[Nowa Funkcjonalność] Hiperpersonalizuj swoje kampanie Google Ads i Adform na podstawie danych real-time i predykcji AI

 
 

Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms.

 

Google Ads i Adform umożliwiają targetowanie określonych odbiorców na podstawie ich danych lub historii przeglądania oraz generowanie płatnego ruchu w witrynie. Dobre targetowanie i personalizacja reklam to klucze do generowania większej liczby wizyt w Twojej witrynie, co przekłada się na wyższą konwersję twojego sklepu.

 

Dzięki integracji tych platform z SALESmanago możesz teraz wykorzystywać szczegółowe informacje zebrane o każdym z twoich klientów do tworzenia odbiorców i wyświetlania reklam w dowolnej witrynie w ich sieci reklamowej w ramach swoich wielokanałowych kampanii marketingowych lub w procesach automatyzacji.

 

Integracje z Google Ads i Adform pozwalają na:

 
  • Wykorzystaj dane behawioralne i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, do tworzenia i zarządzania grupami odbiorców reklam w Google Ads i platformie Adform.
  • Twórz zaawansowane grupy odbiorców reklam, dzięki możliwości wyboru konkretnych cech kontaktów, takich jak predykcja zakupu, CLV i churnu, tagi i szczegóły kontaktu, segmenty behawioralne i wielu innych opcji.
  • Prowadź remarketing lub kampanie typu win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w workflow i regułach automatyzacji. 
  • Uzupełnij swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia Klienta.
 

Zacznij wyświetlać idealnie dopasowane reklamy

 

Proces integracji jest naprawdę prosty. Wystarczy znaleźć odpowiednią platformę w zakładce Social Media w SALESmanago i podać dane do logowania do konta Google Ads lub Adform.

 

Dzięki temu w SALESmanago wyświetlą się wszyscy istniejący odbiorcy zdefiniowani na danej platformie i będziesz mógł ich teraz edytować lub dodawać nowe kontakty.

 

Podczas dodawania nowych odbiorców możesz wybrać, czy chcesz ręcznie wybierać kontakty z bazy danych, ze wszystkimi opcjami filtrowania, takimi jak tagi, dane kontaktowe, dynamiczne segmenty, przewidywania AI itp., Czy też chcesz zarządzać tą grupą za pomocą automatyzacji procesy. W tym przypadku masz teraz dostępne nowe działanie w regułach automatyzacji i funkcjach przepływów pracy, które umożliwiają dodawanie lub usuwanie kontaktów z określonej grupy odbiorców w Google Ads lub Adform, podobnie jak było to już możliwe w przypadku integracji Facebook Custom Audience .

 

W obu przypadkach kontakty SALESmanago są dopasowywane do programów reklamowych na podstawie ich adresu e-mail lub numeru telefonu.

 

Jak możesz wykorzystać integrację z Google Ads i Adform w swoich kampaniach?

 

Istnieje wiele przypadków użycia, w których wdrożenie tego dodatkowego kanału komunikacji może stać się znaczące w zwiększaniu przychodów od obecnych klientów.

 

Możesz utworzyć nowych odbiorców w dowolnym momencie, gdy chcesz przeprowadzić pojedynczą kampanię obsługującą wielokanałowe ręczne kampanie:

 
  • ogłaszanie premier nowych produktów na podstawie historii zakupów klientów
  • aktywacja klientów o wysokim ryzyku churnu
  • targetowanie klientów, którzy nie otworzyli emaili z ofertami specjalnymi
  • kampanie cross sellingowe oparte na historii transakcji klienta
 

Możesz także użyć procesy automatyzacji, aby zdecydować, kiedy reklamy mają być wyświetlane, w zależności od różnych działań klientów na ich drodze:

 
  • kampanie odzyskiwania porzuconych koszyków dla klientów, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie e-maili
  • przeprowadzenie procesu onboardingu dla nowego klienta z reklamami przypominającymi o czynnościach jakie musi podjąć, aby w pełni wykorzystać zakupiony produkt
  • retargetowanie klienta reklamami edukującymi o produktach, o które prosił klient na czacie na żywo lub przez telefon
  • kampanie win-back oparte na segmentacji RFM, oferujące inne wartości dodane do następnego zakupu klientom o innej wartości.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]