[Nowa Funkcjonalność] Hiperpersonalizuj swoje kampanie Google Ads i Adform na podstawie danych real-time i predykcji AI

 
 

Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms.

 

Google Ads i Adform umożliwiają targetowanie określonych odbiorców na podstawie ich danych lub historii przeglądania oraz generowanie płatnego ruchu w witrynie. Dobre targetowanie i personalizacja reklam to klucze do generowania większej liczby wizyt w Twojej witrynie, co przekłada się na wyższą konwersję twojego sklepu.

 

Dzięki integracji tych platform z SALESmanago możesz teraz wykorzystywać szczegółowe informacje zebrane o każdym z twoich klientów do tworzenia odbiorców i wyświetlania reklam w dowolnej witrynie w ich sieci reklamowej w ramach swoich wielokanałowych kampanii marketingowych lub w procesach automatyzacji.

 

Integracje z Google Ads i Adform pozwalają na:

 
  • Wykorzystaj dane behawioralne i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, do tworzenia i zarządzania grupami odbiorców reklam w Google Ads i platformie Adform.
  • Twórz zaawansowane grupy odbiorców reklam, dzięki możliwości wyboru konkretnych cech kontaktów, takich jak predykcja zakupu, CLV i churnu, tagi i szczegóły kontaktu, segmenty behawioralne i wielu innych opcji.
  • Prowadź remarketing lub kampanie typu win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w workflow i regułach automatyzacji. 
  • Uzupełnij swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia Klienta.
 

Zacznij wyświetlać idealnie dopasowane reklamy

 

Proces integracji jest naprawdę prosty. Wystarczy znaleźć odpowiednią platformę w zakładce Social Media w SALESmanago i podać dane do logowania do konta Google Ads lub Adform.

 

Dzięki temu w SALESmanago wyświetlą się wszyscy istniejący odbiorcy zdefiniowani na danej platformie i będziesz mógł ich teraz edytować lub dodawać nowe kontakty.

 

Podczas dodawania nowych odbiorców możesz wybrać, czy chcesz ręcznie wybierać kontakty z bazy danych, ze wszystkimi opcjami filtrowania, takimi jak tagi, dane kontaktowe, dynamiczne segmenty, przewidywania AI itp., Czy też chcesz zarządzać tą grupą za pomocą automatyzacji procesy. W tym przypadku masz teraz dostępne nowe działanie w regułach automatyzacji i funkcjach przepływów pracy, które umożliwiają dodawanie lub usuwanie kontaktów z określonej grupy odbiorców w Google Ads lub Adform, podobnie jak było to już możliwe w przypadku integracji Facebook Custom Audience .

 

W obu przypadkach kontakty SALESmanago są dopasowywane do programów reklamowych na podstawie ich adresu e-mail lub numeru telefonu.

 

Jak możesz wykorzystać integrację z Google Ads i Adform w swoich kampaniach?

 

Istnieje wiele przypadków użycia, w których wdrożenie tego dodatkowego kanału komunikacji może stać się znaczące w zwiększaniu przychodów od obecnych klientów.

 

Możesz utworzyć nowych odbiorców w dowolnym momencie, gdy chcesz przeprowadzić pojedynczą kampanię obsługującą wielokanałowe ręczne kampanie:

 
  • ogłaszanie premier nowych produktów na podstawie historii zakupów klientów
  • aktywacja klientów o wysokim ryzyku churnu
  • targetowanie klientów, którzy nie otworzyli emaili z ofertami specjalnymi
  • kampanie cross sellingowe oparte na historii transakcji klienta
 

Możesz także użyć procesy automatyzacji, aby zdecydować, kiedy reklamy mają być wyświetlane, w zależności od różnych działań klientów na ich drodze:

 
  • kampanie odzyskiwania porzuconych koszyków dla klientów, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie e-maili
  • przeprowadzenie procesu onboardingu dla nowego klienta z reklamami przypominającymi o czynnościach jakie musi podjąć, aby w pełni wykorzystać zakupiony produkt
  • retargetowanie klienta reklamami edukującymi o produktach, o które prosił klient na czacie na żywo lub przez telefon
  • kampanie win-back oparte na segmentacji RFM, oferujące inne wartości dodane do następnego zakupu klientom o innej wartości.

SALESmanago to jedyna platforma CDXP (all-in-one Customer Data Platform & Customer Experience Platform) wspierana sztuczną inteligencją i wykorzystująca podejście no-code. Używana jest przez ponad 2000 klientów (m.in. Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance, Victoria’s Secret) w 50 krajach. Financial Times określił SALESmanago jako najszybciej rosnącą platformę marketing automation w Europie.

SALESmanago wykorzystuje pełen potencjał danych o klientach, łącząc zaawansowaną analitykę i hiperpersonalizację do dostarczenia w pełni konfigurowalnych, spersonalizowanych doświadczeń we wszystkich kanałach marketingowych.

Firma zlokalizowana jest w Krakowie i zatrudnia 300 doświadczonych konsultantów, data scientists i inżynierów. SALESmanago działa międzynarodowo dzięki szerokiej sieci ponad 1000 partnerów biznesowych.

Zacznij swoją podróż z SALESmanago od 2-miesięcznego darmowego Proof of Concept. Zarejestruj się na www.salesmanago.pl

Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?
Dlaczego Conversion Rate to najważniejsza metryka w eCommerce?

