Nowy wymiar personalizacji z ramką z wyborem produktu

O zaletach  Email Drag&Drop Designera mówiliśmy już dużo. Jego skuteczność w email marketingu została niejednokrotnie potwierdzona przez wielu klientów SALESmanago Marketing Automation. Cały czas dokładamy wszelkich starań by ulepszyć to rozwiązanie i dać naszym klientom niezliczone możliwości tworzenia atrakcyjnych wizualnie i w pełni responsywnych maili w kilka minut.

W zeszłym miesiącu chwaliliśmy się wprowadzeniem nowego kreatora maili wykorzystujących scenariusz a już dziś przychodzimy z kolejnym udoskonaleniem wprowadzonym do E-mail Drag&Drop Designera, czyli ramką z wyborem produktu. Powiecie, że przecież taka ramka była już dostępna wcześniej! Już spieszę z wyjaśnieniem. W przypadku ‘zwykłej’ ramki produkty dobierane są automatycznie. W zależności od wybranego typu rekomendacji, będą to produkty z porzuconego koszyka, bądź ostatniej wizyty. Zaletą nowej ramki jest możliwość samodzielnego doboru produktów do maila dynamicznego, które będą zaciągane z pliku XML. Teraz Twój mail będzie jeszcze bardziej spersonalizowany i to Ty masz kontrolę nad tym, jakie produkty się w nim znajdą.

 

Korzyści:

 

-możliwość samodzielnej personalizacji produktów w mailu dynamicznym

– możliwość proponowania klientom produktów, których nie mieli okazji zobaczyć (nowości lub produkty na specjalne zamówienie)

– budowanie atmosfery zaufania z klientem

– tworzenie w pełni responsywnej wiadomości w zaledwie kilka minut dzięki prostemu i intuicyjnemu kreatorowi Drag&Drop.

 

Jak stworzyć wiadomość z wykorzystaniem ramki z wyborem produktu?

 

Przejdź do Drag&Drop Email Designer => Widgety => Ramka z wyborem produktu

 

Główne kroki:

  1. Ustawienia widgetu
  2. Pola produktowe
  3. Przycisk
  4. Wybierz produkt

 

Aby dodać widget do swojego maila, należy przeciągnąć ramkę z wyborem produktu do tworzonej wiadomości. Następnie, wciśnij przycisk Wybierz Produkt, aby zacząć dobierać produkty z galerii. Do trybu edycji widgetu można dostać się również poprzez najechanie kursorem myszy na widget i kliknięcie w ikonę ołówka.

 

1. USTAWIENIA

Po dodaniu widgetu do swojego maila, możesz przystąpić do ustawień ogólnych:

 

 

[1] Układ – wybierz jeden z trzech możliwych układów produktów w ramce.

[2] Ustawienia ogólne – ustawienia ogólne działają dla wszystkich produktów razem.

  • Maksymalna liczba produktów w elemencie – wybierz liczbę produktów, które będą wyświetlać się w ramce, maksymalnie możesz wybrać 12.
  • Kolor tła – wybierz kolor tła ramki za pomocą selektora kolorów. Odznacz checkbox przezroczysty, a następnie wybierz kolor z palety.

 

2. POLA PRODUKTOWE

Kolejnym etapem tworzenia wiadomości jest dostosowanie pól produktowych [3]:

 

 

Pola produktowe – pliki XML standardowo posiadają cztery podstawowe informacje o produkcie: nazwę, kategorię produktu, opis produktu oraz jego cenę. Natomiast jeżeli plik posiada niestandardowe informacje takie jak promocyjna cena, czy detale można dodać te elementy informacyjne w tej zakładce. Wystarczy kliknąć + na etykiecie z daną informacją.

W polu tekstowym możesz dowolnie edytować czcionkę w ramce produktowej. Wystarczy że zaznaczysz informację, której wygląd chcesz formatować. Możesz zmieniać typ oraz rozmiary czcionki, a także pogrubiać ją, ustawiać kursywę lub podkreślenie. Zmieniaj kolory oraz podświetlenie, dodawaj linki lub wstawiaj punktory.

 

3. PRZYCISK

W tej sekcji możesz dowolnie dostosować ustawienia przycisku [4] według własnych preferencji. Nie musisz ustawiać podlinkowania do przycisku, ponieważ jest dodawany automatycznie.

 

Możesz dowolnie edytować:

  • Tekst na przycisku – wpisz tekst, który będzie się wyświetlał na przycisku. Obok pola znajdują się selektory kolorów za pomocą których zmienisz kolor tła przycisku oraz kolor czcionki.
  • Szerokość przycisku – wprowadź wartość liczbową szerokości przycisku w pikselach.
  • Wysokość przycisku – wprowadź wartość liczbową wysokości przycisku w pikselach.
  • Położenie przycisku – z rozwijanej listy wybierz jedną z trzech pozycji przycisku w ramce (na środku, z boku, z lewej)
  • Zaokrąglenie – określ stopień zaokrąglenia krawędzi przycisku.

 

4. WYBIERZ PRODUKT

Najeżdżając kursorem na miejsce w widgecie w którym będzie znajdował się produkt, należy nacisnąć przycisk Wybierz produkt. Zostaniesz przekierowany do galerii z produktami, skąd będziesz mógł wybrać interesujące Cię produkty. W galerii funkcjonuje wyszukiwarka, możesz wyszukiwać produkty po nazwie, po kategorii lub po marce.

 

 

 

I wiadomość gotowa!

Źródło obrazka

 

 

Wypróbuj nową ramkę z wyborem produktu i inne przydatne funkcje za darmo przez 30 dni.

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]