Wykorzystaj możliwości integracji – SALESmanago łączy się z ShopGold.

Kolejną platformą sklepową zintegrowaną z naszym systemem automatyzacji marketingu SALESmanago jest ShopGold. ShopGold to nowoczesny system dla sklepów internetowych, który dzięki licznym, świetnie zaprojektowanym funkcjonalnościom, solidności i elastyczności zyskał opinię jednego z topowych rozwiązań wśród wielu firm z branży ecommerce. Integracja ShopGold z SALESmanago jest bardzo prosta do przeprowadzenia i daje mnóstwo możliwości.

ShopGold zyskał specjalny skrypt, który w prosty sposób pozwala zintegrować go z SALESmanago. Integracja pozwala na uzyskiwanie informacji o klientach, które umożliwiają bardziej efektywną i skuteczniejszą komunikację. Dane uzyskane ze sklepu przesyłane są automatycznie do systemu SALESmanago, dzięki czemu możliwe jest ich gromadzenie i przetwarzanie.

 

Aby zintegrować ShopGold z SALESmanago wystarczy włączyć moduł SALESmanago w menu Integracje –> Systemy śledzące –> SALESmanago i uzupełnić dane:

Po uzupełnieniu i zapisaniu danych, integracja jest zakończona.

 

Jaki jest zakres integracji?

 

  1. Automatyczne dodawanie kodu monitorującego na stronę WWW

Kod monitorujący jest dodawany automatycznie i nie ma konieczności ręcznego wklejania go na stronę. Dodanie kodu monitorującego pozwala na identyfikacje osób odwiedzających stronę oraz na monitorowanie ich aktywności i dokonanych transakcji.

  1. Automatyczne uaktualnianie danych o kontaktach w obu systemach
  2. Integracja wszystkich formularzy dostępnych na platformie sklepowej
  3. Przekazywanie danych podanych przy rejestracji i logowaniu

WAŻNE: do przesyłanych kontaktów podczas logowania, rejestracji, czy wypełnienia formularzy należy dodawać parametr monitorujący.

  1. Przesyłanie następujących informacji o kontaktach w czasie rzeczywistym:
  • imię i nazwisko
  • adres email
  • numer telefonu
  • adres
  • dodatkowe szczegóły kontaktu (np. data urodzenia – jeżeli informacja ta jest zbierana)
  • status zapisu na wysyłki newslettera (opt-in / opt-out)
  • informacje o porzuconym koszyku – zdarzenie zewnętrzne CART
  • informacje o dokonanym zakupie – zdarzenie zewnętrzne PURCHASE

 

Przekazywanie informacji o dokonanym zakupie odbywa się automatycznie w czasie rzeczywistym.

 

Proces przesyłania informacji o zakupie i porzuconym koszyku powinien odbywać się w następujący sposób:

Gdy produkt zostanie dodany do koszyka tworzy się external ID, które po dokonaniu zakupu modyfikuje się na PURCHASE. W zdarzeniu ID produktu przekazane zostaje ID produktu po przecinku np. 123, 3245, 8445 – w tym polu nie może znajdować się nic innego.

 

Poniżej przykład jak wygląda zapytanie o dodanie do koszyka i aktualizacja koszyka.

 

Tworzenie zdarzenia zewnętrznego CART:

 

‚contactEvent’ => array(‚date’ => $dt->format(‚c’),

‚description’ => $opis,

‚products’ => ’12’,

‚location’: ‚salesmanago.pl‚,

‚value’ => ‚123.33’,

‚detail1’: ‚Sony’,

‚contactExtEventType’ => ‚CART’)

 

Aktualizacja zdarzenia zewnętrznego CART:

 

‚contactEvent’ => array(‚date’ => $dt->format(‚c’),

‚eventId’: ‚bd2fd558-29da-49b7-be31-6ee551cd5e13’

‚description’ => $opis,

‚products’ => ‚12,32’,

‚location’: ‚salesmanago.pl‚,

‚value’ => ‚213.33’,

‚detail1’: ‚Sony, Lenovo’,

‚contactExtEventType’ => ‚CART’)

 

WAŻNE: kontakty przesyłane z platformy do SALESmanago, powinny być przekazywane wraz z tagiem, który jest nazwą sklepu.

 

W razie jakichkolwiek pytań, skontaktuj się z nami. Chętnie udzielimy wszelkich informacji.

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]