Rosnąca ilość wysyłanych wiadomości i fakt, że czytamy je na wielu urządzeniach powoduje, iż e-mail marketing staje przed nowymi i to sporymi wyzwaniami. Problem komplikuje brak jego integracji z innymi narzędziami marketingowo – sprzedażowymi w firmach, takimi jak CRM, ERP, system lojalnościowy, social media czy strona WWW. Może w takim razie połączyć e-mail marketing z tymi narzędziami i uczynić go integralna częścią całego systemu? Tym właśnie zajmuje się marketing automation (MA). – pisze do najnowszego Marketing w Praktyce Grzegorz Błażewicz, założyciel i prezes SALESmanago Marketing Automation
Pełny tekst pt: „Dojrzeć do Marketing Automation” przeczytacie w najnowszym, lipcowym numerze Marketing w Praktyce. Ale zanim skoczycie na miasto aby go kupić poniżej kilka podstawowych informacji.
Najważniejsze korzyści z przeniesienia e-Mail Marketingu do systemu Marketing Automation.
Najważniejsze:
1. e-Mail Marketing za darmo – każdy klient korzystający z Marketing Automation dostaje moduł do e-mail marketingu za darmo z nielimitowanymi wysyłkami
2. Identyfikacja firm i osób pojawiających się na stronie WWW i monitoring ich zachowania na stronie i w Social Media
Ponadto:
3. Marketing Automation to wspólne miejsce pracy dla marketingu i sprzedaży, które umożliwia budowanie kompleksowych programów Lead Nurturing i budowę wartości firmy w procesach marketingowych
4. Marketing Automation to narzędzie wsparcia sprzedaży, które udostępnia unikalną wiedzę dla handlowców – Lead Scoring.
5. MA umożliwia zaawansowane integracje z systemami CRM / ERP / systemami transakcyjnymi i synchronizowanie danych transakcyjnych do programów automatyzacji, które umożliwiają włączenie się marketingowców w realne wsparcie działu handlowego.
Ile kosztuje Marketing Automation?
Do 1000 kontaktów w bazie z nielimitowanymi wysyłkami e-maili – 250 zł miesięcznie. Do 10 000 kontaktów – 500 zł miesięcznie. Czyli za podobną cenę, którą teraz płacisz za e-Mail Marketing możesz mieć znacznie więcej.
Zobacz pełny cennik i WYPRÓBUJ ZA DARMO
Czy to jest trudne? Ile czasu mi zajmie praca w systemie?
System jest bardzo intuicyjny i prosty. Wystarczy zarejestrować się na stronie www.salesmanago.pl Do tego każda firma dostaje za darmo Pakiet Aktywacyjny realizowany przez specjalistę w SALESmanago.
- Dedykowany indywidualny projekt graficzny szablonu swojego newslettera – dopasowany do grafiki strony klient
- Pocięcie newslettera i wdrożenie szablonu HTML w systemie SALESmanago
- Import bazy kontaktowej i wysyłka newslettera
- Ustawienie podstawowych reguł automatyzacji
To zajmuje maksymalnie 2 dni robocze naszej pracy, która wykonamy bezpłatnie dla Ciebie. Zaczniesz otrzymywać powiadomienia o tym które osoby z Twojej bazy odwiedzają Twoją stronę i czego na niej szukają, a Twoi klienci dostaną automatyczne informacje o Twoich produktach lub usługach.
Wejdź na stronę SALESmanago aby zobaczyć DEMO i dowiedzieć się więcej o Automatyzacji Marketingu
Pozdrowienia SALESmanago Team.