[Nowa Funkcjonalność] Zaangażuj klientów dzięki powiadomieniom Web Push 2.0: rozbudowana wielojęzyczna komunikacja 1-do-1 z treściami AI i w pełni napędzana danymi CDP

 
 

Według Gravitec, powiadomienia Push mogą przynieść ci ROI do 2200% i zwiększyć twój dzienny ruch na stronie nawet o 25%. Jak to możliwe? Notyfikacje Web Push są szybkie, wszechstronne, dynamiczne i zwiększają zasięg marki. Nic dziwnego, że firmy z branży MarTech dokładają wszelkich starań, aby uczynić je jeszcze bardziej bezkonkurencyjnym narzędziem marketingowym.

 

Powiadomienia Web Push: wydajne, wygodne i unowocześnione

 

Powiadomienia Web Push w momencie pojawienia się na rynku stanowiły ciekawą alternatywę dla innych kanałów komunikacji marketingowej. Pozwalały marketerom na szybkie dotarcie nawet do tych klientów, którzy nie zostawili swojego adresu e-mail. Dużą zaletą powiadomień Web Push było to, że wyświetlały się na ekranach nawet wtedy, gdy odbiorcy korzystali z przeglądarki, ale nie znajdowali się na stronie czy profilu social media nadawcy.

 

Z czasem okazało się, że odbiorcy docenili ten kanał komunikacyjny i bardzo dobrze reagowali na powiadomienia. A im lepiej powiadomienia są dopasowane do ich potrzeb, tym większe zaangażowanie i zyski generują.

 
  • Powiadomienia Push mogą generować wysoki ROI dla firm – do 2200% i zwiększyć dzienny ruch na stronie nawet o 25%. (Gravitec)
  • Średnia dostarczalność powiadomień Web Push wynosi 80%. Zależy to od urządzenia, z którego korzysta odbiorca. (PushPushGo)
  • Średni CTR powiadomień Web Push wynosi około 15%. Jednak w przypadku kampanii z intrygującym contentem, powiadomień transakcyjnych lub targetowanych na małe grupy użytkowników, CTR może sięgać nawet 30% (Gravitec), podczas gdy średni współczynnik klikalności dla kampanii mailowych wynosi ok. 2,5%. (Campaign Monitor)
  • W 2020 roku notyfikacje Web Push zakończyły rok ze współczynnikiem konwersji na poziomie 28% co w skali rok do roku daje wzrost o 478%. (Omnisend)
 

W tej sytuacji wyzwaniem staje się uczynienie powiadomień Web Push jeszcze bardziej efektywnymi, łatwiejszymi do wdrożenia i dopasowanymi do potrzeb konsumentów. Połączenie ich z silnikami rekomendacji opartymi na AI oraz danymi CDP sprawiło, że powiadomienia Web Push weszły na zupełnie nowy poziom.

 

Łatwo angażuj klientów za pomocą wielojęzycznych, bezkodowych, opartych na CDP powiadomień Web Push 2.0 typu „1-do1”

 

Web Push Notifications 2.0 pod wieloma względami przewyższają tradycyjne powiadomienia Web Push. Od bezkodowej implementacji, przez wielojęzyczną, dynamiczną treść, po zaawansowaną segmentację adresów. Oto najważniejsze, unikalne cechy powiadomień Web Push 2.0.

