Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

 
 

Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.

 

E-mail wciąż jest królem marketingu eCommerce

 

Email Marketing wciąż pozostaje jednym z najskuteczniejszych kanałów marketingowych, generującym bardzo wysoki zwrot z inwestycji. Ma to odzwierciedlenie w wynikach różnych badań. Na przykład: 

  • 61% konsumentów woli, aby marki kontaktowały się z nimi za pośrednictwem emaili. (Statista).
  • 99% użytkowników sprawdza swoją pocztę codziennie, niektórzy nawet 20 razy dziennie (OptinMonster).
  • Spersonalizowane emaile mają o 29% wyższy wskaźnik wyświetleń i o 41% wyższy wskaźnik kliknięć niż wiadomości niespersonalizowane (Active Trail).

Co więcej, jeśli chodzi o korzystanie z emaili, klienci coraz częściej wybierają urządzenia mobilne. Po co czekać na możliwość skorzystania z komputera, skoro można odebrać wiadomość na urządzeniu mobilnym?

  • Więcej e-maili odczytuje się na urządzeniach mobilnych niż na komputerach stacjonarnych (Litmus).
  • Wskaźniki kliknięć na smartfonach są znacznie wyższe niż wcześniej. Kliknięcia częściej mają obecnie miejsce na smartfonach (47,5%) niż na komputerach (41,7%). (MessageGears)
  • 42.3% osób usunie maila, jeśli nie jest dostosowany do urządzeń mobilnych. (SaleCycle).
 

A na tron powoli wkracza AI

 

Rosnącą rolę sztucznej inteligencji możemy zauważyć również w całym łańcuchu dostaw:

  • Oczekuje się, że technologie Czwartej Rewolucji Przemysłowej (4IR) do 2025 roku przyniosą nawet 3,7 biliona dolarów. Sama sztuczna inteligencja może wygenerować od 1,2 do 2 bilionów dolarów wartości w zakresie produkcji i zarządzania łańcuchem dostaw (McKinsey).
  • Sztuczna inteligencja może zwiększyć wydajność nawet o 40% i podwoić roczne tempo wzrostu gospodarczego do 2035 roku (Accenture).
  • W 2023 roku satysfakcja klientów ma wzrosnąć o 25% w organizacjach, które wykorzystują sztuczną inteligencję (Gartner).
 

. . więc uznaliśmy, że powinieneś czerpać z tego tytułu korzyści!

 

Ogromna popularność maili w marketingu internetowym sprawia, że niejednokrotnie trudno jest przebić się przez szum tworzony przez innych marketerów i rzeczywiście zaangażować odbiorcę. Dlatego postanowiliśmy wyznaczyć nowe standardy w zakresie customer engagement i poczucia więzi z marką. Zwiększ je jeszcze bardziej dzięki kompleksowemu wsparciu ze strony sztucznej inteligencji: poznaj Email Design Studio.

 

Więcej niż piękne e-maile: Nowy kreator maili ukierunkowany na dane First i Zero – Party.

 

Wiesz już, jak tworzyć piękne e-maile, ale czy to wystarczy, aby wzbudzić zaangażowanie u  twoich klientów? Email Design Studio oferuje wyjątkowe sposoby wzbogacania treści poprzez natywną integrację z Customer Data Platform. Email Design Studio to jedyne narzędzie, które nie ogranicza się do tworzenia atrakcyjnych e-maili i pozwala Ci wzbogacić wiadomości o personalizację produktów w oparciu o dane First i Zero – Party … dodatkowo wspierane przez zaawansowane, wykorzystujące sztuczną inteligencję AI Studio do tworzenia niesamowitych treści.

 

Emaile na smartfony

 

Nowe Email Design Studio umożliwia bezproblemowe tworzenie responsywnych projektów. Możesz łatwo przejść od pustego maila do konkretnych przychodów poprzez:

  • Dodanie sekcji.
  • Przeciąganie i upuszczanie widżetów do sekcji.
  • Używanie sekcji z wieloma kolumnami, aby stworzyć responsywny projekt przystosowany do urządzeń mobilnych.
 
