30 najlepszych aplikacji dla marketerów: social media, kreacja, analityka

… czyli co powinieneś mieć na swoim smartfonie. Jeśli – tak jak 44% dorosłych – cały czas spędzasz ze swoim telefonem i nawet z nim sypiasz, znaleźliśmy dla Ciebie najlepsze aplikacje, które pomogą Ci pracować wygodniej i efektywniej. Większość z nich jest darmowa. Skupiliśmy się na 8 obszarach: zarządzaniu kontaktami, zdobywaniu wiedzy, dokumentach, tworzeniu, mikro-treściach, produktywności, social media i analityce.

Zarządzanie kontaktami

Co robi: Zbiera kontakty – automatycznie integruje je z kontami danych osób w social media i usuwa duplikaty. Możesz korzystać ze swojej bazy kontaktów z każdego urządzenia, dane są zabezpieczone.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Wiedza

Co robi: agreguje treści z RSS, Twittera i wybranych pól tematycznych oraz prezentuje je w atrakcyjnej wizualnie formie.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: jak Flipboard, agreguje treści, jest tylko mniej pociągający wizualnie.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: Ogromna platforma, która zbiera użytkowników zadających pytania oraz tych, którzy na nie odpowiadają. Dowiedz się, jakie problemy mają klienci Twojej branży – a nawet je rozwiąż. Nieskończone źródło inspiracji dla Twoich treści oraz kierunków dalszego rozwoju.

Ten potężny portal ma również praktyczną aplikację, dzięki której zyskasz ciągły dostęp do tych cennych zasobów.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: dostarcza szybkie eksperckie porady dla marketerów.

Na: iOS

Cena: 5,99$

Co robi: stworzone przez ekipę Buffera zabawne narzędzie działa jak Tinder do treści.

Dostajesz propozycję tekstu – i czytasz albo odrzucasz. Na tej podstawie aplikacja uczy się, co Cię ciekawi, a Ty zawsze masz szansę na jakąś niespodziankę.

Na: iOS

Cena: Darmowe

Dokumenty

Co robi: Przechowuj pliki w bezpiecznym miejscu, a jednocześnie miej do nich zawsze dostęp. Do tego wygodne opcje dzielenia dokumentów i kooperacji. Krótko mówiąc – jeśli jeszcze nie używasz Dropboxa, zacznij! I pamiętaj o możliwości pobrania aplikacji mobilnej.

Konto na Dropboxie jest darmowe z możliwością poszerzenia do pro w wypadku większej ilości plików, za aplikację nie trzeba dodatkowo płacić.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: oferuje Ci łatwy dostęp do plików w każdym miejscu, możliwość edycji na rozmaitych urządzeniach i masę miejsca w chmurze.

Na: iOS, Android

Cena: Darmowe

Co robi: Jeśli pracujesz na dokumentach i zależy Ci na ich starannej edycji, aplikacja pozwoli Ci osiągnąć ten efekt nawet kiedy piszesz z iPada czy iPhone’a. Edytuj dokumenty spokojnie – na każdym urządzeniu będą wyglądać tak samo.

Na: iOS

Cena: Darmowe lub opcja pro

Kreacja

Co robi: jest najlepszym wirtualnym notatnikiem na świecie. Wszystkie zapiski dostępne na wielu urządzeniach, opcja współdzielenia, możesz zawrzeć zdjęcia lub wideo, a nawet użyć Evernote’a do przygotowania prezentacji.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: jeśli używasz WordPressa, ucieszy Cię pewnie wiadomość, że mają aplikację. Możesz być w ciągłym kontakcie i na bieżąco dostarczać treści, monitorować i reagować na zachowania użytkowników.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: społecznościowa platforma do blogowania. Intuicyjna, prosta; świetna, gdy nie masz wiele czasu i chcesz się skupić na pisaniu/ wrzucaniu zdjęć, a nie na szablonach czy HTML-u. Jeśli używasz jej do komunikacji z klientami, skorzystaj z aplikacji mobilnej.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Mikro-treści

Co robi: piękne obrazy + tekst. Efekty zapierają dech!

