SALESmanago + Shopware = WNM [Opis Integracji]

SALESmanago, #3 w rankingu GetApp w kategorii najlepszych systemów Marketing Automation.

Shopware – jedna z czołowych niemieckich platform dla Ecommerce dedykowana B2B i B2C.

Połączenie tych dwu platform dało doskonałe narzędzie do generowania leadów, zarządzania nimi i zwiększania efektywności działań marketingowo-sprzedażowych. Platforma Shopware oferuje szerokie możliwości konfiguracji sklepu online oraz rozbudowy funkcjonalności o liczne wtyczki i integracje. Z kolei SALESmanago to najlepsza na świecie platforma marketing automation dedykowana w szczególności ecommerce, przystosowana do potrzeb marketingowych i sprzedażowych tego właśnie sektora. Integracja Shopware z SALESmanago umożliwia wymianę danych między platformami. Jest dostępna w trzech językach – angielskim, niemieckim i polskim.

Ważne: Wtyczka jest w kompatybilna z Shopware 5.2 i nowszymi; w przypadku starszych wersji część funkcji może nie działać zgodnie z opisem.

 

Zakres integracji:

  • Monitorowanie strony sklepu na Shopware przy pomocy kodu monitorującego SALESmanago
  • Obsługa formularzy subskrypcji newslettera
    • tworzenie nowych kart kontaktu w SALESmanago,
    • monitorowanie kontaktów zapisanych przez formularz zakupu i rejestracji
    • sprawdzanie przy logowaniu czy kontakt ma ciastko śledzące. Jeżeli nie, system  wysyła żądanie o dodanie ciastka. Jeśli kontakt nie ma karty w systemie – jest ona tworzona na podstawie danych z bazy Shopware.
  • Synchronizacja rejestracji klientów i ich danych z kartami kontaktów (dane są przekazywane przy rejestracji, logowaniu i zakupie):
    • imię i nazwisko,
    • adres fizyczny,
    • adres email,
    • numer telefonu,
    • data urodzin,
    • nazwa firmy,
    • status subskrypcji (opt-in/opt-out),
    • synchronizacja w przypadku modyfikacji danych,
    • możliwość ustawienia tagów, z jakimi kontakty mają być przesyłane do systemu,
    • dodanie tagu SHOPWARE, oraz detalu z wersją platformy, do każdego kontaktu, który wypełni formularz,
  • Przekazywanie zdarzeń zewnętrznych typu Zakup i Koszyk dla wszystkich kontaktów
    • przekazywanie danych o dodanych i usuniętych przedmiotach dla zdarzeń typu Koszyk.
    • możliwość definiowania tagów: po rejestracji, zakupie lub zapisie na newsletter.

 

Jak zintegrować Shopware z SALESmanago

  1. Pobierz wtyczkę.
  2. Zaloguj się na swoje konto Shopware.
  3. Otwórz zakładkę Configuration i wybierz z listy Plugin Manager.
  4. W Plugin Manager wybierz Installed:
  5. Kliknij Upload Plugin, wybierz plik wtyczki integrującej i potwierdź. Wtyczka zostanie wczytana do Shopware.
  6. Na liście integracji pojawi się wtyczka SALESmanago.
  7. Po prawej stronie znajdź przycisk instalacji (plus) i kliknij w niego. Poczekaj, aż wtyczka się zainstaluje. Po udanej instalacji otworzy się okno konfiguracji. Wypełnij pola właściwymi danymi.
  8. Kliknij Save. Od tego momentu SALESmanago i Shopware będą zintegrowane.

 

WSKAZÓWKA: Pierwsze 4 pola muszą być wypełnione – jeśli któreś z nich zostanie puste, przy próbie aktywacji wtyczki wystąpi błąd.

 

Specyfikację Shopware znajdziesz tutaj:

Shopware Download  

Shopware GitHub Repository

Developer Guides

REST API Guide

 

Życzymy miłej  i przyjemnej pracy z naszymi narzędziami! W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu, niezwłocznie udzielimy odpowiedzi!

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]