Web Push: 7 trików last minute przed Cyber Monday

W Cyber Poniedziałku chodzi tylko o sprzedaż, sprzedaż i jeszcze trochę sprzedaży. Nie ma miejsca na lojalność ani na długoterminową edukację. To jednorazowy szał zakupowy, który możesz wykorzystać, by znacznie zwiększyć zarobki Twojego ecommerce. Prawdopodobnie już rozgrzałeś swoją machinę do automatyzacji marketingu, przygotowałeś swoją fortecę online na przyjęcie hord klientów, ustawiłeś „pułapki” i rozmieściłeś przynęty. Wiadomości email są gotowe do wysłania, a aplikacja mobilna jest szybka i gotowa do działania. Ale czy pomyślałeś o nieco mniej oczywistych powiadomieniach Web Push?

W ostatecznym przewodniku po powiadomieniach Web Push wspomnieliśmy już, że działają one zarówno dla identyfikowanych, jak i anonimowych użytkowników witryny. Jedynym warunkiem ich wyświetlenia jest to, że osoba musi wyrazić zgodę na ich otrzymywanie i zezwolić przeglądarce na wyświetlanie powiadomień.

Wskazówki #1- #3 będą działać idealnie dla obu rodzajów odwiedzających. Rozwiązania #4 – #7 wymagają użycia kombinacji powiadomienia i reguły automatyzacji i będą wyświetlane tylko dla zidentyfikowanych użytkowników.

 

 

  1. Pokaż najgorętsze oferty – wszystkie oferty w Cyber poniedziałek są świetne, ale niektóre z nich mogą przyciągnąć więcej uwagi niż pozostałe. Korzystaj z powiadomień Rich Web Push, aby wyświetlać zarówno atrakcyjną zniżkę, jak i obraz obiektu pożądania, aby więcej klientów trafiło na odpowiedni landing page.
  2. Poinformuj o rozpoczęciu wyprzedaży – Gotowy? Do biegu! Start! Trudno nie zauważyć, że nadchodzi Cyber Poniedziałek. Niemniej jednak lepiej jest zaprosić ludzi do siebie i upewnić się, że przyjdą! Proste „Zaczynamy o 10:00” rano, a następnie „Jedziemy z tym koksem” jak tylko odblokujesz specjalne oferty powinno wystarczyć.
  3. Przekieruj na landing page i rozwiń bazę danych – Wykorzystaj fakt, że Twój ecommerce będzie obsługiwał więcej nowych użytkowników niż zwykle. Pamiętaj, że zwykle kupują w innych sklepach internetowych. Zmień anonimowych użytkowników w kontakty w bazie danych. Wyślij im powiadomienie i przekieruj ruch na dedykowaną stronę docelową. Złóż ofertę, której nie można odmówić i wymień ją za adresy email. 
  4. Reaktywuj tych, którzy kupili coś u Ciebie w zeszłym roku – Ustaw prostą regułę, która wyśle powiadomienie Web Push z zaproszeniem do przyłączenia się do wyprzedaży do tych, którzy dokonali zakupu w twoim sklepie w zeszłym roku. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że znowu coś kupią.
  5. Ratuj porzucone koszyki – Używaj zarówno maili, jak i powiadomień Web Push, aby przypominać ludziom o przedmiotach pozostawionych w koszyku. Pamiętaj, że podobały im się na tyle, że chcieli je kupić!
  6. Wyślij kod rabatowy do najbardziej lojalnych klientów – Nagradzaj swoich najbardziej lojalnych klientów. Użyj panelu RFM, aby zsnaleźć ich wśród tłumu pozostałych i wysłać im coś ekstra – powiadomienie z kodem rabatowym niedostępnym dla innych.
  7. Ułatw nawigację w obrębie witryny w oparciu o odwiedzany adres URL – jeśli ktoś przeszukuje określoną kategorię produktów, wyślij go na stronę z najlepszymi ofertami dla produktów, które go interesują. 

 

Udanego Cyber Poniedziałku! Sell more and prosper ;)

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act
Ważna aktualizacja naszych Ogólnych Warunków Umów w związku z unijnym Data Act

    Jako Twój zaufany partner, czujemy się odpowiedzialni za Twoje bezpieczeństwo prawne i rozwój. Nieustannie monitorujemy zmiany w przepisach, dlatego proaktywnie aktualizujemy nasze Ogólne Warunki Umów (OWU), aby zapewnić jej zgodność z nowym unijnym Akt w sprawie danych.   Celem tych aktualizacji jest wzmocnienie Twoich praw, co przekłada się na większą elastyczność i kontrolę […]

Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion: Historia sukcesu Monnari
Jak zrewolucjonizować handel detaliczny w branży fashion:  Historia sukcesu Monnari

    Monnari, uznana polska marka odzieżowa z 25-letnią tradycją, jest ceniona za swój unikalny design, tworzony specjalnie z myślą o polskim rynku mody kobiecej. Łącząc tradycję z nowoczesnością, Monnari oferuje ponadczasowe, wszechstronne kolekcje, przywiązując szczególną wagę do detali w swoich projektach. By móc odpowiadać na potrzeby konsumentów, Monnari prowadzi rozbudowaną sieć sprzedaży, obejmującą sklepy […]

SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI
SALESmanago przejmuje Thulium od Spire Capital Partners, ujednolicając marketing i obsługę klienta, by stworzyć płynne, spersonalizowane doświadczenia zakupowe oparte na AI

    SALESmanago wyznacza nowy standard angażowania klientów, stając się pierwszą platformą, która w pełni integruje pozyskiwanie klientów, zarządzanie ich danymi, automatyzację marketingu, komunikację wielokanałową i obsługę klienta. Europejskie marki eCommerce średniej wielkości mogą teraz zwiększać swoje przychody, monetyzując spersonalizowane interakcje na każdym etapie ścieżki zakupowej.   Kraków, Polska, 24 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca […]

SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii z godzin do minut
SALESmanago uruchamia platformę marketingową działającą  w czasie rzeczywistym, aby skrócić czas tworzenia kampanii  z godzin do minut

    Inteligentniejsze i szybsze narzędzia komunikacyjne eliminują bariery w realizacji działań, umożliwiają marketing konwersacyjny i zapewniają natychmiastową personalizację we wszystkich kanałach kontaktu z klientem.   Kraków, Polska; 15 lipca 2025 – SALESmanago, wiodąca europejska Platforma Customer Engagement, ogłosiła serię strategicznych zmian produktowych skoncentrowanych na wsparciu marketerów w szybszej, efektywniejszej i pewniejszej pracy.   Celem […]

TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego
TikTok commerce, dark social i zmierzch SEO: badanie SALESmanago ujawnia, co spędza sen z powiek marketerom z sektora detalicznego

    Badanie przeprowadzone wśród europejskich marek e-commerce wskazuje na wyzwania technologiczne wynikające z ewolucji oczekiwań     i zachowań konsumentów.   Kraków, 20 maja 2025 r.: Nadchodzi kres SEO w tradycyjnej odsłonie – tak wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez SALESmanago, czołową europejską platformę zarządzania zaangażowaniem klientów. Aż 73% marketerów w sektorze e-commerce i […]

Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach
Ambitniejsze cele, mniejsze budżety: aż 73% marketerów, mimo korzystania z AI, ma problem z osiągnięciem założonych na ten rok celów przy ograniczonych zasobach

    Z ostatniego badania SALESmanago wynika, że dziś sukces w marketingu warunkuje sztuczna inteligencja – mimo to problemy narastają z uwagi na cięcia kadrowe i coraz większą presję   Kraków, 3 kwietnia 2025 r. Z ostatniego badania SALESmanago, czołowej europejskiej platformy zarządzania zaangażowaniem klientów obsługującej ponad 3 tys. klientów, wynika, że marketerom w Europie […]

AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce
AI Sidekick – nowe inteligentne narzędzie SALESmanago mierzy i zwiększa wydajność w eCommerce

    AI Sidekick usprawnia marketing e-commerce, zapewniając inteligentną automatyzację, większe zaangażowanie klientów i dużą elastyczność   Kraków, 12 marca 2025 r.  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. firm – poinformowała dziś o rozszerzeniu funkcji AI Sidekick – spersonalizowanej warstwy AI zaprojektowanej z myślą o większej wydajności w e-commerce, […]

SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami
SALESmanago napędza wzrost marki z tradycjami

    O kliencie: Jubiler Schubert – Tradycja i Nowoczesność   Jubiler Schubert to marka o bogatej historii sięgającej XIX-wiecznego Wiednia. Założona przez Sykstusa Schuberta pracownia złotnicza dała początek rodzinnej tradycji, kontynuowanej dziś przez Sebastiana Schuberta. Firma, specjalizująca się w wytwarzaniu i sprzedaży wysokiej jakości biżuterii, stała się jedną z największych sieci jubilerskich w Polsce. […]

Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce
Skuteczna personalizacja SALESmanago zwiększa przychody z e-commerce

    Nowe inteligentne narzędzie powstało z potrzeby większej personalizacji, dzięki której zespoły e-commerce mogłyby tworzyć indywidualne doświadczenia klientów Jak pokazują wyniki z okresu wyprzedaży Black Friday, stosowanie technik personalizacji przyniosło sprzedawcom 19% więcej interakcji   Kraków, 15 stycznia 2025 r.:  SALESmanago – czołowa europejska platforma zarządzania zaangażowaniem klientów obsługująca ponad 3 tys. klientów – […]

SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie
SALESmanago nawiązuje współpracę z PrestaShop, aby rozszerzyć swoją ofertę inteligentnych rozwiązań na sektor eCommerce w Europie

    Współpraca stanowi kolejny krok – po niedawnym przejęciu Leadoo – w rozwoju platformy zarządzania zaangażowaniem klientów w Europie.   Kraków, 18 grudnia 2024 r.: SALESmanago, lider segmentu SaaS obsługujący ponad 3 tys. klientów, nawiązał strategiczną współpracę z PrestaShop – jedną z najpopularniejszych platform eCommerce w Europie, która wspiera ponad 300 tys. firm w […]