Nowe miesięczne raporty, kreator porzuconych koszyków i maili dynamicznych po wizycie plus inne nowości dodane w listopadzie do systemu

Zapraszam na szybkie podsumowanie nowych funkcji i ulepszeń SALESmanago. Zobacz co się zmieniło w listopadzie!salesmanago-najlepsze-blogi-o-marketing-automationr

Nowe raporty miesięczne 

Raporty miesięczne dają klarowny obraz działań na platformie. Umożliwiają szybką weryfikację wyników osiąganych w danym obszarze w systemie. Są czytelne i wygodne – w jednym miejscu zbierają wszystkie niezbędne informacje. Co ważne – nie musisz się logować do systemu, aby wygenerować taki raport.

Korzyści:

  • możliwość zestawienia i analizowania comiesięcznych raportów w celu podniesienia efektywności działań marketingowych
  • brak konieczności logowania się do systemu ponieważ raporty przychodzą prosto na skrzynkę odbiorczą
  • propozycja wykorzystania modułów z których jeszcze nie korzystasz

A tak wygląda przykładowy raport wygenerowany dla biura podróży.

 

Rekomendacje z reguły

Akcja „Wyślij email dynamiczny wykorzystując scenariusz” przesyła do użytkownika wiadomość z ostatnio oglądanymi produktami wykorzystując przy tym scenariusz. W ustawieniach akcji można wybrać jeden z wielu scenariuszy:

  • produkty tej samej kategorii
  • produkty z tej samej kategorii w podobnej cenie
  • produkty z tej samej kategorii na promocji
  • produkty tego samego producenta
  • produkty tego samego producenta w podobnej cenie
  • produkty tego samego producenta na promocji

WAŻNE: Aby móc wysyłać maile zawierające rekomendacje produktowe należy przesłać do systemu pliki XML.

Kreator porzuconych koszyków

W kreatorze porzuconego koszyka możesz metodą drag & drop tworzyć szablony wiadomości z produktami, które zostały dodane do koszyka, ale nie zostały zakupione. W kreatorze znajduje się widget Ramka Produktowa, który jest niezbędny do wysłania maila z porzuconym koszykiem. Dzięki możliwości dynamicznego pobierania danych z pliku XML, treść wiadomości będzie zawsze aktualna i dostosowana do konkretnego kontaktu. W połączeniu z odpowiednimi regułami automatyzacji możesz skutecznie ratować porzucone koszyki lub wysyłać ostatnio wyświetlane produkty.

Kreator maili dynamicznych po wizycie

Maile dynamiczne charakteryzują się całkowicie spersonalizowaną treścią, która odnosi się do zainteresowań każdego kontaktu, do którego zostanie wysłana wiadomość. Można w nich wysłać na przykład automatycznie dobierane produkty, które użytkownik oglądał, albo w które kliknął i sprawdził szczegóły. Informacje o produktach zaciągane są oczywiście z pliku XML sklepu.

Korzyści:

  • wysyłka wiadomości z indywidualnie spersonalizowaną treścią
  • budowanie atmosfery zaufania z klientem
  • zwiększone wyniki sprzedaży – klient widzi przedmioty, którymi był realnie zainteresowany

Nowy widget obrazek + tekst

Dodaliśmy nowy widget do Drag&Drop Designera:

Obrazek+Tekst – połączenie 2 elementów w jednym bloku
Obrazek+Tekst (wiersz) – połączenie 2 elementów w wierszu

Nowe wersje językowe w Live Chacie

Live Chat, o którym szerzej pisałam tutaj, został wzbogacony o nowe języki do wyboru:

  • szwedzki
  • japoński
  • czeski
  • węgierski
  • włoski
  • litewski

SALESmanago o platforma Customer Engagement, zaprojektowana dla efektywnych i głodnych sukcesu zespołów marketingowych w eCommerce. Dla marketerów, którzy pragną być zaufanymi partnerami dla swoich CEO. Z naszego rozwiązania korzysta ponad 2000 biznesów online średniej wielkości w 50 krajach oraz liczne globalne marki takie jak Starbucks, Vodafone, Lacoste, New Balance czy Victoria's Secret.

SALESmanago zapewnia maksymalizację wzrostu przychodów oraz poprawy wskaźników KPI dla eCommerce wykorzystując trzy zasady: (1) Customer Intimacy, aby stworzyć autentyczne relacje z klientami w oparciu o dane Zero- i First-Party, (2) Precision Execution, aby zapewnić doskonałe omnichannelowe doświadczenie klienta dzięki hiper-personalizacji oraz (3) Growth Intelligence, która łączy wskazówki opracowane przez specjalistów oraz AI, umożliwiając pragmatyczne i szybkie podejmowanie decyzji w celu maksymalizacji efektu.