Na: Android, iOS

Cena: odpowiednio – 3,99$ i 2,99$.

Co robi: podobnie – dodaj tekst i obrazek, a otrzymasz mikro-treść, w sam raz do wzbogacenia Twoich treści i dystrybucji w social media.

Na: iOS

Cena: 3,99$

Co robi: niezastąpione narzędzie dla wszystkich laików, którzy chcą tworzyć proste grafiki. Aplikacja na iPada.

Na: iOS

Cena: Za darmo, dopłacasz za dodatkowe motywy.

Co robi: Służy do obróbki zdjęć. Prosty, intuicyjny.

Na: Android, iOS

Cena: Za darmo, dopłacasz za niektóre dodatkowe motywy.

Więcej darmowych narzędzi do mikrotreści i wskazówki, jak je tworzyć

Produktywność

Co robi: śledzi i mierzy Twoją efektywność na wszystkich urządzeniach. Super-przyjazny!

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: to proste narzędzie do organizacji pracy i planowania zadań. Można pracować w zespole.

Na: Android, iOS (ma osobną apkę nawet na Windows 8 i Kindle Fire)

Cena: Darmowe

Co robi: już on znajdzie sposób na to, by Cię zmotywować! Ukochane narzędzie wielu przedsiębiorców, m.in. Daniela Pinka.

Zasada jest prosta: co wieczór dostajesz maila z zapytaniem o to, co dziś zrobiłeś. I odpisujesz. Albo trzymasz to dla swojej wiadomości, albo dzielisz z innymi członkami zespołu.

Na: web

Cena: Darmowe dla indywidualnego użytkownika, 5$ za dodatkowego członka miesięcznie.

Co robi: Jeśli jesteś typem odwlekającym, poznaj prosty trik: skoncentruj się na zadaniu przez 30 minut, a potem odpuśc przez kolejne 30. Dzięki perspektywie przyszłego odpoczynku łatwiej się zmusić do pracy, a 30 minut zda się niewielką ilością czasu i małym wysiłkiem. Praktycznie wdrożyć tę zasadę pomaga aplikacja 30/30 – ustalasz ciężkie zadania, stoper liczy czas i mierzy produktywność. W ten sposób zjesz sprawnie wszystkie żaby, które na Ciebie czekają!

Uznana za jedną ze 100 najlepszych aplikacji, jakie kiedykolwiek stworzono dla iOS.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: pozwala Ci tworzyć wygodne listy. Dodawaj i odznaczaj jako załatwione. Proste, intuicyjne, wygodne. Twoje listy zsynchronizowane na wszystkich urządzeniach.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

  • Wi-Fi Finder

Co robi: znajduje wi-fi w okolicy.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Social Media

Co robi: Zaplanuj, zorganizuj i uporządkuj swoje social media (Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn…)

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: Zbiera w jednym miejscu statystyki z Twoich mediów społecznościowych. Adresowane głównie do mniejszych, lokalnych biznesów. Wybrany najlepszą biznesową aplikacją roku 2013. Daje Ci ogląd z lotu ptaka na Twoje media społecznościowe.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: Usprawnia komunikację via Twitter

Na: iOS

Cena: 4,99 $

Co robi: Aplikacja na iPada, która zarządza Twoim kontem na Instagramie. Będzie wygodniej!

Na: iOS

Cena: Darmowe

Co robi: najbardziej zaawansowane narzędzie do monitoringu mediów. Dowiedz się, co mówią klienci o Twojej marce i włącz się do dyskusji. Dzięki aplikacji będziesz mógł zareagować błyskawicznie.

Na: Android, iOS

Cena: Według wybranego planu w Brand24 (samo pobranie aplikacji darmowe)

Analityka

  • Google Analytics

Co robi:daje dostęp do Twojego konta Analytics z urządzeń mobilnych.

Dane z Analyticsa możesz również przeglądać w innych aplikacjach. Najciekawsza z nich, Analytics Tiles, niestety zniknęła.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

***

A Ty? Jakich aplikacji używasz?

