SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

SALESmanago demo produktu na żywo

Środa, godzina 10:00

REJESTRACJA

6 prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce

 
 

Szablony e-mail to doskonałe rozwiązanie dla marketerów eCommerce. Podnoszą zaangażowanie klienta, a przy tym przekładają się na zwiększenie przychodów. Oto sześć prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce. Niezależnie, czy mowa o poprawie wydajności, zwiększeniu świadomości marki, personalizacji, optymalizacji mobilnej, testowaniu A/B czy automatyzacji, narzędzie to odblokowuje pełny potencjał kampanii mailowych, dobrze oddziałując na jej odbiorców.

 

6 powodów, dla których szablony e-mail są ważne dla eCommerce

 

Przed zagłębieniem się w szczegóły, warto rozważyć kontekst, w jakim funkcjonują szablony e-mail. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie eCommerce marketerzy muszą stawić czoła różnym wyzwaniom, takim jak ograniczenia czasowe, utrzymanie spójnego wizerunku marki, personalizacja komunikacji, dostosowanie do urządzeń mobilnych, testowanie nowych strategii oraz automatyzacja zadań. Szablony e-mail są odpowiedzią na te wyzwania, oferując gotowe struktury, które zapewniają skuteczność, spójność wizerunku marki, personalizację, kompatybilność z urządzeniami mobilnymi, możliwość testowania i funkcje automatyzacji.

Chcę, żebyś zachowywał się jak edytor i poprawił gramatykę, interpunkcję i styl. Zależy mi na tym, żeby język był bezpośredni.

 

1. Poprawa wydajności i oszczędność czasu

 

Kontekst: Czas to niezwykle cenny zasób. Szablony e-mail oferują praktyczne rozwiązania, umożliwiając marketerom szybkie i łatwe tworzenie profesjonalnych wiadomości e-mail przy użyciu gotowych schematów i układów wizualnych. Zamiast zaczynać od zera przy każdej kampanii, szablony stanowią doskonałe punkty wyjścia, które pozwalają zaoszczędzić czas i energię. Dodatkowo marketerzy mogą personalizować szablony, aby odzwierciedlić unikalne cechy swojej marki, takie jak logo, kolory i czcionki, co zapewnia spójność w całej komunikacji mailowej.

Dopasuj swoje działania marketingowe do wymagań przyszłości: Skorzystaj z korzyści, jakie niesie ze sobą wykorzystanie szablonów e-mail – zwiększoną efektywność i oszczędność czasu. Wykorzystanie szablonów pozwala usprawnić większość procesów marketingowych związanych z tego typu komunikacją, dzięki czemu możesz skoncentrować się na kluczowych elementach planowanej strategii. Dzięki temu nie tylko zaoszczędzasz czas, ale także możesz dostarczać angażujące treści odbiorcom w odpowiednim czasie. Posiadając bardziej efektywne przepływy pracy, będziesz w stanie dostosować się do zmieniających się trendów na rynku i preferencji klientów, dzięki czemu twoje działania marketingowe będą doskonałe, mierzalne i skuteczne.

 

2. Spójny branding i komunikacja

 

Kontekst: Budowanie silnej tożsamości marki jest kluczowe, a szablony e-mail odgrywają istotną rolę w utrzymaniu spójnego brandingu w różnych kampaniach marketingowych. Dzięki szablonom firmy mogą używać zdefiniowanych kolorów, logotypów i czcionek, co poprawia ich rozpoznawalność, a także buduje zaufanie u odbiorców. Ponadto efektywne przekazywanie informacji w komunikacji mailowej pozwala ustawić rozpoznawalny ton i wzmacnia reprezentowane wartości, co przyczynia się do zwiększenia lojalności klientów.

