj poczucie więzi z Twoją firmą.

 

Więcej niż piękne emaile (zaangażowanie)

 

Zwiększ przychody i wartość cyklu życia klienta, wykorzystując narzędzia customer engagement i konwersji. Wzbogać swoje e-maile dzięki zestawowi widżetów, które zaangażują klientów w treść wiadomości oraz przekonują ich do podjęcia decyzji o zakupie.

 

Personalizuj emaile z łatwością

 

Popraw lojalność klientów. Opatrz każdą wysyłaną wiadomość designem marki i korzystaj z zaawansowanej personalizacji poszczególnych elementów wiadomości. Stwórz własną księgę znaku dla emaili, aby podkreślić swój przekaz do odbiorców i poprawić lojalność klientów.

 

Uzyskaj wspaniałe treści w krótkim czasie

 

Wyślij krótką, lecz zapadająca w pamięć wiadomość. Wykorzystaj sztuczną inteligencję w marketingu e-mailowym do wygenerowania przyciągających uwagę tematów, treściwych punktów, interesujących opisów produktów, chwytliwych sloganów, a nawet całych akapitów.

 

Oszczędzaj czas i poprawiaj skuteczność swoich działań

 

Wywieraj większy wpływ przy wykorzystaniu tych samych zasobów. Wykorzystaj treści generowane przez sztuczną inteligencję, aby usprawnić swoją pracę na wiele sposobów, np. poprzez zwiększenie jej skuteczności, skali działalności i opłacalności lub poprzez uporanie się z brakiem weny. 

 

Podsumowanie

 

Do zaangażowania klientów nie wystarczą już elegancko skonstruowane maile. Aby odnieść sukces w eCommerce, musisz wykorzystać różnorodne narzędzia customer engagement i konwersji oraz zintegrować je bezpośrednio w wiadomości. Zwiększenie interaktywności wiadomości pozwala również na zebranie bezcennych danych Zero-Party

A dzięki wsparciu sztucznej inteligencji przy generowaniu treści, możesz to wszystko zrobić o wiele szybciej!

 
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]