 

Zaangażuj swoich klientów i zwiększ poziom konwersji

 

Zwiększ wartość cyklu życia klienta i zwrot z inwestycji z email marketingu. Wykorzystaj narzędzia do customer engagement i konwersji – zestaw widżetów, które sprawiają, że Twoi klienci bardziej angażują się w Twoje treści w danym punkcie kontaktu. W rezultacie możesz sprawniej przekonywać ich do podejmowania szybkich decyzji o zakupie.

 
 

Stwórz autentyczną więź z odbiorcami

 

Wykorzystaj narzędzia do budowania poczucia więzi z marką. Zbuduj długotrwałe relacje z klientami, korzystając z zestawu widżetów, które zamieniają emaile w doskonałe narzędzie do zbierania danych Zero – Party. Pozwól klientom dobrowolnie dzielić się swoimi preferencjami.

 
 

Wykorzystaj potencjał AI w email marketingu 

 

Idź o krok dalej! Wykorzystaj pełnię potencjału email marketingu. Pozwól zaawansowanym algorytmom zadbać o treść Twoich wiadomości. Wybierz tematykę, określ czego potrzebujesz i wybierz najlepszą propozycję. Stwórz skuteczne tematy, treściwe punkty, interesujące opisy produktów, chwytliwe slogany, a nawet całe akapity.

 

Najnowocześniejszy kreator emaili

 

Skup się na treści, nie na konfiguracji. Buduj wartość dla swoich klientów, a my zadbamy o to, byś był przygotowany na konfigurację każdego urządzenia, skrzynki odbiorczej czy klienta email. Z łatwością utwórz i wyślij swoim odbiorcom atrakcyjnie wyglądające emaile. 

 

Twórz Emaile dostosowane do urządzeń mobilnych

 

Popraw customer experience i przygotuj się na przyszłość. Skup się na najważniejszym kanale dla wiadomości e-mail: urządzeniach mobilnych. Wykorzystaj do tego celu natywne, gotowe do użycia, intuicyjne rozwiązania, które zapewniają świetne wrażenia użytkownikom otwierającym wiadomości na smartfonach.

 

Słuchaj swoich klientów (zbieraj dane Zero-Party)

 

Stwórz poczucie więzi z marką. Pozwól klientom podzielić się swoimi preferencjami, wykorzystując zestaw widżetów do zbierania danych Zero-Party. Słuchaj, co mają do powiedzenia Twoi klienci i zwiększaj poczucie więzi z Twoją firmą.

 

Więcej niż piękne emaile (zaangażowanie)

 

Zwiększ przychody i wartość cyklu życia klienta, wykorzystując narzędzia customer engagement i konwersji. Wzbogać swoje e-maile dzięki zestawowi widżetów, które zaangażują klientów w treść wiadomości oraz przekonują ich do podjęcia decyzji o zakupie.

 

Personalizuj emaile z łatwością

 

Popraw lojalność klientów. Opatrz każdą wysyłaną wiadomość designem marki i korzystaj z zaawansowanej personalizacji poszczególnych elementów wiadomości. Stwórz własną księgę znaku dla emaili, aby podkreślić swój przekaz do odbiorców i poprawić lojalność klientów.

 

Uzyskaj wspaniałe treści w krótkim czasie

 

Wyślij krótką, lecz zapadająca w pamięć wiadomość. Wykorzystaj sztuczną inteligencję w marketingu e-mailowym do wygenerowania przyciągających uwagę tematów, treściwych punktów, interesujących opisów produktów, chwytliwych sloganów, a nawet całych akapitów.

 

Oszczędzaj czas i poprawiaj skuteczność swoich działań

 

Wywieraj większy wpływ przy wykorzystaniu tych samych zasobów. Wykorzystaj treści generowane przez sztuczną inteligencję, aby usprawnić swoją pracę na wiele sposobów, np. poprzez zwiększenie jej skuteczności, skali działalności i opłacalności lub poprzez uporanie się z brakiem weny. 

 

Podsumowanie

 

Do zaangażowania klientów nie wystarczą już elegancko skonstruowane maile. Aby odnieść sukces w eCommerce, musisz wykorzystać różnorodne narzędzia customer engagement i konwersji oraz zintegrować je bezpośrednio w wiadomości. Zwiększenie interaktywności wiadomości pozwala również na zebranie bezcennych danych Zero-Party

A dzięki wsparciu sztucznej inteligencji przy generowaniu treści, możesz to wszystko zrobić o wiele szybciej!

 
 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]