Nowi klienci SALESmanago: SVANTEK, bewood, Pienso y Mascotas, Dealer BMW, Jeep, Fiat [maj 2019]

Cieszy nas różnorodność firm, które decydują się na SALESmanago, ponieważ potwierdza to wszechstronne możliwości jakie oferuje Marketing Automation. W maju grono naszych klientów zostało powiększone nie tylko o sklepy internetowe, lecz również o producentów zaawansowanych urządzeń badawczych czy dużego dealera samochodów.

 

GRUPO LAR – międzynarodowy koncern deweloperski działający w Polsce od 2006 roku. Deweloper realizując inwestycje w Warszawie, kontynuuje świetną passę, której kluczowymi atutami są przede wszystkim: doskonała lokalizacja, wysokiej jakości projekty i perfekcyjne wykonanie. SALESmanago posłuży głównie, jako wsparcie sprzedaży przy najnowszej inwestycji – MOKOsfera http://www.mokosfera.com/pl/

 

SVANTEK – wymieniany jest w gronie światowych liderów na rynku producentów przyrządów do pomiaru hałasu oraz drgań. Głównymi cechą rozpoznawczymi firmy są duża innowacyjność produktów połączona z wysoką jakością wykonania i trwałością. Główną gałęzią produkcji firmy są przenośne mierniki dźwięku oraz drgań sprzedawane pod marką SVAN. Firma posiada swoje oddziały w Polsce , Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii oraz Niemczech.

 

Neptuno Resort & Spa (Centrum Podróży Bentur) – miejsce absolutnie wyjątkowe, polecane jest dosłownie wszystkim osobom, które pragną wypocząć, zapomnieć o problemach codzienności, a tym samym zregenerować zarówno ciało, jak i umysł.

 

bewood – sklep internetowy oferujący szeroki asortyment drewnianych produktów: drewniane etui do telefonów, akcesoria biurowe i wyposażenie domowych wnętrz, drewniane zegarki, bransoletki, kolczyki, broszki. Produkty marki Bewood wykonane są ze starannie wyselekcjonowanego drewna, ręcznie robione oraz wykończone z najwyższą precyzją.

 

JAKAMATA – profesjonalny sklep internetowy i krajowy dostawca specjalistycznych akcesoriów do jogi.

 

OptiDiet – firma złożona z ludzi pełnych pasji, tworzących diety odpowiadające preferencjom klientów i propagująca zasady zdrowego żywienia.
Obecnie oferta została rozszerzona o sklep internetowy prowadzący sprzedaż produktów żywieniowych dla osób zainteresowanych zdrowym żywieniem, borykających się z nietolerancją pokarmową i szukających produktów zastępczych w stosowanych dietach.

 

GAZDA GROUP – siedem nowoczesnych, autoryzowanych punktów dealerskich marek: BMW, Skoda, Fiat, Alfa Romeo, Jeep, Fiat Professional i Abarth.

 

Klienci zagraniczni:

Grocasa – firma świadczącą usługi w zakresie nieruchomości. Oferuje kompleksową obsługę klienta, udzielając porad dotyczących nieruchomości i finansów oraz towarzyszy w procesach zakupu i sprzedaży.

 

Home&Cook Outlet (Groupe SEB Iberica) – sklep internetowy oferujący bogatą ofertę produktów przydatnych przy codziennych pracach w domu, a w szczególności w kuchni.

 

Hanna Instruments – producent aparatury do pomiarów fizyko-chemicznych parametrów cieczy i powietrza.

 

Shokobox – sklep internetowy oferujący spersonalizowane czekoladki, które mogą być prezentem zarówno dla najbliższych jak i gadżetem reklamowym.

 

Corbetoboots – założony w 1948 roku sklep rodziny Corbeto z najwyższej jakości butami i akcesoriami dla miłośników kultury kowbojskiej, muzyki country i dzikiego zachodu.

 

Pienso y Mascotas – jednen z największych sklepów z żywnością dla zwierząt w Hiszpanii. Dzięki 10 letniemu doświadczeniu, niskim cenom, różnorodnej ofercie oraz wyspecjalizowanemu zespołowi doradców firma zdobyła zaufanie właścicieli zwierząt domowych również w Portugalii, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji i Niemczech.

 

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]