salesmanago-marketing-automation-case-study-lyson

 

Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń sp. z o.o. korzystając z możliwości systemu SALESmanago Marketing Automation zdołało zwiększyć skuteczność prowadzonych mailingów dzięki wprowadzeniu segmentacji klientów i wdrożeniu wysyłki e-maili dynamicznych.


 

 

Czym jest Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń?

Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń Spółka z o.o. Spółka Komandytowa to największa w Polsce i jedna z największych w Europie firma zajmująca się produkcją sprzętu pszczelarskiego. Zdobywa liczne nagrody i wyróżnienia, wdrażając nowe produkty i unowocześnienia do polskiego pszczelarstwa.


Wpadnij na naszego Facebooka


Wyzwania

  • integracja wielu wersji językowych strony
  • segmentacja klientów na podstawie zainteresowań, oglądanych produktów
  • integracja social media i postowanie na facebooku
  • pozyskanie nowych kontaktów zainteresowanych pszczelarstwem
  • ratowanie porzuconych koszyków
  • przekazywanie pełnych danych behawioralnych na potrzeby kontaktu z klientem przez call center

 

Realizacja

 

Efekty

  • 300% wyższa skuteczność masowej komunikacji e-mail w porównaniu ze średnią rynkową
  • 50% wzrost współczynnika otwarć w wiadomościach z porzuconym koszykiem w porównaniu do masowych wysyłek e-mail
  • 29,49% CTR powiadomień Web Push
  • 24% wzrost współczynnika kliknięć w wiadomościach z porzuconym koszykiem w porównaniu do masowych newsletterów