Z dumą prezentujemy najnowsze rozszerzenie możliwości personalizacji systemu SALESmanago dzięki Treściom Warunkowym. Ta funkcjonalność pozwala na dostosowanie elementów twojej wiadomości mailowej w taki sposób, aby były perfekcyjnie dopasowane do zainteresowań zróżnicowanych grup odbiorców w ramach tej samej kampanii. Wystarczy, że określisz jaki segment twoich użytkowników powinien otrzymać odpowiednie treści aby z łatwością zwiększyć skuteczność twojego email marketingu.

 

Treści Warunkowe pozwalają na modyfikowanie zawartości wiadomości email dzięki możliwości przygotowania różnych wariantów oferty i określenia kryteriów ich wyświetlania dla różnych grup odbiorców. Dzięki temu, będziesz mógł wysłać jedną kampanię email, a każdy z określonych wcześniej segmentów odbiorców, zobaczy w niej przygotowany dla siebie wariant treści.

 

Zakres możliwości Treści Warunkowych

  • Nowa zaawansowana funkcja: Treści warunkowe pozwala na zróżnicowanie ofert i całych części wiadomości tak, aby pasowały do ​​zainteresowań wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii e-mailowej.
  • Zwiększ CTR, konwersję i retencję klientów dzięki możliwości dostarczania treści zawsze odpowiednio dopasowanych do twoich kontaktów, nawet w zwykłych, masowych kampaniach.
  • Korzystaj z wielu widżetów treści warunkowych używając  różnych zasad ich dostosowania w tej samej wiadomości, aby mieć pewność, że każdy odbiorca otrzyma ofertę idealnie dopasowaną do jego gustu.
  • Oszczędź czas tworząc i wysyłając pojedynczą wiadomość z wieloma wariantami treści zamiast szeregu różnych szablonów.
  • Skorzystaj z zaawansowanego targetowania treści, w tym warunków opartych o mechanizmy AI, aby precyzyjnie zdefiniować segmenty kontaktów, dla których będzie wyświetlany dany wariant komunikatu.
  • Użyj tej funkcji do wysyłania mailingów wielojęzycznych, dostosowywania ofert dostępnych w programie lojalnościowym, personalizowania treści na podstawie segmentacji behawioralnej i nie tylko.
 

Jak skonfigurować widgety Treści Warunkowych we wiadomości email

 

Proces tworzenia wiadomości zawierającej Treści Warunkowe jest prosty oraz intuicyjny i rozpoczyna się od dobrze znanych ci już kroków:

 
  • Rozpocznij od stworzenia nowej wiadomości w Drag & Drop Designer, używając jednego z przygotowanych wzorów
  • Wstaw do 3 Segmentów na raz –  będą zostaną one wyświetlone w treści wiadomości
  • Każdy z segmentów może posiadać maksymalnie 4 Warianty – różne treści prezentowane w ramach wybranego segmentu wiadomości 
  • W każdym z Wariantów możesz ustawić do 5 widgetów, które muszą być opatrzone warunkami –  to tutaj decydujesz o kryteriach wyświetlania się odpowiednich Wariantów (np. obecność konkretnych tagów, prawdopodobieństwo churnu bądź zakupu)
  • Możesz przesuwać Warianty aby określić ich priorytet – jeśli użytkownik, bądź grupa użytkowników spełnia więcej niż jeden z warunków, wyświetli im się tylko oferta z najwyższym priorytetem
  • Zapisz i twoja wiadomość jest gotowa.
 

Co możesz osiągnąć dzięki Treściom Warunkowym

 

Dzięki tej funkcjonalności, nie musisz tworzyć osobnych, spersonalizowanych wiadomości i prowadzić kilku kampanii równocześnie – możesz osiągnąć pełnię możliwości personalizacji w obrębie tej samej wiadomości mailowej. Dzięki Treściom Warunkowym możesz, na przykład, dostosować język wiadomości do użytkowników, zaoferować im nagrody w zależności od stopnia ich lojalności, lub wysłać targetowane oferty bez konieczności budowania kilku osobnych wiadomości. Zwiększ swoje wskaźniki OR i CTR bez marnowania czasu i niepotrzebnego rozbudowywania kampanii mailingowych.


Zobacz wszystkie możliwości naszego Email Marketingu


marketing automation

marketing automation

link