TOP 10 artykułów o marketingu cyfrowym: Lipiec 2017

Leniwe sierpniowe popołudnie: hamak, dzbanek lemoniady i zacna lektura. Czegóż więcej potrzeba do szczęścia? Wybrałam kilka wyróżniających się artykułów o marketingu cyfrowym spośród tych opublikowanych w lipcu, tak żebyś mógł się spokojnie zrelaksować i jednocześnie nadrobić zaległości. Miłego czytania!

Czy powinieneś zautomatyzować marketing na Instagramie? 

Wchodzenie w interakcje z fanami oraz dostarczanie im wartościowych treści przynosi korzyść każdej firmie. Jednak co za dużo to… spamowo. Zalewanie użytkowników nadmiarem informacji i wyjętych z kontekstu newsów powoduje ich frustrację. Jakiś czas temu, Instagrama zalały boty, które „lajkowały” przypadkowe zdjęcia użytkowników i zostawiały pod nimi komentarze (przygotowane wcześniej i wrzucone do puli) tylko po to, żeby przykuć uwagę użytkowników i skłonić ich do wejścia na dany profil. Czy było warto?

 

Ochrona biznesu przed cyber atakami wymaga ludzi i automatyzacji

Są dwa podejścia do wyłapywania cyber przestępstw. Pierwsze, stosowane głównie przez rozwijające się przedsiębiorstwa, obejmuje specjalistów wyposażanych w zaawansowane narzędzia i dane. Drugie skupia się  na analizie danych wspartej automatyzacją. Według jednego z nowszych raportów dotyczących przestępczości w świecie cyfrowym, Większość dojrzałych rynkowo firm jest trzy razy bardziej skłonna do inwestycji w narzędzia do automatyzacji. Narzędzia te powinny zapewnić analizę behawioralną, mechanizmy EDR (z angielskiego endpoint detection and response) oraz sandboxing. Przeczytaj artykuł i dowiedz się jakie jeszcze dzialania są skutecznym zabezpieczeniem przed cyber atakami.

 

10 rzeczy,które marketerzy powinni przegadać ze sprzedawcami używając Marketing Automation 

Niektórzy mylnie biorą oprogramowanie do marketing automation za narzędzie tylko i wyłącznie dla marketerów. Wbrew pozorom, platformy mar-tech mogą służyć także celom handlowców. Wśród najoczywistszych korzyści dla działu sprzedaży znajdą się bez wątpienia pozyskiwanie leadów lepszej jakości, wdrożenie alertów, identyfikacja nowych leadów, ale tu lista się nie kończy. Ten jakże pomocny artykuł zawiera listę 10 spraw, które muszą zostać przedyskutowane przez działy marketingu i sprzedaży przed wdrożeniem platformy do marketing automation.

 

8 sposobów na popsucie automatyzacji Email Marketingu

Wielokrotnie powtarzałam (i zrobię to ponownie), że automatyzacja email marketingu działa tylko wtedy, kiedy jest przeprowadzona „z głową”. Artykuł zamieszczony w phrasee.co podkreśla najpopularniejsze błędy popełniane podczas procesu automatyzacji. I nawet jeśli już kiedyś czytałeś listę tego typu, to proszę przeczytaj i tę i naucz się jej na pamięć. Lepsza automatyzacja = mniej spamu = lepszy społeczny odbiór email marketingu!

(Plus w artykule są gify. GIFY!)

 

Przyszłość Customer Engagement to ecommerce w kanale mobile: Co możesz zrobić, żeby lepiej się na to przygotować

Wszystko zaczęło się w 1994 roku w Seattle, kiedy to światło dzienne ujrzał Amazon. Najpierw pojawiło ecommerce, a zaraz po nim nadeszła mobilna rewolucja. Szacuje się, że do 2021 roku 79% sprzedaży online będzie się dokonywało za pomocą smartfonów. Mając to na uwadze, marki powinny skupić się na dostarczeniu doświadczenia mobilnego w jak najprzyjaźniejszej użytkownikowi formie, zachowujć przy tym spójność przekazu we wszystkich używanych kanałach, zwłaszcza jeśli chcą utrzymać swoją pozycję rynkową.

 

4 trendy w technologiach marketingowych, które wpłyną na marketing szkolnictwa wyższego

Marketing dotyczy nie tylko handlu, eventów, czy gastronomii. Biorąc pod uwagę ogromną konkurencję na rynku, promowanie usług stało się zagadnieniem żywo dotyczącym wielu różnych instytucji, w tym uniwersytetów. Trendy zmieniające marketing cyfrowy zrewolucjonizują w najbliższym czasie marketing szkolnictwa wyższego. Jak wypromować uniwersytet w wolnym od reklam newsfeedzie mediów społecznościowych?

 

3 elementy landing page, które konwertują

Przejdźmy do spraw bardziej technicznych. Lubię się czasem zatrzymać nad użytecznymi poradami dotyczącymi marketingu w sieci. Autor artykułu wyjaśnia, na czym powinieneś się skupićtworząc landing page. Oczywiście tylko jeśli chcesz, żeby konrwertował jak szalony!

 

17 marketingowych spraw, którym powinieneś powiedzieć NIE w 2017

Są dobre, złe i brzydkie praktyki marketingowe. Niech 2017 stanei się rokiem, w którym pożegnasz te złe i brzydkie. Oto lista brzydkich nawyków marketerów.

 

Q2 2017 w digital marketingu – infografika

Wszystko co musisz wiedzieć o reklamach cyfrowych, kanale mobilnym i mediach społecznościowych w łatwo przyswajalnej formie.

 

Przewodnik po najbardziej rozchwytywanych profesjach w digital marketingu w nadchodzących latach

Środowisko cyfrowe tworzy nowe miejsca pracy. Ci, którzy pierwsi przyswoją sobie wiedzę związaną z automatyzacją marketingu, mediami społecznościowymi i kampaniami w wyszukiwarkach, będą również pierwszymi, którzy czerpią zyski z tej zmiany rynkowej. Kliknij w link i dowiedz się na co zwrócić uwagę planując karierę.

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]