Dopasuj swoje działania marketingowe do wymagań przyszłości: Dopasowanie twoich działań marketingowych do przyszłych wymagań obejmuje konieczność spójnego brandingu i komunikacji. Wykorzystując szablony e-mail, masz pewność, że każda wiadomość jest zgodna z wizualnym wizerunkiem, tonem i treściami marki. Ta spójność przekłada się na jednolite doświadczenie, wzmacniając pewność i zaufanie klientów. Umiejętność utrzymania spójnej i rozpoznawalnej tożsamości pomoże ci wyróżnić się spośród konkurencji i dostosować do zmieniających się trendów rynkowych, co zapewni długoterminowy sukces twojego marketingu eCommerce.

Czytaj więcej o Email Design Studio, które pomaga wpleść w e-maile design marki>>

 

3. Personalizacja i segmentacja

 

Kontekst: Personalizacja jest kluczowa dla zaangażowania i konwersji klientów, a szablony e-mail dostarczają narzędzi niezbędnych by dostarczać treści dopasowane do odbiorcy. Umożliwiają marketerom personalizację e-maili na podstawie segmentacji grupy klientów, danych demograficznych lub historii zakupów. Dzięki dynamicznym blokom treści w szablonach można dodawać ramki rekomendacji, spersonalizowane oferty i dopasowane powitania, co zwiększa ich adekwatność i poziom zaangażowania.

Czytaj dalej by poznać 5 zaskakujących sposobów na personalizację treści e-maili >>

Dopasuj swoje działania marketingowe do wymagań przyszłości: Personalizacja i segmentacja są kluczowe dla maksymalizacji wyników działań marketingowych. Korzystając z możliwości personalizacji, jakie dają szablony e-mail, jesteś w stanie śledzić zmieniające się oczekiwania i preferencje klientów. W dzisiejszym świecie, gdzie dane i opinie klienta odgrywają coraz większą rolę w marketingu, szablony e-mail dostarczają narzędzi do tworzenia spersonalizowanych i odpowiednich treści, które są dobrze przyjmowane przez klientów. To z kolei zapewnia doskonałość, mierzalność i skuteczność działań marketingowych, prowadząc do zwiększenia zaangażowania i konwersji klientów.

 

4. Kompatybilność z urządzeniami mobilnymi

 

Kontekst: Stale rosnąca liczba użytkowników korzystających z poczty e-mail na urządzeniach mobilnych sprawia, że optymalizacja pod tym kątem jest niezbędna dla zapewnienia płynnego doświadczenia klienta. Szablony e-mail są projektowane z myślą o responsywności i przyjazności dla urządzeń mobilnych poprzez dostosowanie się do różnych urządzeń i wielkości ekranów. Dzięki wykorzystaniu szablonów kompatybilnych z urządzeniami mobilnymi marketerzy mogą zapewnić, że ich e-maile są zawsze atrakcyjne wizualnie i łatwe do czytania, niezależnie od urządzenia, na którym są wyświetlane.

Czytaj więcej o najnowocześniejszym kreatorze wiadomości e-mail dostosowanych do urządzeń mobilnych >>

Dopasuj swoje działania marketingowe do wymagań przyszłości: Zapewnij sobie skuteczny marketing również w przyszłości, wykorzystaj szablony e-mail przyjazne użytkownikom mobile. Właśnie ta grupa odbiorców stanowi znaczną część twoich odbiorców. Dzięki temu dotrzesz do swoich klientów w dowolnym miejscu, maksymalizując zaangażowanie i konwersję. W dzisiejszym świecie, gdzie ludzie coraz bardziej polegają na urządzeniach mobilnych, dopasowanie strategii e-mail marketingowej do ich potrzeb jest niezbędne, aby utrzymać swoją pozycję teraz i w przyszłości. Szablony przyjazne urządzeniom mobilnym sprawią, że twoje komunikaty będą wizualnie atrakcyjne na różnych urządzeniach, co zwiększy skuteczność komunikacji z odbiorcami.

