30 najlepszych aplikacji dla marketerów: social media, kreacja, analityka

… czyli co powinieneś mieć na swoim smartfonie. Jeśli – tak jak 44% dorosłych – cały czas spędzasz ze swoim telefonem i nawet z nim sypiasz, znaleźliśmy dla Ciebie najlepsze aplikacje, które pomogą Ci pracować wygodniej i efektywniej. Większość z nich jest darmowa. Skupiliśmy się na 8 obszarach: zarządzaniu kontaktami, zdobywaniu wiedzy, dokumentach, tworzeniu, mikro-treściach, produktywności, social media i analityce.

Zarządzanie kontaktami

Co robi: Zbiera kontakty – automatycznie integruje je z kontami danych osób w social media i usuwa duplikaty. Możesz korzystać ze swojej bazy kontaktów z każdego urządzenia, dane są zabezpieczone.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Wiedza

Co robi: agreguje treści z RSS, Twittera i wybranych pól tematycznych oraz prezentuje je w atrakcyjnej wizualnie formie.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: jak Flipboard, agreguje treści, jest tylko mniej pociągający wizualnie.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: Ogromna platforma, która zbiera użytkowników zadających pytania oraz tych, którzy na nie odpowiadają. Dowiedz się, jakie problemy mają klienci Twojej branży – a nawet je rozwiąż. Nieskończone źródło inspiracji dla Twoich treści oraz kierunków dalszego rozwoju.

Ten potężny portal ma również praktyczną aplikację, dzięki której zyskasz ciągły dostęp do tych cennych zasobów.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: dostarcza szybkie eksperckie porady dla marketerów.

Na: iOS

Cena: 5,99$

Co robi: stworzone przez ekipę Buffera zabawne narzędzie działa jak Tinder do treści.

Dostajesz propozycję tekstu – i czytasz albo odrzucasz. Na tej podstawie aplikacja uczy się, co Cię ciekawi, a Ty zawsze masz szansę na jakąś niespodziankę.

Na: iOS

Cena: Darmowe

Dokumenty

Co robi: Przechowuj pliki w bezpiecznym miejscu, a jednocześnie miej do nich zawsze dostęp. Do tego wygodne opcje dzielenia dokumentów i kooperacji. Krótko mówiąc – jeśli jeszcze nie używasz Dropboxa, zacznij! I pamiętaj o możliwości pobrania aplikacji mobilnej.

Konto na Dropboxie jest darmowe z możliwością poszerzenia do pro w wypadku większej ilości plików, za aplikację nie trzeba dodatkowo płacić.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: oferuje Ci łatwy dostęp do plików w każdym miejscu, możliwość edycji na rozmaitych urządzeniach i masę miejsca w chmurze.

Na: iOS, Android

Cena: Darmowe

Co robi: Jeśli pracujesz na dokumentach i zależy Ci na ich starannej edycji, aplikacja pozwoli Ci osiągnąć ten efekt nawet kiedy piszesz z iPada czy iPhone’a. Edytuj dokumenty spokojnie – na każdym urządzeniu będą wyglądać tak samo.

Na: iOS

Cena: Darmowe lub opcja pro

Kreacja

Co robi: jest najlepszym wirtualnym notatnikiem na świecie. Wszystkie zapiski dostępne na wielu urządzeniach, opcja współdzielenia, możesz zawrzeć zdjęcia lub wideo, a nawet użyć Evernote’a do przygotowania prezentacji.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: jeśli używasz WordPressa, ucieszy Cię pewnie wiadomość, że mają aplikację. Możesz być w ciągłym kontakcie i na bieżąco dostarczać treści, monitorować i reagować na zachowania użytkowników.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: społecznościowa platforma do blogowania. Intuicyjna, prosta; świetna, gdy nie masz wiele czasu i chcesz się skupić na pisaniu/ wrzucaniu zdjęć, a nie na szablonach czy HTML-u. Jeśli używasz jej do komunikacji z klientami, skorzystaj z aplikacji mobilnej.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Mikro-treści

Co robi: piękne obrazy + tekst. Efekty zapierają dech!

Na: Android, iOS

Cena: odpowiednio – 3,99$ i 2,99$.

Co robi: podobnie – dodaj tekst i obrazek, a otrzymasz mikro-treść, w sam raz do wzbogacenia Twoich treści i dystrybucji w social media.

Na: iOS

Cena: 3,99$

Co robi: niezastąpione narzędzie dla wszystkich laików, którzy chcą tworzyć proste grafiki. Aplikacja na iPada.

Na: iOS

Cena: Za darmo, dopłacasz za dodatkowe motywy.

Co robi: Służy do obróbki zdjęć. Prosty, intuicyjny.