    W jednym z naszych wcześniejszych wpisów pokazaliśmy, jak zyskujące na popularności podejście CLV-ROI zmienia modele biznesowe eCommerce. Aby jednak znaleźć się w punkcie, w którym Twoi klienci zamieniają się w lojalnych fanów, musisz najpierw zamienić odwiedzających w klientów. Dlatego postrzegamy Conversion Rate (CR), czyli współczynnik konwersji, jako najbardziej fundamentalną metrykę w eCommerce. Bez […]

Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?
Jak wpleść dane zero-party w marketing strony internetowej?

    Nasze Centrum Preferencji Klienta, uruchomione na początku tego roku, otworzyło zupełnie nowy świat możliwości hipersegmentacji. Teraz kreatywne wykorzystanie wielu naszych funkcji pozwoli Ci dostarczać komunikat zawsze dopasowany do indywidualnych potrzeb i gustów oraz zamienić Twój CDP w Platformę Customer Intimacy i w konsekwencji, budowę wyjątkowo solidnych relacji. W wielu naszych artykułach znajdziesz wszelkiego […]

Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?
Klienci chcą płynnego, mobilnego i indywidualnego eCommerce. Jakie technologie pomogą?

    Skrupulatnie zbadaliśmy najnowsze trendy konsumenckie, aby oddzielić ziarno od plew i przedstawić rzetelne oszacowanie ogólnego kierunku ewolucji eCommerce. Oto, co odkryliśmy:   Klienci przenoszą się na urządzenia mobilne   Klienci zwykle odkrywają więcej produktów online niż w sklepach stacjonarnych. 55% z nich preferuje sieć z uwagi na wygodę, 46% większy wybór, a 45% […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 2: Narzędzia i porady

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane zero- i first-party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?
Najlepszy przewodnik po danych zero-party i Centrum Preferencji Klienta, Część 1: Co? Dlaczego? Jak?

    Jak można otworzyć nowe możliwości dla reklamy opartej na preferencjach? Jak dodać czynnik ludzki do komunikacji poprzez skonfrontowanie surowych danych z rzeczywistymi potrzebami prawdziwych klientów? Odpowiedź brzmi: dane Zero- i First-Party. Czym one są? Dlaczego warto je zbierać i jak to robić? Oto przewodnik, który pomoże ci wprowadzić więcej konsensusu w relacje z […]

Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI
Rozsądny eCommerce zmierza w kierunku podejścia CLV-ROI

    Last touch ROAS wciąż dominuje wyobraźnię marketerów jako prymitywne, ale proste narzędzie pomiarowe. W nowym krajobrazie eCommerce, zdominowanym przez zagadnienie prywatności, będzie musiało się to zmienić. Wskaźniki dla ROAS ucierpią z uwagi na brak danych z tracking i bardzo ograniczone sposoby identyfikacji urządzeń. Brak plików cookie third-party tylko pogorszy sytuację. Co zastąpi ROAS? […]

Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party
Nieświadomość marketerów eCommerce kosztuje miliony. Pozbądź się ślepoty na dane zero-party

    Niedawne badanie przeprowadzone przez CommerceNext pokazuje, że 39% sprzedawców detalicznych i marek obawia się nowego środowiska post-cookie, zdominowanego przez podejście privacy-first. W badaniu autorzy starali się też dociec, jakich strategii wobec tego środowiska planują użyć marketerzy. Oszałamiający okazała się fakt, że branża eCommerce wydaje się być nieświadoma roli, jaką dane zero-party mogą – […]

Facebook ma kłopoty i dlaczego dotyczy to eCommerce
Facebook ma kłopoty i dlaczego dotyczy to eCommerce

    Podczas ostatniej poświęconej wynikom finansowym telekonferencji giganta mediów społecznościowych Facebook nie zabłysnął, co wskazuje na odpływ w internetowej przestrzeni reklamowej. Co to znaczy? W środę, 2 lutego 2022 r., Facebook przeprowadził telekonferencję na temat wyników za IV kwartał. To nie był dla niego moment triumfu. Gigant ogłosił prognozę, zgodnie z którą przychody w […]

7 inteligentnych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego firmy i przekształcenie eCommerce w ECOmerce za pomocą danych zero-party
7 inteligentnych sposobów na zmniejszenie śladu węglowego firmy i przekształcenie eCommerce w ECOmerce za pomocą danych zero-party

    Ślad węglowy firm i ich produktów staje się coraz większym problemem dla klientów, a biznes gorączkowo szuka sposobów na jego zmniejszenie. Znaleźliśmy 7 sposobów, na to jak dane zero-party mogą być pomocne w wysiłkach na rzecz wypracowania bardziej zrównoważonego modelu — zarówno pod względem zrównoważenia biznesowego, jak i środowiskowego. Przekształcenie eCommerce w ECOmerce […]

[Nowa Funkcjonalność] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć
[Nowa Funkcjonalność] Nowy standard w SaaS. Human Interface przyspiesza nawigację o 60%, wymagając o ⅓ mniej kliknięć

    Aby radykalnie polepszyć komfort korzystania z naszego systemu, przeprojektowaliśmy jego interfejs od podstaw. Na początek przygotowaliśmy pionierskie wytyczne Human Interface, inspirowane najnowszymi trendami projektowymi dla najbardziej intuicyjnych systemów operacyjnych. Skrupulatne wykonanie założeń projektowych umożliwiło nam wyniesienie User Experience do poziomu nieosiągalnego, na dzień dzisiejszy przez żaden system SaaS. Celem, jaki sobie postawiliśmy, było […]