 

5. Testy A/B i analiza

 

Kontekst: Kluczowym aspektem skutecznego marketingu eCommerce jest ciągły rozwój, wspierany przez wgląd dostarczany przez dane. Szablony e-mail ułatwiają proces testów A/B, umożliwiając marketerom eksperymentowanie z różnymi elementami, takimi jak temat, CTA czy układy treści. Praktyki te zapewniają cenną wiedzę na temat tego, na co odbiorcy reagują najlepiej. Prowadzi to do podejmowania decyzji w oparciu o dane. Ponadto, platformy e-mail marketingu często oferują wbudowane narzędzia analityczne, które dostarczają wskaźników takich jak odsetek otwartych wiadomości, liczba kliknięć, konwersje i wiele innych.

Pełny przewodnik po testowaniu A/B: Netflix, Barack Obama i Optimizely>>

Dopasuj swoje działania marketingowe do wymagań przyszłości: Testowanie A/B i analiza są niezbędne dla skutecznych działań marketingowych. Korzystając z możliwości, jakie dają szablony e-mail, możesz regularnie przeprowadzać testy A/B, aby modyfikować i optymalizować swoje kampanie e-mailowe. Taka iteracyjna metoda pozwala ci wyprzedzać konkurencję i stale doskonalić swoje strategie marketingowe, opierając się na danych i wglądzie uzyskiwanym w czasie rzeczywistym. Włączając testowanie A/B i analizę jako regularne metody działania, zapewniasz doskonałość, mierzalność i skuteczność swoich wysiłków marketingowych, co prowadzi do zwiększenia zaangażowania i konwersji klientów.

 

6. Automatyzacja i Workflow

 

Kontekst: Skuteczność i skalowalność są kluczowe dla teamów marketingowych, które chcą być lean. Szablony e-mail doskonale integrują się z automatyzacją i Workflow. Dzięki temu osoby zajmujące się marketingiem eCommerce mogą konfigurować kampanie uruchamiane w odpowiedzi na konkretne wydarzenia lub działania klientów. Wykorzystanie szablonów e-mail w takich procesach Workflow umożliwia im dostarczanie spersonalizowanych wiadomości w idealnym dla odbiorców momencie. Automatyzacja usprawnia powtarzalne zadania, redukuje bezpośredni wysiłek i zapewnia efektywność komunikacji we wszelkich interakcjach z klientami.

Dowiedz się, jak sprawić, by eksperckie szablony przepływów pomogły ci w osiągnięciu celów marketingowych przy użyciu Workflow Generator>>

Dopasuj swoje działania marketingowe do wymagań przyszłości: Aby zapewnić skuteczność marketingu w przyszłości, konieczna jest automatyzacja i optymalizacja procesów Workflow za pomocą szablonów e-mail. Wykorzystanie narzędzi automatyzacji oraz integracja szablonów e-mail w tych procesach pozwoli ci poprawić działania marketingowe pod kątem skalowalności i efektywności. Automatyzacja umożliwi ci utrzymanie relacji z klientem, zaangażowanie odbiorców w kluczowe kwestie oraz dostarczanie spersonalizowanych treści we właściwym czasie. Wsparcie marketingu automatyzacją i gotowymi szablonami e-mail daje możliwość tworzenia skutecznych i efektywnych kampanii marketingowych, które będą dostosowywać się do zmiennych potrzeb i preferencji klientów.

 

Podsumowanie

 

Szablony e-mail okazały się rewolucją dla marketerów eCommerce, oferując wiele korzyści, które pozytywnie wpływają na jakość strategii marketingowych. Wykorzystanie możliwości, jakie dają szablony e-mail, umożliwia marketerom poprawę skuteczności działań, utrzymanie spójnego brandingu, personalizację komunikacji, optymalizację działania pod kątem urządzeń mobilnych, przeprowadzanie skutecznych testów A/B i usprawnianie procesów automatyzacji. Wszystkie te cechy są niezwykle istotne dla utrzymania konkurencyjności w dynamicznym środowisku eCommerce.