Czytaj więcej na: www.salesmanago.pl

SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO
SALESmanago ogłasza zmiany na kluczowych stanowiskach: Nowy CEO i CRO

    SALESmanago, wiodąca platforma CDP i Marketing Automation, z entuzjazmem informuje o istotnych zmianach w swoim zespole kierowniczym. Zmiany mają na celu optymalizację procesu dostarczania rozwiązań dla segmentu średnich przedsiębiorstw.    Po 13 latach kierowania rozwojem firmy w roli Dyrektora Generalnego, współzałożyciel SALESmanago, Grzegorz Błażewicz, obejmuje nieoperacyjną rolę członka Rady Nadzorczej. Będzie tam odpowiadał […]

30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.
30 trików i porad dotyczących korzystania z szablonów e-mail, które zostawią konkurencję w tyle.

    Jak prześcignąć konkurencję eCommerce za pomocą czegoś tak prostego jak szablony wiadomości e-mail? Chcemy czy nie, email marketing pozostaje potężnym narzędziem do angażowania klientów, zwiększania sprzedaży i ostatecznie – wyprzedzania konkurencji. Dzięki odpowiednim strategiom i dobrze opracowanym szablonom e-mailowym można skutecznie komunikować się z odbiorcami, budować trwałe relacje i zwiększać zyski.   Poniżej […]

Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago
Jak Pitbull West Coast Przełamał Konwencje z SALESmanago

  Pitbull West Coast stanęło przed wyzwaniem – jak wyróżnić się na zatłoczonym rynku i jeszcze bardziej zaangażować swoją społeczność? Odpowiedzią była współpraca z SALESmanago a zwrot z inwestycji (ROI) osiągnął 2947%   Pitbull West Coast to marka odzieżowa, zainspirowana kulturą uliczną i sportami walki. Budując swoją przewagę konkurencyjną i strategie zaangażowania społeczności, firma napotkała […]

Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie
Każdy procent ma znaczenie, czyli jak poprawić współczynnik konwersji w Twojej firmie

    W coraz bardziej konkurencyjnym świecie eCommerce istnieją pewne nakazy i zakazy, jeśli chodzi o zachęcanie klientów do dokonywania zakupów w Twoim sklepie. Czynność ta nazywana jest konwersją i jest to najważniejszy wskaźnik, który musisz obserwować, planując budowanie swojej firmy i zwiększanie przychodów – w końcu sklep internetowy z milionami odwiedzających, który nie sprzedaje, […]

Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!
Kręcisz z AI? Pamiętaj, bezpieczeństwo zawsze na pierwszym miejscu!

    W świecie, w którym technologia i handel coraz bardziej się przenikają, firmy eCommerce znalazły się na rozdrożu, szukając sposobu na romans z generatywną sztuczną inteligencją. Niedawno opublikowany raport Gartnera, zatytułowany „4 Ways Generative AI Will Impact CISOs and Their Teams”, dostarcza informacji na temat przyszłości cyberbezpieczeństwa w erze AI. Zatem, entuzjaści eCommerce, jeśli […]

Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać
Top 10 porażających statystyk dotyczących hipersegmentacji, które musisz znać

    Segmentacja jest znana marketerom już od dłuższego czasu. Jednak w większości przypadków, przypomina raczej nieoszlifowany diament. Wraz z ciągłymi zmianami w technologii wykorzystywanej do zbierania danych, nowymi pokoleniami konsumentów, którzy wymagają wysoce spersonalizowanych treści oraz z ostatnimi zmianami w zachowaniach zakupowych, które spowodował COVID-19, aktualizacja sposobów segmentacji danych stała się kluczowa. Segmentowane kampanie […]

5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce
5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji dla eCommerce

    Hipersegmentacja w eCommerce to trend, który ma szansę zdominować rynek na dłuższy czas. Segmentacja 1:1 pozwala tworzyć na masową skalę oferty dopasowane indywidualnie do każdego odbiorcy. Ma to wpływ na przychody w sklepie i CLV jego klientów. Jak konkretnie można zastosować hiperpersonalizację w różnych typach eCommerce? Oto 5 super zaawansowanych i turbo-skutecznych segmentacji. […]

Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago
Zerkamy w przyszłość: analityka predyktywna w SALESmanago

    W stale ewoluującym świecie eCommerce, firmy nieustannie poszukują innowacyjnych sposobów na zwiększenie swojej przewagi konkurencyjnej. Trudno przecenić tu rolę analityki predyktywnej. Jej wieloaspektowość ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i sukcesu branży.   Szklana kula dla marketingowców   Analityka predyktywna to gałąź analityki danych, która wykorzystuje dane historyczne, algorytmy statystyczne oraz technologię uczenia maszynowego […]

[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”
[NAGRANIE WEBINARU] „Przygotuj swój eCommerce na 2024 rok: Doświadczenia z 2023 roku, najważniejsze trendy i innowacje technologiczne dla sklepów internetowych”

    Już teraz możesz obejrzeć nagranie naszego ostatniego webinaru, poprowadzonego przez Director Solutions Consulting w SALESmanago, Aleksandra Skałkę.    Kliknij i odkryj:   – Taktyki wdrożone przez najlepiej prosperujące firmy eCommerce w 2023 r. – Najważniejsze trendy w eCommerce na lata 2023/2024: Sztuczna inteligencja, prywatność danych, dane stron zerowych i inne. – Nowe technologie […]