Horoskop Digital Marketera

Zamiast wróżyć z fusów poszukaj danych

Zamiast wróżyć z fusów poszukaj danych

Część marketerów nadal wróży z fusów, zamiast oprzeć się na empirycznej analizie danych z platformy marketing automation. My też postanowiliśmy trochę powróżyć i stworzyliśmy unikalny, jedyny w swoim rodzaju horoskop digital marketera. Sprawdź jaka przyszłość Cię czeka, i co mówi o tobie Twój marketingowy znak zodiaku! Nasz biurowy Wróż Janek nie gwarantuje co prawda żadnej dokładności, ale za to obiecuje dobrą zabawę! Miłego tygodnia!

 

 

Powiadomienie Push (16.01 – 15.02): Jesteś osobą wszechstronną, mającą wiele twarzy. Nie boisz się pytać innych o zdanie i bardzo często uzyskujesz odpowiedź. Potrafisz zachęcić ludzi by poszli tam gdzie chcesz i zrobili to, co im podpowiesz. W nadchodzącym tygodniu uważaj, żeby nie narzucać się znajomym, ponieważ mogą wykasować Twoje dane kontaktowe z listy.

 

 

 

Buyer Persona (16.02 – 15.03): Dla wielu jesteś ideałem. Marzą by poznać kogoś takiego jak Ty i iść z nim przez życie. Niektórzy nawet mają specjalne miejsce, gdzie trzymają Twój obraz. Reprezentujesz wszystko to, czego pragną idealni odbiorcy i stanowisz punkt odniesienia dla wielu działań Twoich znajomych. Porada na dziś: nie obrastaj w piórka – lepiej się przysłużysz ludziom jako symbol i wyobrażenie.

 

 

Aplikacja Mobilna (16.03 – 15.04): Prawdziwe “żywe srebro” z Ciebie. Jesteś wszędzie, działasz szybko, jesteś mobilny i pomocny. Twoje zdolności pośredniczenia pomiędzy znajomymi idą w parze z umiejętnością samodzielnego podejmowania zdecydowanych działań. Czasem jednak przytłacza Cię nadmiar informacji i niezdolność skatalogowania powierzanych Ci sekretów. Rozważ platformę mobile marketing automation, która zrobi to za Ciebie, wtedy odetchniesz pełną piersią i zajmiesz się tym co umiesz najlepiej.

 

 

Porzucony Koszyk (16.04 – 15.05): Byłaś kiedyś królową balu. Wszystko w Tobie było pożądane i wymarzone. Niestety, coś odwróciło uwagę adoratorów i chwilowo o Tobie zapomnieli. Nic straconego! Postaraj się odnowić kontakty: zerknij w notatki i wyślij do znajomych maile, w których przypomnisz to, co w Tobie polubili!

 

 

 

Kod QR (16.05 – 15.06): Jesteś mistrzem kamuflażu. Kochasz przebieranki i inscenizacje. Doskonale radzisz sobie w grach survivalowych i podchodach. Wykorzystaj tę zdolność w tym miesiącu. Zaproś kolegów i koleżanki na poszukiwanie skarbów. Przygotuj zestaw ukrytych wskazówek i przyjmij rolę mistrza gry. Wszyscy będą zachwyceni zdobytymi niespodziankami.

 

 

 

Treść Dynamiczna (16.06 – 15.07): Masz zadatki na świetnego psychologa. Obserwujesz swoich znajomych, ich zachowania i przyzwyczajenia i dzięki temu doskonale wiesz, czego im w danej chwili potrzeba. W odpowiednim momencie podsuwasz im właściwa wizytówkę, lub ulotkę z wycieczką, o której marzą od miesiąca. Tak trzymaj, a wszystko będzie Ci się udawało. Pamiętaj jednak, że potrzeby ludzi zmieniają się w czasie. Bądź zawsze na bieżąco i uzupełniaj swoje obserwacje nowymi faktami.

 

 

Startup (16.07 – 15.08): W Twoim życiu pojawiły się ostatnio pewne zawirowania – wszystkie zadania są do zrobienia na wczoraj, a fakt, że wszystkie spotkania przekładasz o godzinę lub dwie już nikogo nie dziwi. Jednak z niewiadomych przyczyn wszystko Ci się udaje, a ludzie pracujący z Tobą są zachwyceni tym “uporządkowanym” chaosem. Pomyśl nad zatrudnieniem asystenta, który pomoże Ci przebrnąć przez nadchodzące miesiące, a zakończysz rok ogromnym sukcesem.