42 darmowe narzędzia online dla biznesu

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]

SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.
SALESmanago wzmacnia zespół C-Level Exec, szykując się na czterokrotny wzrost na terenie Europy, i doskonaląc swoje wsparcie marketerów eCommerce … z głową.

    26 września 2022, Kraków: Po dziewięciocyfrowej inwestycji ze strony Silver Tree i Perwyn, SALESmanago wzmacnia swój zespół wykonawczy C-Level. Celem jest zwiększyć przychody z 20 do 100 milionów Euro w ciągu najbliższych czterech lat i objąć pozycję europejskiego lidera customer engagement.   Nowi członkowie C-Level to doświadczeni liderzy z organizacji B2B, eCommerce i […]

Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku
Badanie firmy Forrester Consulting: 90% firm marketingowych rozpocznie pozyskiwanie Danych Zero-Party w ciągu roku

    Prawie wszyscy przedsiębiorcy planują rozpocząć pozyskiwanie Danych Zero-Party w celu rozwiązania problemu deprecjacji informacji. Jednocześnie, jak pokazują badania Forrestera, mniej niż połowa z nich wie, jak z powodzeniem korzystać z takich zbiorów danych!   W lutym 2022 r. Forrester Consulting przeprowadził ankietę wśród 200 osób decyzyjnych różnych szczebli (manager+), skoncentrowanych na pozyskiwaniu klientów. […]

Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?
Czy Customer Engagement Platform to tylko chwytliwy buzzword na CDP?

    Customer Engagement Platform to znacznie więcej niż platforma Customer Data, którą już znasz, być może nawet używasz. Jej funkcje znacznie wykraczają poza zbieranie i ujednolicanie danych, a umacniający wpływ na zespoły marketingowe jest ogromny. W tym artykule szczegółowo wyjaśnimy różnicę między tymi systemami. Aby stawić czoła wyzwaniom obecnej recesji, marketerzy muszą w dużym […]

Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?
Recesja lojalności w eCommerce. Jak ma sobie z nią radzić marketer?

    Inflacja sprawia, że klienci zastanawiają się dwa razy, nim otworzą portfel. I choć wciąż kupują, to ich zachowanie się zmieniło. W sektorze eCommerce obserwujemy inflacyjną recesję lojalności, która stawia marketerów w paradoksalnej sytuacji: muszą zwiększać swoją efektywność bez zwiększania kosztów operacyjnych. Jest z tego wyjście  – z głową.   Zachowanie klientów się zmieniło […]

Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce
Skąd ten Lean? Nowe podejście SALESmanago do marketingu w eCommerce

    Jak w chińskim przysłowiu, żyjemy w ciekawych czasach, które zmuszają nas do przekraczania ograniczeń i jeszcze efektywniejszego działania – mówiąc prościej, zgodnie z zasadami lean. W tym artykule przedstawiamy najpilniejsze wyzwania w dzisiejszym marketingu eCommerce i dostarczamy wskazówek, jak przygotować się na zmiany, których efekty już widzimy wokół nas.   Ciekawe czasy   […]

4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!
4 sposoby na personę i odszukanie wartościowych nabywców we własnej bazie danych – z głową!

    W poprzednim artykule zwróciliśmy uwagę, że Lean Marketing wymaga inteligentnych, wysoce wydajnych, drobnych kroków, zamiast wielkich planów marketingowych. W tym artykule pokażemy 4 praktyczne sposoby na wykonanie takich kroków i znalezienie wartościowych klientów we własnej bazie danych.   Wzmocnienie elementów strategii lean   Jak wskazaliśmy również w poprzednim artykule, niektóre elementy strategii Lean […]

Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?
Dlaczego Lean Marketing to strzał w dziesiątkę dla eCommerce?

    Najpierw było Lean Manufacturing, potem Lean Management. Ukonstytuowały one powszechne rozumienie terminu Lean, który oznacza osiąganie celów bez kosztownych strat lub nadwyżek – czasu, zasobów lub wysiłku. Lean Marketing zawiera wszystkie te elementy, a ponadto czerpie wiele ze stylu zarządzania projektami Agile. Lean Marketing jest również znacznie łatwiejszy, gdy masz platformę Customer Data […]