Czy jesteś pewien, że osiągasz właściwe ROI z inwestycji przeznaczanych na marketing? Dowiesz się tego dzięki najnowszej funkcji w SALESmanago – w pełni spersonalizowanym dashboardom analitycznym. Dashboardy są całkowicie konfigurowalne i pozwalają na tworzenie spersonalizowanych zestawów danych – dla CEO, sales managera czy działu marketingu.

Spersonalizowane dashboardy: wszelkie niezbędne informacje pod ręką

Po zalogowaniu do systemu oprócz głównego panelu zobaczysz dwa nowe, domyślne dashboardy – marketingowy oraz sprzedażowy, które zapoznają cię z koncepcją nowej funkcji w SALESmanago Marketing Automation.

Oczywiście możesz także stworzyć własne, spersonalizowane dashboardy. Wybieraj spośród dziesiątków dostępnych danych, statystyk i wizualizacji. Łącznie możesz skonfigurować ponad 1000 wariacji danych! Wybieraj swobodnie najistotniejsze dla ciebie wskaźniki pokazujące wyniki twoich kampanii i działań sprzedażowych.

Możesz skonfigurować do pięciu spersonalizowanych dashboardów z wszelkimi danymi i statystykami niezbędnymi w twojej pracy. W każdym dashboardzie możesz umieścić metodą “przeciągnij i upuść” potrzebne elementy wybrane z biblioteki widżetów. Możesz układać je na ekranie w dowolny sposób, zmieniając ich rozmiary według preferencji. Możliwa jest także modyfikacja kolorystyki widżetów, na przykład by w ten sposób wyróżnić najważniejsze dane lub pogrupować kolorami elementy z tej samej dziedziny. W przypadku wykresów możesz wybrać preferowaną formę wizualizacji danych – wykres słupkowy lub liniowy.

 

Zaawansowana analityka marketingowo-sprzedażowa wspierająca twój biznes

Jakiego rodzaju dane możesz umieścić na dashboardach? Dołożyliśmy wszelkich starań, by upewnić się, że w bibliotece widżetów znajdziesz najistotniejsze analityki w prowadzeniu kampanii marketingowych i sprzedaży online w trzech kluczowych obszarach:

  • analityka bazy kontaktów: widżety z tej sekcji dostarczają informacji w zakresie stanu twojej bazy kontaktów – statystyki takie jak wzrost liczby kontaktów czy liczba wypisanych kontaktów. Tego rodzaju informacje pozwalają na monitorowanie zmian w twojej bazie, a co za tym idzie, na szybkie wykrycie odchyleń od normy i natychmiastowe podjęcie kroków naprawczych. Na przykład, jeśli wzrosła liczba opt-outów, być może odbiorcom nie podobają się treści, które wysyłasz, więc powinieneś nad nimi popracować; lub lepiej byłoby wysyłać maile rzadziej, itd.

  • analityka e-mail marketingu: tutaj znajdziesz widżety obejmujące szeroki zakres danych dotyczących e-maili, które wysyłasz, a także e-maili wysyłanych z reguł automatyzacji i workflow skonfigurowanych w systemie. Dowiedz się, ile maili wysłano w danym zakresie czasowym i sprawdź ich efektywność (np. średni CTOR) natychmiast po zalogowaniu do systemu, bez konieczności wchodzenia w odpowiednią zakładkę analityki e-maili.

  • analityka danych transakcyjnych: wszystkie informacje, których potrzebujesz, by być na bieżąco z transakcjami w twoim sklepie internetowym. Kontroluj swój biznes i przychody dzięki analityce wartości i liczby transakcji w wybranym zakresie czasu. Możesz także sprawdzić przełożenie ruchu na stronie na liczbę transakcji. Dane pokazujące wartość porzuconych koszyków pokażą, czy twoje strategie ratowania porzuconych koszyków są skuteczne. Jak na dłoni zobaczysz także wpływy, które twojemu biznesowi zapewnia system SALESmanago.

 

Krok w kierunku biznesu opartego na danych

Dlaczego warto korzystać z naszych nowych dashboardów? Pomyśl o tym jako o kroku w kierunku modelu biznesu  zasilanego danymi, w duchu koncepcji data-driven, gdzie każdy obszar może zostać zmierzony, wyrażony liczbami, zanalizowany i zoptymalizowany. Obok licznych zaawansowanych dashboardów analitycznych, które znajdziesz w SALESmanago, nowe główne panele dostarczają solidne podstawy do podejmowania zarówno codziennych, jak i długoterminowych decyzji biznesowych w oparciu o realne liczby. Koncepcja biznesu data-driven jest jedynym sposobem wykorzystania w pełni ogromnych zbiorów danych, które obecnie są w zasięgu ręki każdej organizacji. Gdy te informacje są zbierane oraz interpretowane poprawnie (na przykład przy użyciu takiego narzędzia jak platforma SALESmanago), są wyjątkowo cennym źródłem wiedzy. Rezultat? Organizacja o większej skuteczności, która może lepiej się rozwijać.

SALESmanago chętnie udziela wsparcia na drodze transformacji firmy w organizację opierającą się na danych. Pomagamy w wykorzystaniu zbieranych informacji. Nowe funkcjonalności, takie jak w pełni personalizowane dashboardy analityczne, są idealnym narzędziem dla organizacji, w których efektywna praca na danych jest wyjątkowo ważna.