Na: Android, iOS

Cena: Za darmo, dopłacasz za niektóre dodatkowe motywy.

Więcej darmowych narzędzi do mikrotreści i wskazówki, jak je tworzyć

Produktywność

Co robi: śledzi i mierzy Twoją efektywność na wszystkich urządzeniach. Super-przyjazny!

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: to proste narzędzie do organizacji pracy i planowania zadań. Można pracować w zespole.

Na: Android, iOS (ma osobną apkę nawet na Windows 8 i Kindle Fire)

Cena: Darmowe

Co robi: już on znajdzie sposób na to, by Cię zmotywować! Ukochane narzędzie wielu przedsiębiorców, m.in. Daniela Pinka.

Zasada jest prosta: co wieczór dostajesz maila z zapytaniem o to, co dziś zrobiłeś. I odpisujesz. Albo trzymasz to dla swojej wiadomości, albo dzielisz z innymi członkami zespołu.

Na: web

Cena: Darmowe dla indywidualnego użytkownika, 5$ za dodatkowego członka miesięcznie.

Co robi: Jeśli jesteś typem odwlekającym, poznaj prosty trik: skoncentruj się na zadaniu przez 30 minut, a potem odpuśc przez kolejne 30. Dzięki perspektywie przyszłego odpoczynku łatwiej się zmusić do pracy, a 30 minut zda się niewielką ilością czasu i małym wysiłkiem. Praktycznie wdrożyć tę zasadę pomaga aplikacja 30/30 – ustalasz ciężkie zadania, stoper liczy czas i mierzy produktywność. W ten sposób zjesz sprawnie wszystkie żaby, które na Ciebie czekają!

Uznana za jedną ze 100 najlepszych aplikacji, jakie kiedykolwiek stworzono dla iOS.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: pozwala Ci tworzyć wygodne listy. Dodawaj i odznaczaj jako załatwione. Proste, intuicyjne, wygodne. Twoje listy zsynchronizowane na wszystkich urządzeniach.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

  • Wi-Fi Finder

Co robi: znajduje wi-fi w okolicy.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Social Media

Co robi: Zaplanuj, zorganizuj i uporządkuj swoje social media (Twitter, Facebook, Google+, LinkedIn…)

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: Zbiera w jednym miejscu statystyki z Twoich mediów społecznościowych. Adresowane głównie do mniejszych, lokalnych biznesów. Wybrany najlepszą biznesową aplikacją roku 2013. Daje Ci ogląd z lotu ptaka na Twoje media społecznościowe.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

Co robi: Usprawnia komunikację via Twitter

Na: iOS

Cena: 4,99 $

Co robi: Aplikacja na iPada, która zarządza Twoim kontem na Instagramie. Będzie wygodniej!

Na: iOS

Cena: Darmowe

Co robi: najbardziej zaawansowane narzędzie do monitoringu mediów. Dowiedz się, co mówią klienci o Twojej marce i włącz się do dyskusji. Dzięki aplikacji będziesz mógł zareagować błyskawicznie.

Na: Android, iOS

Cena: Według wybranego planu w Brand24 (samo pobranie aplikacji darmowe)

Analityka

  • Google Analytics

Co robi:daje dostęp do Twojego konta Analytics z urządzeń mobilnych.

Dane z Analyticsa możesz również przeglądać w innych aplikacjach. Najciekawsza z nich, Analytics Tiles, niestety zniknęła.

Na: Android, iOS

Cena: Darmowe

***

A Ty? Jakich aplikacji używasz?

42 darmowe narzędzia online dla biznesu

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec
4 rzeczy na temat pomiaru wydajności sklepu, o których powinien wiedzieć każdy marketingowiec

    Skuteczny rozwój każdej działalności wymaga sprawnego i precyzyjnego pomiaru wyników. Co ciekawe, różne badania i ankiety wskazują, że marketingowcy eCommerce uważają, że brakuje im umiejętności w tym zakresie. W tym artykule omówimy 4 problemy i trendy związane z pomiarem wyników oraz wskażemy rozwiązania, które sprawią, że Twój zestaw technologii i aplikacji marketingowych będzie […]

Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio
Zwiększ konwersję w eCommerce i zbieraj dane Zero-Party dzięki nowemu, stworzonemu z myślą o smartfonach, Email Design Studio

    Nowe Email Design Studio wyznacza standardy w email marketingu w zakresie customer engagement i budowania poczucia więzi z marką . Używając naszego unikalnego, zaprojektowanego z myślą o urządzeniach mobilnych kreatora emaili, zwiększysz poziom konwersji i zbierzesz cenne dane Zero-Party, które pozwolą Ci jeszcze lepiej zrozumieć swoich klientów.   E-mail wciąż jest królem marketingu […]

Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości
Ten artykuł został wygenerowany przez AI. Dotyczy e-maili, treści generowanych przez AI i Twojej przyszłości

    Uwaga: ten artykuł (z wyjątkiem nagłówków i formatowania) został w całości wygenerowany przez sztuczną inteligencję   Wygeneruj post na blogu o chwytliwych tematach e-maili   Napisanie chwytliwego tematu wiadomości e-mail jest ważną częścią tworzenia skutecznej kampanii e-mail marketingu. Dobry temat może zachęcić odbiorców do otwarcia e-maila i przeczytania jego treści, a zły może […]

Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo
Pracuj jak dziesięciu najlepszych marketerów naraz! Różnica między Workflow, który działa, a takim, który nie bardzo

    Lean Marketing wymaga skuteczności, ale taki tytuł może wydawać się przesadą. To nie jest jednak wygórowane oczekiwanie, a propozycja rozwiązania. Jest to wykonalne – jeśli masz odpowiedni Workflow. W tym artykule wyjaśnimy, czym jest Workflow, jak działa, kto odpowiada za jego efektywność, a ostatecznie – jak skorzystać z doświadczenia twórców szablonów. Utrata produktywności […]

[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych
[Nowa funkcjonalność] Szablony Workflow opracowane przez ekspertów eCommerce, dopasowane do twoich celów marketingowych

    Zebraliśmy naszych czołowych ekspertów eCommerce, którzy na co dzień pracują z największymi światowymi markami, aby całkowicie przeprojektować szablony Workflow w naszej Bibliotece. Ludzie ci włożyli tysiące godzin swojego doświadczenia i unikatową wiedzę w stworzenie nowych, ulepszonych szablonów. Wszystko to, aby zaoszczędzić Twój czas. Ponadto, do Biblioteki dodaliśmy Generator Workflow — pierwszą taką funkcję […]

[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard
[Nowa Funkcjonalność] Zmaksymalizuj swój wpływ i kontrolę dzięki nowemu eCommerce Dashboard

    Nasza najnowsza funkcjonalność, eCommerce Dashboard, agreguje dane z platform eCommerce oraz oprogramowania marketingowego i prezentuje je w jednym miejscu, w czasie rzeczywistym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Jako, że umożliwia szybki przegląd wydajności sklepu internetowego, a także szczegółowe śledzenie różnych aspektów biznesu, stanowi niezwykle skuteczne, wielokanałowe narzędzie Growth Intelligence.   […]

SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu
SALESmanago przeprowadzi się do dedykowanego biurowca w Ocean Office Park na krakowskim Zabłociu

    SALESmanago, największa w Polsce i najszybciej rosnąca firma tworząca rozwiązania technologiczne dla eCommerce, we wrześniu przyszłego roku przenosi swoją siedzibę do nowo powstającego Ocean Office Park na krakowskim zabłociu. Grupa Cavatina rozpoczęła już prace nad biurowcem, który zapewni dedykowaną, nowoczesną przestrzeń dla blisko 700 obecnych i przyszłych pracowników SALESmanago.    Charakterystyczny, okrągły Ocean […]

6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?
6 prognoz na Black Friday dla eCommerce. Czego oczekuje od Ciebie Internet i co z tym zrobić?

    Black Friday będzie rokiem 2022 w pigułce. Internet pęka w szwach od prognoz i strategii. W tym artykule przedstawiamy sześć najbardziej rozpowszechnionych, istotnych lub po prostu interesujących. Przedstawiamy również nasze podejście do nich. Ale przede wszystkim podpowiadamy, co z nimi zrobić. Na honorowe wyróżnienie zasługują prognozy: zabawki rozejdą się jak świeże bułeczki, ubrania […]

Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement
Jak zwiększyć Customer Lifetime Value dzięki platformie Customer Engagement

    Zwiększanie Customer Lifetime Value to jeden z najskuteczniejszych sposobów na podniesieniea przychodów. W końcu klient, którego już mamy, kosztuje nas znacznie mniej niż konwersja nowego użytkownika. W tym artykule pokażemy cztery scenariusze, w których możesz inteligentnie wykorzystać platformę Customer Engagement, aby zapewnić klientom większą wartość i zarobić więcej pieniędzy w tym procesie.   […]

Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku
Idealna strona docelowa – audyt Landing Page’a krok po kroku

    Wyobraź sobie, że masz niesamowicie efektowną stronę docelową, dzięki której dynamicznie przybywa Ci nowych leadów. Statystyki pną się w górę, a sprzedaż rośnie w oszałamiającym tempie. Jak stworzyć dobry landing page, który przyciągnie uwagę? Landing page, czyli strona docelowa, to miejsce, gdzie po kliknięciu w reklamę lub link w mailu trafia odbiorca. Od dobrze stworzonej […]