[Nowa Funkcjonalność] Treści warunkowe – personalizuj wybrane widżety i sekcje wiadomości e-mail do określonych segmentów kontaktów lub konkretnych osób.

 
 

Z dumą prezentujemy najnowsze rozszerzenie możliwości personalizacji systemu SALESmanago dzięki Treściom Warunkowym. Ta funkcjonalność pozwala na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.

 

Treści Warunkowe pozwalają na modyfikowanie zawartości wiadomości email dzięki możliwości przygotowania różnych wariantów oferty i określenia kryteriów ich wyświetlania dla różnych grup odbiorców. Dzięki temu, będziesz mógł wysłać jedną kampanię email, a każdy z określonych wcześniej segmentów odbiorców, zobaczy w niej przygotowany dla siebie wariant treści.

 

Zakres możliwości Treści Warunkowych

  • Nowa zaawansowana funkcja: Treści warunkowe pozwala na zróżnicowanie ofert i całych części wiadomości tak, aby pasowały do ​​zainteresowań wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii e-mailowej.
  • Zwiększ CTR, konwersję i retencję klientów dzięki możliwości dostarczania treści zawsze odpowiednio dopasowanych do twoich kontaktów, nawet w zwykłych, masowych kampaniach.
  • Korzystaj z wielu widżetów treści warunkowych używając  różnych zasad ich dostosowania w tej samej wiadomości, aby mieć pewność, że każdy odbiorca otrzyma ofertę idealnie dopasowaną do jego gustu.
  • Oszczędź czas tworząc i wysyłając pojedynczą wiadomość z wieloma wariantami treści zamiast szeregu różnych szablonów.
  • Skorzystaj z zaawansowanego targetowania treści, w tym warunków opartych o mechanizmy AI, aby precyzyjnie zdefiniować segmenty kontaktów, dla których będzie wyświetlany dany wariant komunikatu.
  • Użyj tej funkcji do wysyłania mailingów wielojęzycznych, dostosowywania ofert dostępnych w programie lojalnościowym, personalizowania treści na podstawie segmentacji behawioralnej i nie tylko.
 

Jak skonfigurować widgety Treści Warunkowych we wiadomości email

 

Proces tworzenia wiadomości zawierającej Treści Warunkowe jest prosty oraz intuicyjny i rozpoczyna się od dobrze znanych ci już kroków:

 
  • Rozpocznij od stworzenia nowej wiadomości w Drag & Drop Designer, używając jednego z przygotowanych wzorów
  • Wstaw do 3 Segmentów na raz –  będą zostaną one wyświetlone w treści wiadomości
  • Każdy z segmentów może posiadać maksymalnie 4 Warianty – różne treści prezentowane w ramach wybranego segmentu wiadomości 
  • W każdym z Wariantów możesz ustawić do 5 widgetów, które muszą być opatrzone warunkami –  to tutaj decydujesz o kryteriach wyświetlania się odpowiednich Wariantów (np. obecność konkretnych tagów, prawdopodobieństwo churnu bądź zakupu)
  • Możesz przesuwać Warianty aby określić ich priorytet – jeśli użytkownik, bądź grupa użytkowników spełnia więcej niż jeden z warunków, wyświetli im się tylko oferta z najwyższym priorytetem
  • Zapisz i twoja wiadomość jest gotowa.
 

Co możesz osiągnąć dzięki Treściom Warunkowym

 

Dzięki tej funkcjonalności, nie musisz tworzyć osobnych, spersonalizowanych wiadomości i prowadzić kilku kampanii równocześnie – możesz osiągnąć pełnię możliwości personalizacji w obrębie tej samej wiadomości mailowej. Dzięki Treściom Warunkowym możesz, na przykład, dostosować język wiadomości do użytkowników, zaoferować im nagrody w zależności od stopnia ich lojalności, lub wysłać targetowane oferty bez konieczności budowania kilku osobnych wiadomości. Zwiększ swoje wskaźniki OR i CTR bez marnowania czasu i niepotrzebnego rozbudowywania kampanii mailingowych.


Zobacz wszystkie możliwości naszego Email Marketingu


marketing automation

marketing automation

link

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]