 

 

Custom Audience (16.08 – 15.09): Lew salonowy to określenie, które doskonale Cię opisuje. Kwitniesz w towarzystwie, uwielbiasz organizować różnego rodzaju spotkania i zawsze potrafisz tak dobrać gości, żeby byli usatysfakcjonowani i niecierpliwie czekali na kolejną imprezę. Idealna para dla Ciebie – Big data i Buyer Persona.

 

 

 

Big Data (16.09 – 15.10): Twoją domeną są taktyka i strategia. Świetnie sobie radzisz z ogromnymi zbiorami danych, a z pomocą sztabu analityków i odpowiedniego oprogramowania potrafisz ekstrapolować bardzo dokładny obraz sytuacji i przewidzieć nadchodzące posunięcia współgraczy rynkowych. W nadchodzących dniach wszystko powinno iść po Twojej myśli, o ile utrzymasz Twój zbiór danych w porządku i pozbędziesz się informacji zaciemniających obraz sytuacji.

 

 

Web Beacon (16.10 – 15.11): Masz wiele imion i kochasz kontrolować świat dookoła. Najlepiej czujesz na drugim planie gdzie sprawdzasz czy ludzie (znajomi i nie) robią to co powinni. Masz niesamowicie rozwinięty zmysł obserwacji i jesteś osobą niezwykle skrupulatną. W nadchodzącym miesiącu otrzymasz propozycję pracy w esklepie!

 

 

 

Viral (16.11 – 15.12): Co prawda jesteś samotnikiem i indywidualistą, który sam dyktuje warunki współpracy, jednak gdy trafisz na odpowiednie towarzystwo, szał imprezowy zamienia się w prawdziwe Bachanalia! Jeżeli dowiesz się o czymś ważnym, bez wahania informujesz o tym otoczenie. Idealne zawody dla Ciebie to reporter lub wodzirej.

 

 

 

Landing Page (16.12 – 15.01): Z ogromnym ciepłem przyjmujesz wszystkich, którzy do Ciebie przychodzą. Jesteś dobrym duchem Swojej firmy. Jeżeli znudzi Cię praca office managera, rozważ otworzenie własnego pensjonatu!

 

 

 

Zmęczony zgadywankami? Wypróbuj CRM od SALESmanago  i pozwól działać nauce!

SALESmanago to platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago
Transformacja cyfrowa iSpot: Jak polski Apple Premium Partner osiągnął 70-krotny zwrot z inwestycji (ROI) dzięki SALESmanago

    Kiedy wiodący polski Apple Premium Partner postanowił przekształcić swoje podejście do klienta z transakcyjnego na relacyjne, zwrócił się z tym zadaniem do SALESmanago. Wyniki? Oszałamiający 70-krotny zwrot z inwestycji, wskaźniki zaangażowania w kampaniach e-mailowych wyższe o 1334% od standardów branżowych oraz płynne doświadczenie omnichannel, które doskonale uzupełnia ofertę produktów premium. Oto, jak iSpot […]

Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania
Marketerzy ufają swoim narzędziom MarTech, ale nie wykorzystują ich kluczowych funkcji – wynika z badania

    Nowe badania przeprowadzone przez SALESmanago pokazują, że prawie wszyscy przebadani (99%) marketerzy twierdzą, że w swoich technologiach marketingowych posiadają aktywne funkcje, z których nie korzystają, a większość (62%) przyznaje, że wykorzystuje tylko 50-75% dostępnych możliwości Prawie połowa marketerów (47%) uważa, że ledwo radzą sobie z nakładem pracy przez ograniczenia czasowe i wydajnościowe, podczas […]

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Tatuum – Rewolucja w Marketingu
Tatuum – Rewolucja w Marketingu

    Tatuum, polska marka odzieżowa, z powodzeniem kształtuje europejskie szały kapsułowe od ponad 25 lat. Jej wyróżnikiem jest kompleksowe podejście, kładące nacisk na jakość, trwałość i ponadczasowy design. Tatuum promuje styl życia zakorzeniony w szacunku do tradycji, doświadczeń i wartości i stawia na budowanie głębokich relacji ze swoimi klientami.. Pomaga jej w tym strategia […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]