Irinox, Develey, Oponeo…kto jeszcze dołączył do SALESmanago w styczniu?

 

Rozwiązania Marketing Automation są coraz bardziej popularne wśród przedsiębiorców. SALESmanago stara się wyjść naprzeciw wymaganiom klientów wdrażając nowe, innowacyjne rozwiązania i udoskonalając obecne funkcjonalności. Widzimy, że nasze wysiłki opłacają się, gdyż zaufało nam wiele nowych firm, które wybrało SALESmanago jako swoją platformę do automatyzacji marketingu. Jak co miesiąc, opisaliśmy pokrótce najciekawsze profile firm, które dołączyły do grona naszych klientów w styczniu.

 

Źródło

 

POLSKA:

Hotel Sobienie Królewskie znajduje się w odrestaurowanym pałacu szlacheckim wybudowanym około 1880 roku. Kompleks pałacowy zlokalizowany jest w otulinie Mazowieckiego Parku Krajobrazowego, co stwarza znakomite warunki na wymarzony wypoczynek. Kompleks oferuje możliwość skorzystania z atrakcji znajdujących się na terenie obiektu, między innymi: pola golfowego, szkoły awiacji, Wellness & SPA, kortów tenisowych i wielu atrakcji dla najmłodszych gości.

 

Develey – rodzinna firma z tradycjami. Już od ponad 170 lat dostarcza produkty, charakteryzujące się nie tylko wyśmienitym smakiem, ale też oparte na bezpiecznych składnikach najlepszej jakości. Ich ketchupy, musztardy i sosy znane są klientom w 10 europejskich krajach. Wyróżniają się troską o środowisko i naturalnymi składnikami.

 

Sklepopon.com – sklep dla prawdziwych miłośników motoryzacji, którzy dbają o swoje cztery (lub dwa) kółka. Sklepopon.com już od samego początku istnienia słynie z najwyższej jakości – zarówno obsługi klienta jak i świadczonych usług. W ofercie sklepu znajduje się szeroki wybór opon do samochodów i motocykli a także felgi i akcesoria dla motoryzacyjnych maniaków.

 

UNIVERSE Konsulting – Edukacja jest firmą specjalizującą się w organizacji szkoleń i konferencji w zakresie: podatków i rachunkowości, kadr i płac, ochrony danych osobowych, marketingu i sprzedaży, prawa celnego i handlu zagranicznego, szkoleń branżowych dla TBS, szkół wyższych i administracji. Konferencje organizowane są w miejscowościach turystycznych nad morzem i w górach, gdzie przekazywanie wiedzy łączy się z pięknem polskich krajobrazów.

Galmet to polska firma rodzinna z 35-letnim doświadczeniem w branży grzewczej. To jeden z największych producentów urządzeń grzewczych w kraju i eksporter do prawie 30 krajów świata. Stałe doskonalenie personelu i produktów przyczyniają się do powstania zaawansowanych technologicznie i ekologicznie systemów grzewczych dla indywidualnych gospodarstw domowych, budynków użyteczności publicznej i obiektów przemysłowych.

 

Oponeo oferuje bogaty wybór opon letnich, zimowych i całorocznych. Znajdziesz tam opony na każdy sezon do niemal każdego typu pojazdu. Niezależnie od tego czy jeździsz samochodem osobowym, SUV-em, terenówką czy autem dostawczym, znajdziesz opony dla siebie.

 

otico.pl wychodzi na przeciw oczekiwaniom rynku i wprowadza rozwiązania, które usprawniają poszukiwanie idealnej nieruchomości.

 

Inwałd Park to miejsce, w którym dzieją się rzeczy niemożliwe, a czas płynie jakby inaczej. Tylko tutaj można odwiedzić Paryż, przybić piątkę z Tyranozaurem Rexem, poznać średniowieczne obyczaje czy też wędrować alejkami kwiecistego obrazu. To wszystko znajduje się w Inwałdzie, malowniczej miejscowości leżącej województwie małopolskim.

 

Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur – Państwowy Instytut Badawczymisją Instytutu jest rozwój badań naukowych. Wnioski i rekomendacje z tych badań mogą być wykorzystywane przez administrację państwową i podmioty gospodarcze w celu poprawy konkurencyjności polskiej gospodarki, utrzymania wysokiego tempa wzrostu gospodarczego, pełnej integracji z UE, szerokiego włączenia się w gospodarkę światową, a w konsekwencji wzrostu dobrobytu społecznego i jakości życia.

 

ŚWIAT:

Irinox jest wiodącym producentem najlepszych jakościowo schładzarek i systemów ochrony żywności, jak również sprzętu ze stali nierdzewnej do użytku domowego i profesjonalnego.

 

Seeweb jest jednym z czołowych dostawców usług z zakresu przetwarzania danych w chmurze (Cloud Computing) a także Housingu i Hostingu we Włoszech. Obecnie firma skupia się na szerokim wyborze usług chmurowych.

 

My Selleria – interesujesz się jazdą konną? W My Selleria znajdziesz szeroki wybór sprzętu i akcesoriów, które przypadną do gustu wszystkim miłośnikom jeździectwa.

 

PigShoes – sklep oferuje szeroki i stale powiększany asortyment najnowszych modeli butów najbardziej znanych marek, takich jak: Adidas, Nike, New Balance, Converse i Vans a także duży wybór akcesoriów wiodących producentów – Birkenstock, Stance, ray Ban, Oakley’s i wielu innych.

 

Remisens – pobyt w hotelach Remisens kojarzony jest z najwyższą jakością usług i wyjątkową atmosferą, która inspiruje zarówno intelektualnie jak i emocjonalnie. Remisens jest wzorcem elegancji i estetyki, które zapewnią niezapomniany pobyt.

 

Wellstore – od 2003 roku Wellstore zaopatrza klientów w innowacyjne i najwyższej jakości produkty sportowe, fitnessowe oraz produkty do pielęgnacji ciała. Dzięki współpracy z największymi dostawcami, Wellstore może zaoferować różnorodne produkty dostosowane do potrzeb klientów w korzystnych cenach.

 

Źródło obrazka

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]