 
  • Docieraj i angażuj zarówno anonimowych, jak i zidentyfikowanych klientów, oferując im treści dostosowane do ich potrzeb – w tym wielojęzyczne wersje powiadomień i formularzy zgody – w jednym z najlepszych opartych na zgodzie kanałów komunikacji, za pośrednictwem spersonalizowanych powiadomień Web Push.
  • Wykorzystaj wieloaspektowe dane CDP do precyzyjnego targetowania kampanii i wzbogacenia strategii omnichannel – wybierz, czy wolisz komunikować się z konsumentami za pomocą komputera stacjonarnego, telefonu komórkowego czy obu tych urządzeń.
  • Pozostań w kontakcie z użytkownikami, którzy są zainteresowani twoją ofertą, ale nie są jeszcze gotowi aby zostawić swoje dane kontaktowe.
  • Skorzystaj z bezkodowego wdrożenia prostego, ale potężnego narzędzia, które umożliwia tworzenie skutecznych kampanii.
  • Korzystaj z bogactwa funkcji takich jak personalizacja 1:1, szczegółowa analityka kampanii czy możliwość wyboru urządzenia, na które chcesz wysyłać powiadomienia Web Push.
  • Trafiaj na wiele rynków jednocześnie – twórz różne wersje językowe formularzy zgody i powiadomień w jednym prostym kroku.
 

Jak wykorzystać powiadomienia Web Push 2.0 w eCommerce, aby zaangażować klientów i zwiększyć sprzedaż?

 

Oto kilka pomysłów na to, jak wykorzystać powiadomienia Web Push w codziennej pracy:

 
  • Uzupełnij swój omnichannel i użyj szybkich, dynamicznych powiadomień Web Push, aby wysłać swoim odbiorcom spersonalizowane, angażujące treści, omijając zajęte skrzynki odbiorcze i nieprzerwane strumienie SMS-ów.
  • Z łatwością przygotuj natywne lub graficzne formularze zgody i zacznij ich używać natychmiast dzięki bezkodowej implementacji.
  • Korzystaj z najlepszych praktyk marketingu opartego na zgodzie. Stopniowo buduj zaufanie i wzmacniaj relacje z klientami, zaczynając od powiadomień, które nie wymagają od nich pozostawienia danych kontaktowych.
  • Przygotuj się na nadchodzące zmiany w algorytmie Google. Zacznij używać powiadomień Web Push jako alternatywy dla pop-upów i formularzy. Unikaj kar SEO za niewygodne treści na stronie i nadal komunikuj się z klientami.
  • Obejdź mocno rozpowszechnione blokery reklam. Wykorzystaj fakt, że wtyczki blokujące reklamy nie mają żadnego wpływu na dostarczanie powiadomień Web Push i prowadź rozmowę ze swoimi klientami nawet jeśli blokują reklamy.
  • Informuj o obniżkach cen i ofertach specjalnych nawet wtedy, gdy użytkownicy nie są aktywni na twojej stronie. Wykorzystaj wielojęzyczną, nakręcaną AI treść powiadomień Web Push, aby serwować użytkownikom informacje, które ich zaangażują i spowodują wzrost współczynnika konwersji.
  • Wykorzystaj personalizację i mechanizm zakupów impulsywnych combo, aby uzyskać wyższe wskaźniki konwersji dzięki spersonalizowanym rekomendacjom i powiadomieniom Web Push o porzuconym koszyku.
  • Wykorzystaj dane CDP, aby zaadresować wiele etapów relacji klientów z marką: od nowego, poprzez aktywnego, aż po klienta uśpionego z wysokim ryzykiem churnu. Wysyłaj powiadomienia Web Push, które są dostosowane do potrzeb klienta, atrakcyjne i angażujące.
 

Standardowe narzędzia do powiadomień Web Push a Powiadomienia Web Push 2.0

 
 

Web Push Notification 2.0: Podsumowanie

 

Powiadomienia Web Push to sprawny, wydajny i wszechstronny kanał. Bogactwo funkcji takich jak dynamiczna treść, segmentacja odbiorców w oparciu o dane CDP czy bezkodowa implementacja wielojęzycznych natywnych lub graficznych formularzy zgody sprawia, że stają się one jeszcze bardziej wartościowym narzędziem marketingowym. Warto dowiedzieć się o nich jeszcze więcej, dlatego gorąco polecamy nasz Research i Case Study, które pokazują potencjał powiadomień Web Push:

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]

SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.
SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

    26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.   Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i […]

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]