Profesjonalny Pop-up do generowania leadów w 5 minut! Poznaj Express PopUp designer

Formularz kontaktowy jest jednym z najskuteczniejszych sposobów generowania leadów w obrębie strony www. Najnowszy Express PopUp designer od SALESmanago pozwala w prosty sposób tworzyć funkcjonalne i skuteczne formularze pop-up.

Schemat działania pop-upu jest prosty: anonimowe kontakty zapisane przez formularz pop-up trafiają do bazy jako kontakty monitorowane. To z kolei pozwala śledzić ich zachowanie – kiedy wracają na stronę, czym się interesują, ile czasu na niej spędzają itp. Następnie, na podstawie tworzących się profili behawioralnych możesz w precyzyjny sposób uruchamiać reguły automatyzacji.

Żeby stworzyć nowy formularz, przejdź do zakładki Pozyskuj kontakty wybierz typ formularza Pop-up kliknij Stwórz nowy +

Otworzy się okno wyboru kreatora. Wybierz kreator Ekspres.

Pop-up w SALESmanago składa się z 3 elementów:

  • okno formularza z polami do wypełnienia przez użytkownika,
  • podziękowanie za wypełnienie formularza (tzw. thank you page),
  • wiadomość potwierdzająca subskrypcję (+ element opcjonalny – dodatkowe potwierdzenie aktywacji subskrypcji).

.

WYBÓR TYPU FORMULARZA

Do wyboru masz 4 gotowe szablony treści.

 

FORMULARZ

W formularzu kontaktowym użytkownicy mogą podać swoje dane. Po wpisaniu do formularza trafią one do CRM, gdzie posłużą do uzupełnienia karty każdego pozyskanego kontaktu.

[1] Obraz – grafika, która będzie widoczna na formularzu. Możesz dodać własny obraz albo wybrać obraz z galerii.

[2] Tytuł – Tu wpisz tytuł – wyróżnioną pierwszą linię tekstu na formularzu

[3] Opis – tekst, którym zachęcisz odbiorców do pozostawienia danych.

[4] Pola formularza –  dodawaj, edytuj i usuwaj pola do wpisywania danych.

[5] Przycisk – bardzo ważny element kreacji – tu zamieszczasz wezwanie do działania. Możesz dowolnie zmieniać tekst, kolor i kształt przycisku.

[6] Tło formularza – pozwala zmienić kolor okna formularza.

PODZIĘKOWANIE

Dane są cenne. Kiedy użytkownik postanowi Ci zaufać i poda swoje namiary, podziękuj mu krótką wiadomością. Możesz go też poinformować o tym kiedy i w jaki sposób się z nim skontaktujesz.

POTWIERDZENIE

SALESmanago wspiera najlepsze praktyki marketingu za przyzwoleniem. Dlatego żeby trafić do bazy kontaktów, użytkownik musi potwierdzić chęć subskrypcji klikając link opt-in w mailu potwierdzającym. Dodatkowo takie rozwiązanie gwarantuje, że do bazy trafiają tylko te osoby, które chcą otrzymywać Twoje wiadomości.

USTAWIENIA WYŚWIETLANIA

Pop-up już dawno temu przestał być natrętnym uprzykrzaczem życia internautów, bezmyślnie wyświetlanym każdemu niezależnie od jego preferencji i zachowań. Także i Ty nie popełniaj tego błędu – ustaw dokładnie gdzie, kiedy i komu będzie się wyświetlał formularz i zautomatyzuj tagowanie kontaktów wpadających do bazy po jego wypełnieniu.

Dodaj tagi do kontaktu – wprowadź nazwy tagów, które chcesz automatycznie przypisać do kontaktów pozyskanych z tego formularza.

Urządzenia mobilne – włącz lub wyłącz wyświetlanie pop-upu na smartfonach.

Kontakty zidentyfikowane – jeśli chcesz, możesz wyświetlać dany formularz tylko anonimowym, bądź tylko zidentyfikowanym kontaktom.

Moment wyświetlenia – ustaw kiedy formularz ma się wyświetlić.

  • Po przewinięciu xx% strony – formularz wyświetli się, kiedy użytkownik przewinie określoną część strony, np. po przeczytaniu xx% artykułu.
  • Po x odsłonach (jako odsłona liczy się każde kolejne wejście lub przeładowanie strony na domenie wybranej w punkcie)
  • Po x sekundach od wejścia na stronę – formularz zostanie uruchomiony na podstawie długości trwania wizyty.

Lokalizacja – wybierz domenę, na której ma być aktywny ten formularz, a także na których stronach w obrębie domeny ma być aktywny.

  • Na każdej stronie i podstronie – w obrębie całej witryny.
  • Tylko na głównej stronie
  • URL zawiera frazę – formularz będzie się wyświetlał na wszystkich stronach w obrębie domeny, których adres URL zawiera podaną frazę.
  • URL nie zawiera frazy – formularz będzie się wyświetlał tylko na stronach, których adres URL nie zawiera podanej frazy.

 

KORZYŚCI

  • Wzrost liczby kontaktów pozyskiwanych ze strony www
  • 200% wzrost konwersji na personalizowanych formularzach kontaktowych
  • Wzrost liczby kliknięć na stronie www i powracających użytkowników
  • Znaczne obniżenie bounce rate
  • Skrócenie czasu potrzebnego użytkownikowi na uzyskanie interesujących go informacji
  • Wydłużenie czasu spędzanego przez użytkowników na stronie www

Dowiedz się również jak stworzyć pop-up, który konwertuje

oraz…

Poznaj 5 powodów, dla których warto zrobić pop-up juz dziś

 

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]