Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms.

 

Google Ads i Adform umożliwiają targetowanie określonych odbiorców na podstawie ich danych lub historii przeglądania oraz generowanie płatnego ruchu w witrynie. Dobre targetowanie i personalizacja reklam to klucze do generowania większej liczby wizyt w Twojej witrynie, co przekłada się na wyższą konwersję twojego sklepu.

 

Dzięki integracji tych platform z SALESmanago możesz teraz wykorzystywać szczegółowe informacje zebrane o każdym z twoich klientów do tworzenia odbiorców i wyświetlania reklam w dowolnej witrynie w ich sieci reklamowej w ramach swoich wielokanałowych kampanii marketingowych lub w procesach automatyzacji.

 

Integracje z Google Ads i Adform pozwalają na:

 
  • Wykorzystaj dane behawioralne i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, do tworzenia i zarządzania grupami odbiorców reklam w Google Ads i platformie Adform.
  • Twórz zaawansowane grupy odbiorców reklam, dzięki możliwości wyboru konkretnych cech kontaktów, takich jak predykcja zakupu, CLV i churnu, tagi i szczegóły kontaktu, segmenty behawioralne i wielu innych opcji.
  • Prowadź remarketing lub kampanie typu win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w workflow i regułach automatyzacji. 
  • Uzupełnij swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia Klienta.
 

Zacznij wyświetlać idealnie dopasowane reklamy

 

Proces integracji jest naprawdę prosty. Wystarczy znaleźć odpowiednią platformę w zakładce Social Media w SALESmanago i podać dane do logowania do konta Google Ads lub Adform.

 

Dzięki temu w SALESmanago wyświetlą się wszyscy istniejący odbiorcy zdefiniowani na danej platformie i będziesz mógł ich teraz edytować lub dodawać nowe kontakty.

 

Podczas dodawania nowych odbiorców możesz wybrać, czy chcesz ręcznie wybierać kontakty z bazy danych, ze wszystkimi opcjami filtrowania, takimi jak tagi, dane kontaktowe, dynamiczne segmenty, przewidywania AI itp., Czy też chcesz zarządzać tą grupą za pomocą automatyzacji procesy. W tym przypadku masz teraz dostępne nowe działanie w regułach automatyzacji i funkcjach przepływów pracy, które umożliwiają dodawanie lub usuwanie kontaktów z określonej grupy odbiorców w Google Ads lub Adform, podobnie jak było to już możliwe w przypadku integracji Facebook Custom Audience .

 

W obu przypadkach kontakty SALESmanago są dopasowywane do programów reklamowych na podstawie ich adresu e-mail lub numeru telefonu.

 

Jak możesz wykorzystać integrację z Google Ads i Adform w swoich kampaniach?

 

Istnieje wiele przypadków użycia, w których wdrożenie tego dodatkowego kanału komunikacji może stać się znaczące w zwiększaniu przychodów od obecnych klientów.

 

Możesz utworzyć nowych odbiorców w dowolnym momencie, gdy chcesz przeprowadzić pojedynczą kampanię obsługującą wielokanałowe ręczne kampanie:

 
  • ogłaszanie premier nowych produktów na podstawie historii zakupów klientów
  • aktywacja klientów o wysokim ryzyku churnu
  • targetowanie klientów, którzy nie otworzyli emaili z ofertami specjalnymi
  • kampanie cross sellingowe oparte na historii transakcji klienta
 

Możesz także użyć procesy automatyzacji, aby zdecydować, kiedy reklamy mają być wyświetlane, w zależności od różnych działań klientów na ich drodze:

 
  • kampanie odzyskiwania porzuconych koszyków dla klientów, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie e-maili
  • przeprowadzenie procesu onboardingu dla nowego klienta z reklamami przypominającymi o czynnościach jakie musi podjąć, aby w pełni wykorzystać zakupiony produkt
  • retargetowanie klienta reklamami edukującymi o produktach, o które prosił klient na czacie na żywo lub przez telefon
  • kampanie win-back oparte na segmentacji RFM, oferujące inne wartości dodane do następnego zakupu klientom o innej wartości.