[Nowa Funkcjonalność] Zaangażuj klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do-1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP

 
 

Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć twój dzienny ruch na stronie nawet o 25%. Jak to możliwe? Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne i zwiększają zasięg marki. Nic dziwnego, że firmy z branży MarTech dokładają wszelkich starań, aby uczynić je jeszcze bardziej bezkonkurencyjnym narzędziem marketingowym.

 

Powiadomienia Web Push: wydajne, wygodne i unowocześnione

 

Powiadomienia Web Push w momencie pojawienia się na rynku stanowiły ciekawą alternatywę dla innych kanałów komunikacji marketingowej. Pozwalały marketerom na szybkie dotarcie nawet do tych klientów, którzy nie zostawili swojego adresu e-mail. Dużą zaletą powiadomień Web Push było to, że wyświetlały się na ekranach nawet wtedy, gdy odbiorcy korzystali z przeglądarki, ale nie znajdowali się na stronie czy profilu social media nadawcy.

 

Z czasem okazało się, że odbiorcy docenili ten kanał komunikacyjny i bardzo dobrze reagowali na powiadomienia. A im lepiej powiadomienia są dopasowane do ich potrzeb, tym większe zaangażowanie i zyski generują.

 
  • Powiadomienia Push mogą generować wysoki ROI dla firm – do 2200% i zwiększyć dzienny ruch na stronie nawet o 25%. (Gravitec)
  • Średnia dostarczalność powiadomień Web Push wynosi 80%. Zależy to od urządzenia, z którego korzysta odbiorca. (PushPushGo)
  • Średni CTR powiadomień Web Push wynosi około 15%. Jednak w przypadku kampanii z intrygującym contentem, powiadomień transakcyjnych lub targetowanych na małe grupy użytkowników, CTR może sięgać nawet 30% (Gravitec), podczas gdy średni współczynnik klikalności dla kampanii mailowych wynosi ok. 2,5%. (Campaign Monitor)
  • W 2020 roku notyfikacje Web Push zakończyły rok ze współczynnikiem konwersji na poziomie 28% co w skali rok do roku daje wzrost o 478%. (Omnisend)
 

W tej sytuacji wyzwaniem staje się uczynienie powiadomień Web Push jeszcze bardziej efektywnymi, łatwiejszymi do wdrożenia i dopasowanymi do potrzeb konsumentów. Połączenie ich z silnikami rekomendacji opartymi na AI oraz danymi CDP sprawiło, że powiadomienia Web Push weszły na zupełnie nowy poziom.

 

Łatwo angażuj klientów za pomocą wielojęzycznych, bezkodowych, opartych na CDP powiadomień Web Push 2.0 typu „1-do1”

 

Web Push Notifications 2.0 pod wieloma względami przewyższają tradycyjne powiadomienia Web Push. Od bezkodowej implementacji, przez wielojęzyczną, dynamiczną treść, po zaawansowaną segmentację adresów. Oto najważniejsze, unikalne cechy powiadomień Web Push 2.0.

 
  • Docieraj i angażuj zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów, oferując im treści dostosowane do ich potrzeb – w tym wielojęzyczne wersje powiadomień i formularzy zgody – w jednym z najlepszych opartych na zgodzie kanałów komunikacji, za pośrednictwem spersonalizowanych powiadomień Web Push.
  • Wykorzystaj wieloaspektowe dane CDP do precyzyjnego targetowania kampanii i wzbogacenia strategii omnichannel – wybierz, czy wolisz komunikować się z konsumentami za pomocą komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego czy obu tych urządzeń.
  • Pozostań w kontakcie z użytkownikami, którzy są zainteresowani twoją ofertą, ale nie są jeszcze gotowi aby zostawić swoje dane kontaktowe.
  • Skorzystaj z bezkodowego wdrożenia prostego, ale potężnego narzędzia, które umożliwia tworzenie skutecznych kampanii.
  • Korzystaj z bogactwa funkcji takich jak personalizacja 1:1, szczegółowa analityka kampanii czy możliwość wyboru urządzenia, na które chcesz wysyłać powiadomienia Web Push.
  • Trafiaj na wiele rynków jednocześnie – twórz różne wersje językowe formularzy zgody i powiadomień w jednym prostym kroku.
 

Jak wykorzystać powiadomienia Web Push 2.0 w eCommerce, aby zaangażować klientów i zwiększyć sprzedaż?

 

Oto kilka pomysłów na to, jak wykorzystać powiadomienia Web Push w codziennej pracy:

 
  • Uzupełnij swój omnichannel i użyj szybkich, dynamicznych powiadomień Web Push, aby wysłać swoim odbiorcom spersonalizowane, angażujące treści, omijając zajęte skrzynki odbiorcze i nieprzerwane strumienie SMS-ów.
  • Z łatwością przygotuj natywne lub graficzne formularze zgody i zacznij ich używać natychmiast dzięki bezkodowej implementacji.
  • Korzystaj z najlepszych praktyk marketingu opartego na zgodzie. Stopniowo buduj zaufanie i wzmacniaj relacje z klientami, zaczynając od powiadomień, które nie wymagają od nich pozostawienia danych kontaktowych.
  • Przygotuj się na nadchodzące zmiany w algorytmie Google. Zacznij używać powiadomień Web Push jako alternatywy dla pop-upów i formularzy. Unikaj kar SEO za niewygodne treści na stronie i nadal komunikuj się z klientami.
  • Obejdź mocno rozpowszechnione blokery reklam. Wykorzystaj fakt, że wtyczki blokujące reklamy nie mają żadnego wpływu na dostarczanie powiadomień Web Push i prowadź rozmowę ze swoimi klientami nawet jeśli blokują reklamy.
  • Informuj o obniżkach cen i ofertach specjalnych nawet wtedy, gdy użytkownicy nie są aktywni na twojej stronie. Wykorzystaj wielojęzyczną, nakręcaną AI treść powiadomień Web Push, aby serwować użytkownikom informacje, które ich zaangażują i spowodują wzrost współczynnika konwersji.
  • Wykorzystaj personalizację i mechanizm zakupów impulsywnych combo, aby uzyskać wyższe wskaźniki konwersji dzięki spersonalizowanym rekomendacjom i powiadomieniom Web Push o porzuconym koszyku.
  • Wykorzystaj dane CDP, aby zaadresować wiele etapów relacji klientów z marką: od nowego, poprzez aktywnego, aż po klienta uśpionego z wysokim ryzykiem churnu. Wysyłaj powiadomienia Web Push, które są dostosowane do potrzeb klienta, atrakcyjne i angażujące.
 

Standardowe narzędzia do powiadomień Web Push a Powiadomienia Web Push 2.0

 
 

Web Push Notification 2.0: Podsumowanie

 

Powiadomienia Web Push to sprawny, wydajny i wszechstronny kanał. Bogactwo funkcji takich jak dynamiczna treść, segmentacja odbiorców w oparciu o dane CDP czy bezkodowa implementacja wielojęzycznych natywnych lub graficznych formularzy zgody sprawia, że stają się one jeszcze bardziej wartościowym narzędziem marketingowym. Warto dowiedzieć się o nich jeszcze więcej, dlatego gorąco polecamy nasz Research i Case Study, które pokazują potencjał powiadomień Web Push:

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]