200% wzrostu SALESmanago Marketing Automation w 2015 roku. 17 mln PLN przychodów i 5000 klientów

grzegorz_blazewicz_konrad_pawlusSALESmanago w 2015 roku wygenerował prawie 17 mln przychodów, w stosunku do 6 mln przychodów w 2014 roku. Zysk firmy osiągnął 2,5 mln zł. Aktualnie z rozwiązań krakowskiej firmy korzysta ponad 5000 firm w 40 krajach. Założona w 2011 spółka zatrudnia dzisiaj 130 osób w 10 krajach, a jej rozwiązania oferuje ponad 500 partnerów biznesowych na całym świecie. Plan na 2016 rok to przychody rzędu 30 mln zł, dalsza ekspansja zagranicza i umacnianie pozycji lidera w zakresie automatyzacji dla sklepów internetowych i firm B2C.

SALESmanago oferuje kompletny zestaw narzędzi marketingowych obejmujących identyfikację i monitoring osób odwiedzających stronę www oraz automatyzację i personalizację komunikacji w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach marketingowo – sprzedażowych. W 2015 roku jako jedna z pierwszych firm na świecie zaoferowała dodatkowe rozwiązanie w zakresie Mobile Marketing Automation, APPmanago, w pełni zintegrowane z tradycyjnym narzędziem do automatyzacji.

– To był dla nas bardzo dobry rok i rok ogromnych wyzwań związanych ze skalowaniem tak dynamicznego biznesu. Mamy na dzień dzisiejszy zespół wyjątkowych ludzi, którzy ciągną firmę i nadal cieszy nas rozwijanie bardzo innowacyjnego na skalę światową produktu. To nam daje ogromne szanse na osiągnięcie celu, jakim jest pozycja nr 1 w Europie w zakresie systemów do automatyzacji marketingu. Plan na 2016 to 30 mln przychodów i kolejne bardzo ciekawe rozwiązania dla marketerów w segmencie B2C – mówi Grzegorz Błażewicz, Założyciel i Prezes SALESmanago Marketing Automation.

W 2015 roku firma otwarła biura sprzedażowe i spółki zależne m.in w Nowym Jorku, Bangalore i Londynie. Amerykański portal technologiczny Venturebeat sklasyfikował SALESmanago jako lidera w zakresie rozwiązań Marketing Automation dla branży B2C w segmencie Small & Medium Business.

Krótkie zestawienie najważniejszych informacji związanych z biznesem SALESmanago w 2015 roku.

  • Spośród 5000 klientów SALESmanago, 83% to sklepy internetowe i firmy B2C
  • 200 mln – ilość kontaktów, o których dane gromadzą klienci SALESmanago i do których automatyzują i personalizują marketing
  • W 2015 roku procesy automatyzacji uruchamiane w SALESmanago wsparły prawie 17 mln transakcji na kwotę prawie 4 mld zł
  • Udział przychodu generowanego spoza Polski to prawie 40%
  • Tylko w grudniu 2015 wartość nowo podpisanych miesiecznych umów licencyjnych wyniosła prawie 200 tys zł.
  • SALESmanago wprowadziło pełną gamę nowych unikalnych funkcjonalności, m.in. SALESmanago Copernicus – Machine Learning – AI czyli technologii ucząca się zachowania każdego pojedynczego klienta, Mobile Marketing Automation, zaawansowane treści dynamiczne na stronę www z testami A/B/X oraz pełną gamę kreatorów procesów automatyzacji.

Znajdź nas na Facebooku

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]