Na przestrzeni ostatnich lat proces zakupowy w internecie uległ gruntownym zmianom, a firmy nie podążające za zmianami zachowań i oczekiwań klientów coraz mocniej zostają w tyle.

 
 

W nadchodzący czwartek Aleksander Skałka przedstawi jakie rozwiązania służące personalizacji zakupów on-line są obecnie standardem i jakie nowości przyniesie rozpoczynający się rok.

 

Dołącz do webinaru i dowiedz się:

  • jakie najlepsze praktyki są obecnie stosowane w ecommerce,

  • jakie funkcjonalności i trendy pojawią się na rynku marketing automation w 2020,

  • jak technologia marketing automation odpowiada na zmiany zachowań i potrzeb klientów.


Aleksander Skałka – Marketing Automation Strategy Director, SALESmanago

Od ponad 10 lat zajmuje się wdrażaniem strategii automatyzacji marketingu. Pracował jako Dyrektor ds. Konsultingu Marketing Automation, odpowiadając za Dział Customer Success i wdrożenia SALESmanago u kluczowych klientów. Zdobył i wykorzystał swoje doświadczenie w pracy z takimi firmami jak Orange, Idea Bank, 4Finance, New Balance, Yves Rocher, Oriflame i wiele innych. Obecnie pomaga wprowadzać strategie automatyzacji marketingu dla największych firm e-commerce i B2C.

 

Czwartek, 23 stycznia, 10:00 – zarejestruj się tutaj