5 dobrych powodów, żeby zrobić dzisiaj pop-up

Albo je kochasz, albo ich nienawidzisz – nie ma żadnych odcieni szarości jesli chodzi o pop-upy. Te maluchy są wirtuozem emocji użytkowników tak jak Czesław Niemen był wirtuozem własnych strun głosowych. Możesz mi wierzyć – jak już raz opanujesz tę grę, to trafisz na swoją „Płonąca Stodołę”… Leady, miałam na myśli Leady. Trafisz na swoje Płonące Leady. Och nieważne! Krótko mówiąc – jak już opanujesz sztukę ich tworzenia, to ani się spostrzeżesz a inwestycja ta zwróci się wielokrotnie.

Jeśli nadal nie jesteś przekonany co do tematu, pozwól proszę, że przedstawię ci 5 krótkich, acz dobrych powodów, żebyś jednak zmienił zdanie!

  1. Mają świetne ROI – Na początek pomówmy o kasie. Podstawowa informacja – pop-up wyświetlany na własnej stronie nie kosztuje praktycznie nic – nikomu nie płacisz za przestrzeń reklamową, z nikim się nie licytujesz o wyświetlenia, nikt Cię nie kasuje za kliki i inne akcje użytkowników. Stuprocentowy zwrot włożonych środków jest tylko kwestią czasu. Wszystko ponad to – każda konwersja, każdy zakup, każdy nowy kontakt w bazie – to Twój przychód. Cóż mogę rzec więcej? Nie krępuj się, korzystaj!
  2. Konwertują jakby jutra miało nie być – Ale to tak na serio! Niezliczone testy pokazują, że pop-upy mają ponadprzeciętną skuteczność. W jednym z testów wygenerowały one 1375% więcej subskrypcji z podaniem adresu mailowego niż  sidebar. To chyba po prostu część ludzkiej natury – to uleganie emocjom. W momencie napotkania silnego bodźca przełączamy się na tryb automatyczny i podążamy za wskazówkami najpewniejszej osoby w towarzystwie. Zatem zapisujemy się do newslettera przed zamknięciem strony, dorzucamy przedmiot do koszyka (-50% tylko przez 12 godzin!) mimo początkowego braku intencji zakupowej.
  3. Dostarczają jasny przekaz – Użytkownicy przypominają nastoletnich chłopców – nie mają zielonego pojęcia, czego ty od nich chesz. I nie, nie będą się tego domyślać. Twoim celem, jako przewodnika po stronie www jest powiedzieć im dokładnie co mają w danej chwili robić. Zostaw aluzje tam gdzie ich miejsce i wal prosto z mostu! A pomogą Ci w tym właśnie pop-upy. Pop-up zmusza Cię do precyzyjnego określenia najfajniejszej, najbardziej przydatnej cechy oferowanego przedmiotu. Masz tylko kilka sekund, żeby przyciągnąć rozpraszająca się uwagę użytkownika, i kolejne kilka, żeby przekonać go, żeby nie klikał w ‚x’. To doskonałe ćwiczenie dla marketerów, ale też przydatny test dla oferowanych przedmiotów (czy da się wypisać jakieś soczyste zalety ważne dla użytkownika?) W tym przypadku nie ma co łapać zbyt wielu srok za ogon. A wracając do wezwania do działania – po przygotowaniu miłej dla oka kreacji, wybierz kilka słów, które jak najszybciej przekonają użytkownika do wykonania przewidzianej akcji i odebrania obiecanej nagrody.
  4. Jest ich tak dużo – Wstyd byłoby nie wypróbować choć kilku. Są pop-upy pokazujące się po upływie określonego czasu wizyty – niezawodna taktyka jeśli chodzi o budowanie zaangażowania. Są takie, które wyświetlają się tylko na określonych podstronach. Są też i pop-upy, które reagują na przewinięcie strony do konkretnego miejsca. No i oczywiście exit pop-upy, które pokazują się, jak sama nazwa wskazuje, w momencie, kiedy użytkownik chce opuścić stronę. A to tylko kilka przykładów wymyślonych ot tak, na poczekaniu!
  5. Mamy nowiutkie narzędzie do tworzenia pop-upów – Czy wiesz jaki jest najlepszy pretekst do przejażdżki? Nowiutki Jaguar w garażu! Czasami lubimy zaskoczyć naszych użytkowników nowym, albo odświeżonym narzędziem z wachlarza marketing automation. Gorrrącym towarem w tym tygodniu jest Express PopUp designer. Jest prosty, acz skuteczny. Tutaj możesz sprawdzić jak krok po kroku stworzyć za jego pomocą działający pop-up! Bułka z masłem

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]