Jeśli nadal czujesz głód wiedzy, polecam artykuł: „4 najważniejsze trendy w mailowym marketingu eCommerce w roku 2023 — dlaczego wygoda to podstawa”, który zgłębia najnowsze trendy kształtujące e-mail marketing oraz wyjaśnia, w jaki sposób wygoda odgrywa kluczową rolę w napędzaniu zaangażowania i konwersji klientów.

Sprawdź koniecznie jak działają nasze szablony e-mail na indywidualnej sesji online. Zobaczysz na niej praktyczne przykłady, i zyskasz cenną wiedzę oraz inspirację dla twoich przyszłych kampanii marketingowych.

 

 

Integrując szablony mailowe w swoich strategiach marketingowych eCommerce, możesz odblokować swój potencjał tworzenia skutecznych kampanii e-mail, które trafią do właściwej grupy odbiorców. Zaprzęgnij do pracy skuteczność, spójność, personalizację i automatyzację zapewnianą przez szablony i przenieś swój marketing eCommerce na nowy, wyższy poziom.

Pamiętaj, że kluczem jest zrozumienie korzyści, jakie czerpać korzyści z szablonów e-mail, by napędzać zaangażowanie klientów, podnosić konwersję i osiągać cele biznesowe.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]

[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji
[Nowa funkcjonalność] Kreaktor Importu Kontaktów: funkcjonalna baza kontaktów bez komplikacji

Przedstawiamy Kreator Importu Kontaktów: płynny początek przygody z CDP. Importuj kontakty bez wysiłku dzięki innowacyjnemu mapowaniu i mechanizmom odpornym na błędy. Przekształć surowe dane w dostosowaną do twoich potrzeb, funkcjonalną bazę danych. Uzyskaj niezależność od IT i zoptymalizuj działania marketingowe. Szybko importuj, oznaczaj i poprawiaj dane, aby uzyskać ponadprzeciętne wyniki.

6 prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce
6 prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce

    Szablony e-mail to doskonałe rozwiązanie dla marketerów eCommerce. Podnoszą zaangażowanie klienta, a przy tym przekładają się na zwiększenie przychodów. Oto sześć prostych prawd o szablonach e-mail, które powinien znać każdy marketer eCommerce. Niezależnie, czy mowa o poprawie wydajności, zwiększeniu świadomości marki, personalizacji, optymalizacji mobilnej, testowaniu A/B czy automatyzacji, narzędzie to odblokowuje pełny potencjał […]

CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2
CDP vs CRM vs DMP i które rozwiązanie jest lepsze? CDP w pigułce część 2

    W tym artykule dokładnie opisujemy bolączki CRM oraz szczegółowo wyjaśniamy, w jaki sposób CDP rozwiązuje je wszystkie, usprawniając działania marketingowe i kształtując drogę do ścisłej współpracy z klientem. Wiele firm eCommerce wciąż korzysta z jakiejś formy oprogramowania CRM, a w rzadkich przypadkach z Platformy do Zarządzania Danymi (DMP). Mając to na uwadze, a […]

Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1
Czym jest Customer Data Platform? CDP w pigułce część 1

    W serii trzech artykułów CDP w pigułce przybliżamy podstawowe kwestie dotyczące Customer Data Platform: czym one są, czym różnią się od dotychczasowych systemów, dlaczego są lepsze i – co najważniejsze – w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać ich ogromne możliwości. W tym artykule wyjaśniamy, czym jest Customer Data Platform, jaki […]

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści
Dzięki opartemu na OpenAI generatorowi treści SALESmanago, marketerzy otrzymują precyzyjne, ukierunkowane treści

    Kraków, Polska, 9 lutego 2023 r.: SALESmanago, platforma Customer Engagement, ogłosiła dziś integrację generatywnego modelu sztucznej inteligencji OpenAI z Email Designerem, a także uruchomienie Email Design Studio.   Zaprojektowany, aby umożliwić marketerom tworzenie bardziej angażujących i wydajnych kampanii, Email Designer stworzony przez SALESmanago zostaje zintegrowany z modelem OpenAI, aby błyskawicznie generować treści z […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]